Merhabalar arkadaşlar yavaş yavaş DDR 5 sistem toplamayı düşünüyorum ve ikinci el olarak kutulu faturalı garantili bir şekilde Asus Prime A620m anakartını almıştım 2.500₺ ye. Ben inceledim ve cidden sıfır gibiydi ama yine de sizinle paylaşmak istedim ilk defa bir bilgisayar parçası alıyorum çünkü sizce bir sıkıntı var mı veya kutu içeriği tam mı?
İyi günler dilerim.
İyi günler dilerim.