🔥İndirim Aoc Agon Pro Ag276qzd2 27" 0.03 Ms 2k Pivot 280 Hz OLED Monitör | 24.799 TL

Oled Ayarında Mini LED Arayanlar İçin Güzel Bi Ürün .

miniledler oled ayarında falan değil hiçkimse kandırmasın kendini
 
miniledler oled ayarında falan değil hiçkimse kandırmasın kendini
Karartma Sayısı Arttıkça OLED Ayarını Hissedersin Hocam :)

Mini LED Halen Gelişmekte Olan bir şey Yakında OLED Tarih Olursa Şaşırmam Nedeni Maliyet Ve Risk Hocam . :kizginpeepo:
 
oled çok güzel de bebek bakmaktan daha zor mo27u2 yi temizliği çıldırttığı için iade ettim kaplamayı çözsünler direkt oled alıcam tekrar.
Ufak bir parmak izi bile çıkmıyo harbi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ufak bir parmak izi bile çıkmıyo harbi
İşte bu sebeble ucuz 2k almak mantıklı oled oleddir
 
Tamam İşte İlerliyen Zamanlarda OLED Tarih Olacak Bu Yüzden Diyorum Ya Hocam .

OLED = RİSK+MALİYET .
okumuyor musunuz abi yazdığımı hepsinin riski var bende miniled tv var 3 senede dirty screen oluştu nedeni arkadaki dimming zonelardan bir kısmının patlaması elektronik bu hiç birşeyin garantisi yok 5 senelik lcd bile ilk günkü performansını vermiyor hele o gecikme değerleri oledteki uzun süre daha yaklaşamazlar o değerlere bakımı daha zor daha nazik oled dersen katılırım ama miniledler yaklaşmıyor rgb miniled çıkacak dendi rgb oledler çıktı piyasaya :D mikro led çıkacak o zaman oledleri görürsünüz bak dendi yok yani teknoloji oraya gitmeye çalışırken oledde durmuyor yerinde malesef 17bine düştüde bende bulaştım olede
21bine miniled yolladın hocam hangi maliyet :D birde onların firmwarelerini yapabileni daha görmedim türkiyede :D
 
okumuyor musunuz abi yazdığımı hepsinin riski var bende miniled tv var 3 senede dirty screen oluştu nedeni arkadaki dimming zonelardan bir kısmının patlaması elektronik bu hiç birşeyin garantisi yok 5 senelik lcd bile ilk günkü performansını vermiyor hele o gecikme değerleri oledteki uzun süre daha yaklaşamazlar o değerlere bakımı daha zor daha nazik oled dersen katılırım ama miniledler yaklaşmıyor rgb miniled çıkacak dendi rgb oledler çıktı piyasaya :D mikro led çıkacak o zaman oledleri görürsünüz bak dendi yok yani teknoloji oraya gitmeye çalışırken oledde durmuyor yerinde malesef 17bine düştüde bende bulaştım olede
21bine miniled yolladın hocam hangi maliyet :D birde onların firmwarelerini yapabileni daha görmedim türkiyede :D
Boşver Hocam En İyisi İPS :kizginpeepo: :kekw:
 
Bu güzel ama asıl iyi olan IPS mini led. Bunda bazı sorunlar var VA panel olduğu için black smearing şikayeti çok fazla bu modelde, youtuba da kullanıcılar da örnek çekip atmış baya can sıkıcı gözüküyor. Mini led seçeneği şu an aşırı kısıtlı alacak varsa sene sonuna kadar beklese daha iyi olur. Son 1 haftada bütün monitörleri inceledim, sağ olsun forumdan arkadaşlar da yardımcı oldu. Şu an Türkiye piyasasında değecek bir mini led yok.
 
Uygunsuz Dil
Bu Oledler 400 doların altına düştü. Hatta baz giriş seviyeleri 300 dolara düşecek neredeyse. Bizde ise 500 dolardan satılıyor bu cihazlar mk böyle piyasanın
 
Karartma Sayısı Arttıkça OLED Ayarını Hissedersin Hocam :)

Mini LED Halen Gelişmekte Olan bir şey Yakında OLED Tarih Olursa Şaşırmam Nedeni Maliyet Ve Risk Hocam . :kizginpeepo:
OLEDi OLED yapan sadece kendinden aydinlatmali olmasindan dolayi isik sizmasi, clouding vb. sorunlarin ortaya cikmamasi degil ki.. Kontrast, tepki suresi, gecikme (input lag).. ABLyi kapatsalar parlaklik da tavan yapacak ama burn-in ve guc tuketimi de oyle :)

Msi'in bu modelinin incelemesini gormustum haloing ve black smearing de bir miktar devam ediyordu galiba. Rakibi AOC mini led LCD de fena monitore benzemiyor ama 25k nedir ya.

Uzun omurlu cihaz isteyene Plasma demek lazimdi ama uretimi bitti.

OLED ayarinda tepki suresi icin dedemden kalma likit kristale bir cozum bulmalilar. 1000hz tazeleme hizli yeni Philips LCD monitorun performansi 300Hz monitorden dusuk gorunuyor :) IPS LCDnin teknolojik duvarlarina ulasildi mi diye yorumlaniyor.
 
Son düzenleme:
Tamam İşte İlerliyen Zamanlarda OLED Tarih Olacak Bu Yüzden Diyorum Ya Hocam .

OLED = RİSK+MALİYET .
Kendi düşünceni diğer insanlara inandırmak için RİSK+MALİYET diye argüman sunuyorsun tamam mantıklı gibi duruyor monitör öneriyorsun dediklerine göre herhalde aşağı yukarı benzer özellikleri uyguna denk getiren bi cihaz önerecek yine 20k monitör öneriyorsun ve herkesin tek bakışta fark edeceği kadar fark olan cihazları :ROFLMAO:
MSI dan prim alıyorsan söyle daha basit olur yani.
2k 27 ınc ekrana 20k verecek adam gözüyle baktığını kusursuz görmek ister 5k daha koyar daha iyisi olmayan teknoloji satın alır.

Riski olmayan teknolojik cihaz yok kimi azdır kimi fazladır 3 5 sene kullandıktan sonra genelde coğu arıza yapmaya başlar OLED alan kişilerde kullandığına sayar zaten.
 
Ürün haricinde ama marka olarak Aoc kalitesi gerçekten bence çok bir başka seviyede. 2 tane tv, 2 tane monitör eskittim.
Hepsinden önce aldığım monitör aoc'du hala taş gibi duruyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,623
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top