Acil Klima Önerisi! Yanıyorum!!!

yarmhayat

80+
Katılım
8 Şubat 2025
Mesajlar
135
Reaksiyon skoru
31
Bütçe
50000
Arkadaşlar yani evlendik salona klima alıcaz amerikan mutfak 40 m2 kadar salon toplam ev 80 m2dir net salon daha küçük de olabilir uygun taksitli marka model klima önerir misiniz? Aranızda klimacı varsa yardımcı olabilecek çok dua edicem izmirde yaşıyorun bilen bilir izmiri
 
Başlık koparttı :kekw:
 
Arkadaşlar yani evlendik salona klima alıcaz amerikan mutfak 40 m2 kadar salon toplam ev 80 m2dir net salon daha küçük de olabilir uygun taksitli marka model klima önerir misiniz? Aranızda klimacı varsa yardımcı olabilecek çok dua edicem izmirde yaşıyorun bilen bilir izmiri
yananı görür Allah 😅😅
 
Antalya dayım hocam bunalinca kötü ama seviyorum sıcağı bir yandan temmuzda sıkıntı ya ama iyi olur bişi ilmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Başlık muqq
Kanka bu zamana kadar nasıl yoktu kliman hemen al ben açmaya başladım 1 haftadır
 
Benim evimde 24.000 BTU var. Bilindik markaların aksine size OLEFINI öneririm. Hem uygun hem mükemmel cihaz. Ankarada bölge bayisi olan klimacı arkadaşım var. Kamu binaları dahil bu marka takıyorlar. Hem sağlam hem uzun ömürlü hemde çok güçlü. Ve iç dış ünite olmak üzere malzeme komple bakır. Sakın vestel, arçelik vb. klimalara yanaşmayın. Ben antreye taktırdım, 23 derecede en düşük fan seviyesinde 3 oda 1 salon 1 mutfak yayla gibi yapıyor. 18 dereceye alıp oturmanız imkansız hasta eder. Ayrıca yaşadığım şehirde hava sıcaklığı bugün 38 derece.
 
Geri
Top