Lian Li O11 Dynamic Mini V2 Aıo Uyumu

asaf0_00

80+
Katılım
11 Haziran 2026
Mesajlar
33
Reaksiyon skoru
5
E ATX VE ATX tarzı kasa araştırdım ama beğendiğim bir kasa bulamadım o yüzden pes ediyorum ve camlı kasa almaya karar veriyorum 😤

Lian Li O11 Dynamic Mini V2 almayı düşünüyorum ama birkaç kafamı karıştıran şey var


ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 ve Arctic P12 Pro PST 120mm kasa fanı bu kasaya sığar mı?

ATX Anakart kullanmam mümkün mü yt'de bu kasaya ATX Anakart sığdıranları gördüm ama bu benim ilk pc toplayışım olduğu için beni zorlar gibi geliyor (Anakart olarak MSI MAG B850 TOMAHAWK düşünüyorum)

PSU Olarak Lian Li Edge850 Siyah kullanmayı düşünüyorum küçük olduğu için kablo yönetimi olarak kolaylık sağlayağını düşünüyorum

Ekran kartı olarak xfx quicksilver rx9070xt aldım, yt'de bu ekran kartını bu kasaya koyan birini gördüm baya rahat sığıyor ama ek kablo almalı mıyım? Ekran kartının kablosunun erimesini engellemek için 3lü kablo kullanın diyorlardı(o kablo türünün ismini bilmiyorum)
 
Aynı kasaya sahibim.Ekran kartıda anakartta sıgıyor.Arctic sogutma blogu kalın oldugu için ucu ucuna sığar ben olsam o riske girmezdim
 
Önceki açtığın konuyu da gördüm; Lancool 207 de alabilirsin. Sadece egzoz fanı eksik tek bir fanla kasayı doldurmuş olursun ama sanırım Edge PSU’ların fanı yukarıda olduğu için ekran kartı fanıyla çakışabilir. Dereceleri de güzel, kablolaması da kolay; bir bak derim. hem ucuz ve küçük olduğu için benim hoşuma gidiyo
 
E ATX VE ATX tarzı kasa araştırdım ama beğendiğim bir kasa bulamadım o yüzden pes ediyorum ve camlı kasa almaya karar veriyorum 😤

Lian Li O11 Dynamic Mini V2 almayı düşünüyorum ama birkaç kafamı karıştıran şey var

ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 ve Arctic P12 Pro PST 120mm kasa fanı bu kasaya sığar mı?

ATX Anakart kullanmam mümkün mü yt'de bu kasaya ATX Anakart sığdıranları gördüm ama bu benim ilk pc toplayışım olduğu için beni zorlar gibi geliyor (Anakart olarak MSI MAG B850 TOMAHAWK düşünüyorum)

PSU Olarak Lian Li Edge850 Siyah kullanmayı düşünüyorum küçük olduğu için kablo yönetimi olarak kolaylık sağlayağını düşünüyorum

Ekran kartı olarak xfx quicksilver rx9070xt aldım, yt'de bu ekran kartını bu kasaya koyan birini gördüm baya rahat sığıyor ama ek kablo almalı mıyım? Ekran kartının kablosunun erimesini engellemek için 3lü kablo kullanın diyorlardı(o kablo türünün ismini bilmiyorum)
Sana tavsiyem o11 evo veya vision compact
 
E ATX VE ATX tarzı kasa araştırdım ama beğendiğim bir kasa bulamadım o yüzden pes ediyorum ve camlı kasa almaya karar veriyorum 😤

Lian Li O11 Dynamic Mini V2 almayı düşünüyorum ama birkaç kafamı karıştıran şey var

ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 ve Arctic P12 Pro PST 120mm kasa fanı bu kasaya sığar mı?

ATX Anakart kullanmam mümkün mü yt'de bu kasaya ATX Anakart sığdıranları gördüm ama bu benim ilk pc toplayışım olduğu için beni zorlar gibi geliyor (Anakart olarak MSI MAG B850 TOMAHAWK düşünüyorum)

PSU Olarak Lian Li Edge850 Siyah kullanmayı düşünüyorum küçük olduğu için kablo yönetimi olarak kolaylık sağlayağını düşünüyorum

Ekran kartı olarak xfx quicksilver rx9070xt aldım, yt'de bu ekran kartını bu kasaya koyan birini gördüm baya rahat sığıyor ama ek kablo almalı mıyım? Ekran kartının kablosunun erimesini engellemek için 3lü kablo kullanın diyorlardı(o kablo türünün ismini bilmiyorum)
Bende dynamic mini v2 düşünüyordum hatta aynı anakart ama milimetre boşluk olacak şekilde sığıyor riske girmedim vision compact aldım üstü cam değil mesh olarak kullandım
 
Geri
Top