🔥İndirim Asus Prime Lc 360 Mm Lcd - 5.636 TL

Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
5,372
Reaksiyon skoru
2,206
Lcd de standart gibi bir şey oluyor artık fiyatları düştü epey
Çok hoşuma gidiyorlar ama sıvı soğutmam bozulmadan almamak için çok zorluyorum kendimi :)
Bunun da özellikleri fena değilmiş bu arada. 8. nesil asetek pompa , 3.5-4K arası pompa devri. 2500 rpm fan ve 5.48 mm h2o ve 77 cfm değerleri güzel
 
Çok hoşuma gidiyorlar ama sıvı soğutmam bozulmadan almamak için çok zorluyorum kendimi :)
Bunun da özellikleri fena değilmiş bu arada. 8. nesil asetek pompa , 3.5-4K arası pompa devri. 2500 rpm fan ve 5.48 mm h2o ve 77 cfm değerleri güzel
Valla pc ye yatırım yapmak keyif vermiyor artık yoksa affetmezdim deepcool var işimi görüyor fazla fazla israf olur yazık günah
 
Valla pc ye yatırım yapmak keyif vermiyor artık yoksa affetmezdim deepcool var işimi görüyor fazla fazla israf olur yazık günah
Ben de "Keyif vermiyor artık" noktasına ne zaman geleceğim bilmiyorum ama gelmem lazım ,gerçekten çok lüzumsuz para harcamaya başladım
 
Bir şey diyeyim mi benim de pc ye artık yatırım yapmak keyif vermiyor, önceden büyük bir heyecanla alırdım parçalarımı bilgisayarıma ama artık düşündürüyor ve keyif vermiyor açıkçası bilgisayara para harcamak. Yine hoşuma gitmiyor mu gidiyor ama bilgisayara gömmek ne bileyim garip geliyor artık. Tek bana öyle gelmiyormuş onu anladım :D
 
Ben de "Keyif vermiyor artık" noktasına ne zaman geleceğim bilmiyorum ama gelmem lazım ,gerçekten çok lüzumsuz para harcamaya başladım
Valla birde nasipse şu altın artık daha fazla düşmek yerine yükselirse araba alıcam tüm parayı araba yer artık :D pc de bir yere kadar be ztn oyun oynamanın tadı yok tozu bile almıyorum artık arada mini süpürge ile dıştan filitre tozu aıyorum o kadar
 
Valla birde nasipse şu altın artık daha fazla düşmek yerine yükselirse araba alıcam tüm parayı araba yer artık :D pc de bir yere kadar be ztn oyun oynamanın tadı yok tozu bile almıyorum artık arada mini süpürge ile dıştan filitre tozu aıyorum o kadar
Ben de aynı durumdayım valla, en son ne zaman adamakıllı tozunu aldım hatırlamıyorum sadece dıştan fırçalayıp geçmiştim. Xbox aldım bir süredir onunla vakit geçiriyorum. Evet ben de daha büyük hedeflerin peşindeyim arabayı aldım inşallah sen de alırsın. :) insan büyüyünce sadece oyuncakları ve öncelikleri değişiyor ister istemez. :)
 
Dümenden LCD koyup bu fiyatlara satabiliyorlar :D
Muhtemelen LT720'den hallice bir AIO, bu fiyat etmez.
İlla LCD isteyenler Sigma L36 Pro alsın, LFIII Pro seviyesinde bir AIO kendisi
Herkesin kaliteli, güven ve fiyat algısı farklı.
Kimisi Asus a çok güveniyor, 6 yıl garanti veriyorlar diye duydum.
Kimisi 20K verip Rog alıyor.
Ben de son 2 sistemimde bitfenix kullandım mesela.
Ekranli alacak olsam 10K verip Thermalright inkini alırdım .
 
Herkesin kaliteli, güven ve fiyat algısı farklı.
Kimisi Asus a çok güveniyor, 6 yıl garanti veriyorlar diye duydum.
Kimisi 20K verip Rog alıyor.
Ben de son 2 sistemimde bitfenix kullandım mesela.
Ekranli alacak olsam 10K verip Thermalright inkini alırdım .
Markanın önemi yok soğutma segmentinde, kronik problemleri olan bir sürü "marka" var. Sektörde uzun süredir kabul gören herhangi bir soğutucu alınabilir: LF3, Galahad II Performance, LT720 vb... hepsi 4-5K bandında bulunabiliyor

Örneğin Lian Li'nin performance serisi çok iyi olduğu halde, düz galahad serisi kronik pompa problemli, kaldı ki Lian Li çok bilinen bir marka.
Dolayısıyla Thermalright, Asus vb bir önemi yok, kullananların yorumlarına ve comparison'lara bakıp herhangi bir model alınabilir.

Tabi LCD ekranlı alınacaksa, LCD yazılımının ne kadar optimize çalıştığı önemli, bunu araştırarak almak lazım, sistemi drop yiyenler var :D

4-5 binlik fiyatını hak eden çoğu AIO, X3D işlemciler için bile fazlasıyla yeterli oluyor, ben olsam 10K para vermezdim bir soğutucuya, tercih meselesi tabi.

ASUS ve MSI'ın bu fiyat bandındaki(4-5K) soğutucuları genelde beş para etmez oluyor, aynı segmentteki rakip modellere göre
 
Geri
Top