🔥İndirim 9070xt + 7500x3d 65.999 TL

Alacak arkadaşlar için söyleyim. Akakce üzerinden fiyat kontrolü yaptığımda yakın fiyatlara benzer parçalar ile toplanıyor zaten. Çok bir fiyat avantajı yok hele ki şu 9 taksit döneminde
 
Alacak arkadaşlar için söyleyim. Akakce üzerinden fiyat kontrolü yaptığımda yakın fiyatlara benzer parçalar ile toplanıyor zaten. Çok bir fiyat avantajı yok hele ki şu 9 taksit döneminde
Akakce vatan ve gg indirimlerini goremiyor oradan toplasaniz hem taksit hemde bi 9-10k oynuyor. Fakat vatan ekran karti ve gg indirimlerinden islemci kovalamaniz gerekiyordu yine beklerseniz toplarsiniz daha uyguna diye dusunuyorum
 
Ben şimdi sipariş geçtim hayırlısı olsun. Olumlu yada olumsuz bir durum olursa yazarım.
 
kampanya kovalamak istemeyen yani ben uğraşamam falan diyen için alınabilir fiyatta. ama kampanya ve gerçek indirimlerle daha iyi setup çıkabilir. (zamanınız bol olması lazım :D)
 
Vatan kampanyaları ile 9070 xt taichi 29k daha birkaç gün önce aldım mesela. Bu fiyata daha iyi bir ekran kartı alabileceğimi sanmıyorum.
 
Bence fena değil ya diğer benzer hazır sistemler ile arasında en yakını ile 5k fiyat farkı var. Yani ben öyle gördüm en azından gözümden kaçan oldu mu bilmiyorum. Bildiğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim dostlar
 
baktımda vatan 32gb 5070 245kf sistemi kapatmış satışa o daha iyiydi bence.
 
Şu forumlardaki gülme emojisini üstüne gülme anlamında atanlar gerçekten iğrenç insanlar. Fiyat okey neyine gülücük atıyorsun? Videodaki adamdan nefret edebilirsin, hater olabilirsin. Şunu paylaşan adam yaptığınız saygısızlık ayıptır.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: BeeL
Şu forumlardaki gülme emojisini üstüne gülme anlamında atanlar gerçekten iğrenç insanlar. Fiyat okey neyine gülücük atıyorsun? Videodaki adamdan nefret edebilirsin, hater olabilirsin. Şunu paylaşan adam yaptığınız saygısızlık ayıptır.
valla bende anlamıyorum ve tekrardan böyle bir fırsat olduğunu düşündüğüm bir şey bulursamda paylaşmıycam. oturup bakıyorsun sağda solda böyle bir fiyat yok, varsada görmedin yada. Birilerinin işine yarar belki diye paylaşıyorsun, yok belli ki arkadaş konuya hakim değil vs vs gibi linçleyici yorumlar. Alırsın almazsın yada hoşuna gider yada gitmez, iletişim kurma ve düşünme becerisini kaybetmiş garip bir kitle olduk.
 
valla bende anlamıyorum ve tekrardan böyle bir fırsat olduğunu düşündüğüm bir şey bulursamda paylaşmıycam. oturup bakıyorsun sağda solda böyle bir fiyat yok, varsada görmedin yada. Birilerinin işine yarar belki diye paylaşıyorsun, yok belli ki arkadaş konuya hakim değil vs vs gibi linçleyici yorumlar. Alırsın almazsın yada hoşuna gider yada gitmez, iletişim kurma ve düşünme becerisini kaybetmiş garip bir kitle olduk.
Evet ya bakınıyorum aslında konuya ama millet birbiriyle kavga etmiş sadece :D sistemi yorumlasanıza yahu. Ben ciddi alıcıyım belki
 
Alacak olan varsa ve bütçeleri müsaitse 9700x özelleştirmesi mantıklı gibi görünüyor.
 
Şu sistemi Abdullah abi yapsaydı yorumdakiler öve öve bitiremezdi. Sırf yermek için 7500X3D çöp yazan bile olmuş.
 
Geri
Top