Çözüldü✓ Acil Yardım AMD Ekran Kartı Windows Bu Aygıtı Durdu Kod 43 Hatası

Katılım
17 Nisan 2022
Mesajlar
48
Reaksiyon skoru
6
Herkese İyi Forumlar. Sabahtan beri başlıkta belirttiğim gibi kod 43 hatası alıyorum. Ne yaptıysam düzeltemedim. Güncelleştirmesini yaptım, driverlerini kaldırdım tekrardan kurdum ama nafile olmuyor.
Ekran kartım Amd radeon rx 9060 xt 16 gb
lütfen yardımcı olur musunuz?
 

Ekler

  • 1.webp
    1.webp
    2.7 KB · Hit: 24
  • 2.webp
    2.webp
    15.5 KB · Hit: 23
AMD Kullanıyorsan tofaş kullanan eski arabalardan anlayan usta gibi olacan mecbursun yoksa binemezsin,
MPO ayarını kapatma yaz google a o ayarı kapat, amd nin nerdeyse sorunlarının %80 ini bu ayar ile çözebiliyorsun
 
AMD Kullanıyorsan tofaş kullanan eski arabalardan anlayan usta gibi olacan mecbursun yoksa binemezsin,
MPO ayarını kapatma yaz google a o ayarı kapat, amd nin nerdeyse sorunlarının %80 ini bu ayar ile çözebiliyorsun
Dediğini google 'da aratıp buldum ve uyguladım fakat hala daha sorunum devam ediyor. Araştırıyorum fakat bir şeyde bulamıyorum. Hiç bu sorun ile karşılaşan olmadı mı acaba?
 
Dediğini google 'da aratıp buldum ve uyguladım fakat hala daha sorunum devam ediyor. Araştırıyorum fakat bir şeyde bulamıyorum. Hiç bu sorun ile karşılaşan olmadı mı acaba?
bilgisayarı kapat aç yaptınmı ? ayrıca amd driver üzerindeki bazı ayarları kapatman gerekiyordu şimdi evimde değilim paylaşamıyorum gemini aç driver sorununu yaz mpo yu kapattığını ve gerekli olan driver ayarlarını iste ben bu şekilde sorunsuz kullanıyorum 3-4 haftadır en sağlam dönüşü ordan alırsın
 
Evet, kaç defa kapatıp açtığımın, kaç defa sürücüleri kaldırıp tekrardan kurdum sayamadım bile.
 
Herkese İyi Forumlar. Sabahtan beri başlıkta belirttiğim gibi kod 43 hatası alıyorum. Ne yaptıysam düzeltemedim. Güncelleştirmesini yaptım, driverlerini kaldırdım tekrardan kurdum ama nafile olmuyor.
Ekran kartım Amd radeon rx 9060 xt 16 gb
lütfen yardımcı olur musunuz?
1782228014595.webp

gemininin cevabı böyle
olay görüntüleyicisnde başka hata yok mu?
 
Alıntıyı görüntüle
gemininin cevabı böyle
olay görüntüleyicisnde başka hata yok mu?
maalesef başka bir hata yok. Gemini'ye bende sordum az önce fakat dediklerini öğlen 2'den beri yapıyorum hiçbir çözüme kavuşturamadım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşletim sistemin win10. Acaba Win 11'e geçiş yapsam mı? Sebebi bu olabilir mi?
 
Sorun Çözüldü. AMD tarafından ekran kartına gelen son güncellemede problem var. bir önceki güncellemeyi yükleyince düzeldi. herkese teşekkürler
 
Bende RX9070 var dün güncelleme akşam yüklenmeden önce her şey normalken bilgisayarım öldü bildiğin görev yöneticisi çöküyor hiç bir oyun açılmıyor eski sürümü yüklüyorum driverları silip fps 10 alıyorum yine değişen bir şey yok ben çözemedim sorunu her şeyi denedim format bile attım ddu ile driverları baştan kurdum yine çözemedim yardımcı olun lütfen.
 
Bende RX9070 var dün güncelleme akşam yüklenmeden önce her şey normalken bilgisayarım öldü bildiğin görev yöneticisi çöküyor hiç bir oyun açılmıyor eski sürümü yüklüyorum driverları silip fps 10 alıyorum yine değişen bir şey yok ben çözemedim sorunu her şeyi denedim format bile attım ddu ile driverları baştan kurdum yine çözemedim yardımcı olun lütfen.
Tam sorun ne
 
hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
üstelik eski sürümü kurduğumda sorunsuz çalışan Amd graphics(tm) kurulumu olmuyor tek gpu gözüküyor anlamadım çözemedim bir türlü eski sürümde sağlıklı çalışmıyor artık
 
Son düzenleme:
Yen
hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hiç bir oyun açılmıyor donuyor kapatmaya çalıştığımda kapanmıyor görev yöneticisi açılmıyor donuyor %0 cpu yazıyor eski sürümde sorun yoktu sonradan oldu güncelleme sonrası dün akşam driverları baştan kurdum ddu ile silip yine düzelmedi format attım acaba çakışan driverlar vardır belki diye tekrar kurdum yine aynı sorun performansı öldü bilgisayarın bildiğin 20-30 fps bile zor alıyorum bir uygulama açarken bile görev yöneticisi veya google bile çöküyor yanıt vermiyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


üstelik eski sürümü kurduğumda sorunsuz çalışan Amd graphics(tm) kurulumu olmuyor tek gpu gözüküyor anlamadım çözemedim bir türlü eski sürümde sağlıklı çalışmıyor artık
Yeni konu aç, sistemin bütün parçası psu dahil markasına modeline kadar Yaz işlemciyi de yaz beni etiketle
 
Bu durumu dün itibariyle bende yaşadım. Sanırım güncelleme ile alakalı bir durum olsa gerek. Umarım öyledir ve düzeltilir. Bir önceki sürüme vesaire düşürerek çözdüm durumu.
 
Geri
Top