AshenOne
80+ Bronze
- Katılım
- 23 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 621
- Reaksiyon skoru
- 220
Lexar ın NQ olanı değil NM olanı iyi alacaklar olanların bilgisi olsun. Dram yok baştan söyleyeyim ama HMB var. İyi bir m2 ama.
Lexar ın NQ olanı değil NM olanı iyi alacaklar olanların bilgisi olsun. Dram yok baştan söyleyeyim ama HMB var. İyi bir m2 ama tavsiye ederim kullanıyorum. Paylaşımdaki MSI dan iyi bu arada onu da belirteyim, MSI Low tier olarak geçiyor incelemelerde.Lexar nq790 almak daha mantıklı