Hangi Anakartı Almalıyım ?

Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
0
Bütçe
90000
rx 9070 xt ve 7080x3dli sistem toplamayı düşünüyorum. Anakart olarak gigabyte b840m d2h mı asus prime b850m-k mı tercih etmeliyim? (bu ikisinden biri olmak zorunda)
 
İkisinden birisi zorunluysa B850 al hocam.
 
b840m'e aldanma b650m'den kötü bir çipset. b850m al, alamıyosan b650m
 
İkisi arasından tercihim kesinlikle b850m-k olurdu b840 cok arada kalan çipset
 
İkisinden birisi zorunluysa B850 al hocam.
peki b850 yeterli olur değil mi gpu ve cpu için ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

b840m'e aldanma b650m'den kötü bir çipset. b850m al, alamıyosan b650m
peki b850 yeterli olur değil mi gpu ve cpu için ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkisi arasından tercihim kesinlikle b850m-k olurdu b840 cok arada kalan çipset
peki b850 yeterli olur değil mi gpu ve cpu için ?
 
Sıkıntı olmaz hocam.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,410
Mesajlar
11,076,907
Üyeler
198,127
Son üye
rubicon
Geri
Top