Herkese İyi Forumlar. Sabahtan beri başlıkta belirttiğim gibi kod 43 hatası alıyorum. Ne yaptıysam düzeltemedim. Güncelleştirmesini yaptım, driverlerini kaldırdım tekrardan kurdum ama nafile olmuyor.
Ekran kartım Amd radeon rx 9060 xt 16 gb
lütfen yardımcı olur musunuz?
AMD Kullanıyorsan tofaş kullanan eski arabalardan anlayan usta gibi olacan mecbursun yoksa binemezsin,
MPO ayarını kapatma yaz google a o ayarı kapat, amd nin nerdeyse sorunlarının %80 ini bu ayar ile çözebiliyorsun
AMD Kullanıyorsan tofaş kullanan eski arabalardan anlayan usta gibi olacan mecbursun yoksa binemezsin,
MPO ayarını kapatma yaz google a o ayarı kapat, amd nin nerdeyse sorunlarının %80 ini bu ayar ile çözebiliyorsun
Dediğini google 'da aratıp buldum ve uyguladım fakat hala daha sorunum devam ediyor. Araştırıyorum fakat bir şeyde bulamıyorum. Hiç bu sorun ile karşılaşan olmadı mı acaba?
Dediğini google 'da aratıp buldum ve uyguladım fakat hala daha sorunum devam ediyor. Araştırıyorum fakat bir şeyde bulamıyorum. Hiç bu sorun ile karşılaşan olmadı mı acaba?
bilgisayarı kapat aç yaptınmı ? ayrıca amd driver üzerindeki bazı ayarları kapatman gerekiyordu şimdi evimde değilim paylaşamıyorum gemini aç driver sorununu yaz mpo yu kapattığını ve gerekli olan driver ayarlarını iste ben bu şekilde sorunsuz kullanıyorum 3-4 haftadır en sağlam dönüşü ordan alırsın
Herkese İyi Forumlar. Sabahtan beri başlıkta belirttiğim gibi kod 43 hatası alıyorum. Ne yaptıysam düzeltemedim. Güncelleştirmesini yaptım, driverlerini kaldırdım tekrardan kurdum ama nafile olmuyor.
Ekran kartım Amd radeon rx 9060 xt 16 gb
lütfen yardımcı olur musunuz?
Bende RX9070 var dün güncelleme akşam yüklenmeden önce her şey normalken bilgisayarım öldü bildiğin görev yöneticisi çöküyor hiç bir oyun açılmıyor eski sürümü yüklüyorum driverları silip fps 10 alıyorum yine değişen bir şey yok ben çözemedim sorunu her şeyi denedim format bile attım ddu ile driverları baştan kurdum yine çözemedim yardımcı olun lütfen.
Bende RX9070 var dün güncelleme akşam yüklenmeden önce her şey normalken bilgisayarım öldü bildiğin görev yöneticisi çöküyor hiç bir oyun açılmıyor eski sürümü yüklüyorum driverları silip fps 10 alıyorum yine değişen bir şey yok ben çözemedim sorunu her şeyi denedim format bile attım ddu ile driverları baştan kurdum yine çözemedim yardımcı olun lütfen.
hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
üstelik eski sürümü kurduğumda sorunsuz çalışan Amd graphics(tm) kurulumu olmuyor tek gpu gözüküyor anlamadım çözemedim bir türlü eski sürümde sağlıklı çalışmıyor artık
hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
üstelik eski sürümü kurduğumda sorunsuz çalışan Amd graphics(tm) kurulumu olmuyor tek gpu gözüküyor anlamadım çözemedim bir türlü eski sürümde sağlıklı çalışmıyor artık
Bu durumu dün itibariyle bende yaşadım. Sanırım güncelleme ile alakalı bir durum olsa gerek. Umarım öyledir ve düzeltilir. Bir önceki sürüme vesaire düşürerek çözdüm durumu.