270k+'ı Phantom Spirit Se Soğutur Mu?

Katılım
14 Haziran 2026
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
3
Sorum başlıkta olduğu gibi. Kasa mATX biraz küçük bir kasa ara sıra %100e çıkarım.
 
Sorum başlıkta olduğu gibi. Kasa mATX biraz küçük bir kasa ara sıra %100e çıkarım.
Soğutamaz intel işlemcileri yüksek tdp değerlerine ulaşabileceği için burada 360mm radyatör tercih etmen gerekiyor. Arctic 360pro thermalright 360 tercih edebilirisin fiyatları uygundur.
 
Soğutamaz intel işlemcileri yüksek tdp değerlerine ulaşabileceği için burada 360mm radyatör tercih etmen gerekiyor. Arctic 360pro thermalright 360 tercih edebilirisin fiyatları uygundur.
Sıvı soğutma biraz gözümü korkutuyor bilmediğimden dolayı. Şart mı?
 
Sıvı soğutma biraz gözümü korkutuyor bilmediğimden dolayı. Şart mı?
Biri daha yazmıştı sıvı soğutmadan korkuyorum diye bende merak ettim neden korkuyorsun aynı gün içinde karşılaşınca merakım arttı mesela
 
Biri daha yazmıştı sıvı soğutmadan korkuyorum diye bende merak ettim neden korkuyorsun aynı gün içinde karşılaşınca merakım arttı mesela
Genel olarak bilmediğimizdendir. Hava soğutmada blok temas ediyorsa fan dönüyorsa çalışıyor. Sıvı soğutmada radyatör pompa sıvı vs. bilmediğim konular fazla karmaşık geliyor.
 
Genel olarak bilmediğimizdendir. Hava soğutmada blok temas ediyorsa fan dönüyorsa çalışıyor. Sıvı soğutmada radyatör pompa sıvı vs. bilmediğim konular fazla karmaşık geliyor.
aslında sizin bilmeniz gereken pompa temas ediyor mu fan dönüyor mu bu kadar çok fazla irdelerseniz aslında her şey çok komplike olabilir. Sana marka ve model önerebilirim eğer istiyorsan bütçe nezlinde.
 
b serisinde rog üstün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

b860 alırsan zaten overclok yapamacagın için hayli hayli yeter

msı tomahawk kaç faz birde rog kaç faz ona bir bak
bahsedemedim ondan bu mesaj
 
Genel olarak İntel'lerin ısı iletimi daha yüksek olduğu için yeterli gelme ihtimali var ancak 250W çekebilen bir işlemci için sıvı soğutma daha iyi olacaktır. Sıvı soğutmada korkulacak bir şey yok. Pompa sıvıyı çeviriyor, sıvı radyatörde soğuyup geri işlemcinin bloğuna geliyor, bu kadar basit bir sistem. Tabii ki bütçeniz sıvı soğutmaya yetmiyorsa yine de iyi bir hava soğutma iş görecektir.
üst kalibre bir anakart alırsan sogutur sorun olmaz
İşlemciyi soğutmak için neden üst segment bir anakart önerdiğinizi hiç anlayamadım.
 
Genel olarak İntel'lerin ısı iletimi daha yüksek olduğu için yeterli gelme ihtimali var ancak 250W çekebilen bir işlemci için sıvı soğutma daha iyi olacaktır. Sıvı soğutmada korkulacak bir şey yok. Pompa sıvıyı çeviriyor, sıvı radyatörde soğuyup geri işlemcinin bloğuna geliyor, bu kadar basit bir sistem. Tabii ki bütçeniz sıvı soğutmaya yetmiyorsa yine de iyi bir hava soğutma iş görecektir.

İşlemciyi soğutmak için neden üst segment bir anakart önerdiğinizi hiç anlayamadım.

sogutmada anakartında önemi var o yüzden üstüne 250w işlemci sürekli 250w çevirmez o işlemcinin görecegi oyunlarda 170-180 anca gta 6 gibi çok üst kalibre 3a oyunlarda 230w görür onuda elindeki sogutma çözer.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

b serisinde rog üstün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bahsedemedim ondan bu mesaj
rog iyi ama sogutucunu takarken zorlanabilrisin anakart ufak biraz biraz daha atx bir model bak sogutcunun sıgabilicegi bir model
 
Sıvı soğutma olarak önerileriniz neler? 360 mm'ye kadar radyatör desteği var kasamda.
 
Geri
Top