Çözüldü✓ Fps İçin 2k Monitör Tavsiyesi

gb55

80+
Katılım
22 Mayıs 2026
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
3
Bütçe
7000
Genelikle cs 2, rocket league oynuyorum harici bir beklentim yok. Acer 165hz 1ms 27inç full hd kullanıyorum ama görüntü kalitesi haliyle pek hoşuma gitmiyor artık. Düşündüğüm monitörü ekledim önerinizi bekliyorum.
 
Genelikle cs 2, rocket league oynuyorum harici bir beklentim yok. Acer 165hz 1ms 27inç full hd kullanıyorum ama görüntü kalitesi haliyle pek hoşuma gitmiyor artık. Düşündüğüm monitörü ekledim önerinizi bekliyorum.
Valla bu monitörun yorumlari cok iyi birde trendyol plus ve PCH200 kullanarak 6800e aldim birde pesin fiyatına 6 taksit var bir bak derim
 
Valla bu monitörun yorumlari cok iyi birde trendyol plus ve PCH200 kullanarak 6800e aldim birde pesin fiyatına 6 taksit var bir bak derim
Ben de aynı şekilde 6.8 e görünce alsam mı diye düşünüyorum hocam. Video falan izledim baya güzel geldi. Kullandın mı acaba sen ürünü nedir yorumun.
 
Ben de aynı şekilde 6.8 e görünce alsam mı diye düşünüyorum hocam. Video falan izledim baya güzel geldi. Kullandın mı acaba sen ürünü nedir yorumun.
Yok bende daha yeni aldim daha gelmedi valla pc hocası önerdi hikayesinde ondan aldim ama hic şikayetini duymadım öneriyorlar
 
Onun kötü olduğunu ben de duymuştum. Ben bile duyduysam kötüdür :d
va istersen q27g42xne var forumda konusu da var ben olsam tayfun ne önerdiyse onu alırdım yakın zamanda bu bütçelerde
ipsler fps için daha iyi, görüntü kalitesi va da biraz daha iyi ama hardcore fps oynarım dersen ips bakman lazım
 
Son düzenleme:
va istersen q27g42xne var forumda konusu da var ben olsam tayfun ne önerdiyse onu alırdım yakın zamanda bu bütçelerde
Panel farkına çok hakim değilim vallahi. İps kullanıyorum şu an ışık sızması hariç herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Tayfun reis kimdir bakayım bir yazısı falan varsa vallahi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,575
Mesajlar
11,078,510
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top