Murghy
80+ Silver
- Katılım
- 6 Nisan 2020
- Mesajlar
- 2,798
- Reaksiyon skoru
- 2,251
evet işte 1 tane bile tutan özellik yok hep görüyorum forumda bilmeden rastgele atıyorlar.2k bile değil :/
bu arada ben de 27 inch , 2k , 180hz üstü monitör arıyorum. eğer renkler önemliyse va panele bak, tepkime süresi önemliyse ips panel bak. lenovo legion 27-10 modelini beğenmiştim de 240hz ye alınca cızırtı geliyormuş.