🔥İndirim Thermalright Peerless Assassin 120 Vision ARGB - 3.699 TL

flyingatm

80+
Katılım
9 Haziran 2026
Mesajlar
280
Reaksiyon skoru
148
Geçen gün kontrol ederken görmüştüm 4K bandındaydı. Son 60 günün en düşük fiyatı sanırım şu an. İyi bir hava soğutma, estetiğe önem verip IPS ekran ile kasasını renklendirmek isteyenler düşünebilir. 2.8" IPS ekran ile geliyor. İki rengi de bu fiyatta.

Flaş fiyatlı değil ama yine de meraklısına duyurulur.

Şahsi yorumum: İçinden çıkan 2 adet fan ortalama 1.500 TL ederi var. İçinden tık sıkımlık TF7 macun çıkıyor onun da bir 250 liralık ederi var. Hiç kullanmasanız bile kenarda yatar yedek olur, fanları ve macununu kullanırsınız. Tabii ki 140 modeli 2.699 mesela ancak burada estetiğe para ödüyorsunuz.

Sanırım IPS ekrana sahip bildiğim tek hava soğutma.

 
Son düzenleme:
Geçen gün kontrol ederken görmüştüm 4K bandındaydı. Son 60 günün en düşük fiyatı sanırım şu an. İyi bir hava soğutma, estetiğe önem verip IPS ekran ile kasasını renklendirmek isteyenler düşünebilir. 2.8" IPS ekran ile geliyor. İki rengi de bu fiyatta.

Flaş fiyatlı değil ama yine de meraklısına duyurulur.

Egerki phantom spritin digitaline indirim yaparsan gaming gen senin rüyalarına girerim şimdiden söylüyorum
 
Bütün havam soğudu
 
Geçen gün kontrol ederken görmüştüm 4K bandındaydı. Son 60 günün en düşük fiyatı sanırım şu an. İyi bir hava soğutma, estetiğe önem verip IPS ekran ile kasasını renklendirmek isteyenler düşünebilir. 2.8" IPS ekran ile geliyor. İki rengi de bu fiyatta.

Flaş fiyatlı değil ama yine de meraklısına duyurulur.

Şahsi yorumum: İçinden çıkan 2 adet fan ortalama 1.500 TL ederi var. İçinden tık sıkımlık TF7 macun çıkıyor onun da bir 250 liralık ederi var. Hiç kullanmasanız bile kenarda yatar yedek olur, fanları ve macununu kullanırsınız. Tabii ki 140 modeli 2.699 mesela ancak burada estetiğe para ödüyorsunuz.

Trendyolda daha uyguna var 2.979 TL
 
Geçen gün kontrol ederken görmüştüm 4K bandındaydı. Son 60 günün en düşük fiyatı sanırım şu an. İyi bir hava soğutma, estetiğe önem verip IPS ekran ile kasasını renklendirmek isteyenler düşünebilir. 2.8" IPS ekran ile geliyor. İki rengi de bu fiyatta.

Flaş fiyatlı değil ama yine de meraklısına duyurulur.

Şahsi yorumum: İçinden çıkan 2 adet fan ortalama 1.500 TL ederi var. İçinden tık sıkımlık TF7 macun çıkıyor onun da bir 250 liralık ederi var. Hiç kullanmasanız bile kenarda yatar yedek olur, fanları ve macununu kullanırsınız. Tabii ki 140 modeli 2.699 mesela ancak burada estetiğe para ödüyorsunuz.

Sanırım IPS ekrana sahip bildiğim tek hava soğutma.

cücük kadar ekran var diye kuletipine şu parayı vermem.
 
bence saçma bir ürün çift kule tipi soğutucular 1500 civarına alınabiliyor yanına da 2800e thermalright trofeo alsanız 1000tl fazlasına dev ekranlı versiyonunu yaparsınız
 
cücük kadar ekran var diye kuletipine şu parayı vermem.
2.8 inç büyük hocam ya, örnek görsellerde belli olmuyor ama bendeki 2.7 inç kraken elite AIO'dan sonra söyleyebilirim ki; çok büyük aslında.

Olay kozmetik. Bu fiyata daha iyi hava soğutma alınır. Ama bu da kötü bir hava soğutma değil.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2026-06-25 at 15.53.36.webp
    WhatsApp Image 2026-06-25 at 15.53.36.webp
    139.1 KB · Hit: 68
Enermax ın 420 lik aio sunu uzay montaj kullanılırım 3 liraya yinede vermem buna bu parayı , ekranı zartu zurtu olsa bile eşek yine eşek altın semer var diye değeri artmıyor .
 
Kule tipi tarafında çok gereksiz fiyatlar
 
2.8 inç büyük hocam ya, örnek görsellerde belli olmuyor ama bendeki 2.7 inç kraken elite AIO'dan sonra söyleyebilirim ki; çok büyük aslında.

Olay kozmetik. Bu fiyata daha iyi hava soğutma alınır. Ama bu da kötü bir hava soğutma değil.
bir kuletipinde arayacağım en son şey ekran olabilir. hani sıvı soğutmada ekran olsa amenna çünkü sıvı soğutma kalıbıyla çok güzel kombinleniyor. fakat kuletipinde ekran var diye ortalama performansa sahip bir kuletipine bildiğin 2 tane kuletipi ücreti vermek açıkçası garip kaçıyor.
 
Son düzenleme:
Geri
Top