ichbinahk
80+
- Katılım
- 1 Nisan 2026
- Mesajlar
- 62
- Reaksiyon skoru
- 30
- Bütçe
- 17000
Selam dostlar pc diziyorum 2 aydır ram indirimi bekledim ama gelmedi. Gidip 25 bin veresim yok ddr5 32gb rame. Sahibindende az kullanılmış veya sıfır kutular ortalama 15-20 arası sizce alınır mı? O fiyata ram cozersem islemciye biraz daha butce ayirmak istiyorum. Daha once alan oldu mu sizce ikinci el ramler sikinti cikartir mi ariza vb? Bilen cevaplarsa sevinirim