🔥İndirim MSI Spatıum 2tb Nvme M.2 SSD 9.449,00tl

Lexar ın NQ olanı değil NM olanı iyi alacaklar olanların bilgisi olsun. Dram yok baştan söyleyeyim ama HMB var. İyi bir m2 ama.
Lexar nq790 almak daha mantıklı
Lexar ın NQ olanı değil NM olanı iyi alacaklar olanların bilgisi olsun. Dram yok baştan söyleyeyim ama HMB var. İyi bir m2 ama tavsiye ederim kullanıyorum. Paylaşımdaki MSI dan iyi bu arada onu da belirteyim, MSI Low tier olarak geçiyor incelemelerde.
 
Geri
Top