Yardım Anakart Alma Konusunda Acil Yardım İstiyorum

Fiyatı 8200 e düştü bugün amazonda, pcie 5.0 yok o düşündürdü sadece
SSD için PCIe 4 ile PCIe 5 in farkını anlamazsın ekran kartında da 5090 bile pcie 3.0 da anca performans kaybediyor
 
hocam karar sana ait dediğim gibi geleceğede yatırımlık dolu dolu bir anakart renge takılma bence tabii ki zevk işi ama ben bu durumda olsam kesinlikle terciğim o olurdu keşke 9000 bin bandina düştüğünde değerlendirseydin iyi geceler iyi forumlar dilerim.
 
senin önerin nedir hocam, benim derdim stabil çalışması bios sorunlu olmaması ve ileriye dönük olması
B650-A , Tomahawkın aynısı fiyatıda iyi benim önerim o olur.
 
hocam karar sana ait dediğim gibi geleceğede yatırımlık dolu dolu bir anakart renge takılma bence tabii ki zevk işi ama ben bu durumda olsam kesinlikle terciğim o olurdu keşke 9000 bin bandina düştüğünde değerlendirseydin iyi geceler iyi forumlar dilerim.
teşekkürler iyi geceler
 
Geri
Top