Abdullah abi olsa ne derdi acaba yaŞu sistemi Abdullah abi yapsaydı yorumdakiler öve öve bitiremezdi. Sırf yermek için 7500X3D çöp yazan bile olmuş.
Mayıs ayında aynı sistemin 7800x3d li hali satıldı bu paraya. GG deydiBence fena değil ya diğer benzer hazır sistemler ile arasında en yakını ile 5k fiyat farkı var. Yani ben öyle gördüm en azından gözümden kaçan oldu mu bilmiyorum. Bildiğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim dostlar
gg neresi ?Mayıs ayında aynı sistemin 7800x3d li hali satıldı bu paraya. GG deydi
İnce hesap gaming gecesigg neresi ?
Hadi yaa bileşenleri hatırlıyor musun hangi marka kullanılmıştı? Bazen çünkü görüyorum aa ne güzel fiyat diyorum içine girince çinyongwai ram kasa ssd falan oluyor küfürü basıp çıkıyorum sayfadanMayıs ayında aynı sistemin 7800x3d li hali satıldı bu paraya. GG deydi
Eğer videoda söylediği değerler doğruysa ki öyle gibi duruyor test görüntüleri eklenmiş bana da mantıklı ve makul gibi geldivalla ben sistemi çok beğendim ama maximum ve paraf var bende
Genelde GG de sınırlı bir adet ve çok kısa bir sürede veriliyor. Burada şuan süre veya bir adet sınırı gözükmüyor. 7500x3D de güzel bir işlemci 7800x3D kadar olmasadaMayıs ayında aynı sistemin 7800x3d li hali satıldı bu paraya. GG deydi
Mayıs ayında aynı sistemin 7800x3d li hali satıldı bu paraya. GG deydi
ya bilgilendirme amaçlı yine çıkar gg de şu fiyata vardı diyebilirsin ama, konuyu paylaşan kişiye taş atma amaçlı yapılıyor bu bir ikinciside bir çoğu yalan söylüyor sebebinide bilmiyorum. ben görmedim mesela 7800x3d ile bu fiyata yapılmış bir config, hatta foruma baktım özellikle 1 ay önce aynı configi 73k fiyattan paylaşmışlar ve herkesde VAOOOOVVV SİSTEME BAKKK falan yapıyor.Ya birde ben forumdaki gg muhabbetinden çok sıkıldım. Habire her konu altında sistem kötülemek için gg den örnek veriliyor ama hep üzerinden 1 ay geçmiş oluyor o söylenen fiyatın. Şuan var mı? yoksa geçmiş fiyatı ne yapalımgg'ciler çıksın kasıyor diye bağıracağım artık
29k nasıl denk geldi hocam gayet iyi dip fiyat misVatan kampanyaları ile 9070 xt taichi 29k daha birkaç gün önce aldım mesela. Bu fiyata daha iyi bir ekran kartı alabileceğimi sanmıyorum.
Kampanyalar hocam, yoksa öyle bir indirim olmaz herhalde. 5+5+1k olarak 3 kampanyadan puan kazandım. Monitör beleşe gelmiş gibi bir şey olacak29k nasıl denk geldi hocam gayet iyi dip fiyat mis