fatik1881
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Ocak 2024
- Mesajlar
- 1,195
- Reaksiyon skoru
- 615
Taksicileri anlamiyorum
Büyük taksi sayfaları mahkemeden karar çıktı TAG yasaklandı uygulama da kaldırılacak falan diye paylaşmış, birsürü önüme çıktı bugün, ne elde edecekler anlamıyorum.Ticari taşıma sarı mafya elinde tekelleşsin istiyorlar işte. Alternatif çözümler olduğu zaman kimse taksiyi tercih etmeyecek çünkü. Uber'i de böyle bitirdiler. Sözde serbest piyasa var ülkede!
Bende görüyorum davayı kazandılar zannediyorlar şu anda durumları bu şekildeBüyük taksi sayfaları mahkemeden karar çıktı TAG yasaklandı uygulama da kaldırılacak falan diye paylaşmış, birsürü önüme çıktı bugün, ne elde edecekler anlamıyorum.
Doğruymuş bu arada yasaklanmış, Oğuz Alper de yalanlamamış durumu sadece farklı açıdan bir açıklama yapmış.Bende görüyorum davayı kazandılar zannediyorlar şu anda durumları bu şekilde Alıntıyı görüntüle
uber dayanamştı adam yinede iyi dayandı rekabet bizim için her zaman iyidir dava ilgili son paylaşımı buDoğruymuş bu arada yasaklanmış, Oğuz Alper de yalanlamamış durumu sadece farklı açıdan bir açıklama yapmış.
Uygulamaya erişim engeli talebini reddetmişler ama TAG kullanımını kaldırın ona izin vermiyoruz da demişler. Kısacası uygulamadan Scooter kiralatmaya devam edin şansınızı zorlamayın demek bu ama istinafa gideceğiz denmiş orası ne der bekleyip göreceğiz.uber dayanamştı adam yinede iyi dayandı rekabet bizim için her zaman iyidir dava ilgili son paylaşımı bu Alıntıyı görüntüle