Bilgisayar Mühendisliği gerçekten ölü bir meslek mi?

mesele iyi üniversiteden ziyade kişinin kendini geliştirmesi. eskiye göre iş bulması çok zorlaştı özellikle trde böyle. bence git gide biraz daha ölüleşebilir ama hiçbir zaman bitemez.
 
Geri
Top