canweston
80+
- Katılım
- 17 Aralık 2024
- Mesajlar
- 23
- Reaksiyon skoru
- 8
Çok kart gördük hocam ama dünya gözüyle Rx Vga 64 görsek fena olmazdı haniBi rog vega 64 gider sana
Çok kart gördük hocam ama dünya gözüyle Rx Vga 64 görsek fena olmazdı haniBi rog vega 64 gider sana
5 5600 ile kullanıyorum6800 kullanacaksan çok kaliteli bir işlemci kullanman lazım darboğaza gelemeyen bir kart
9070xtUzun süredir yapılmıyor sanırım yapalım bi anket tarzı bir şey, hangi ekran kartını kullanıyorsunuz?
5600x ile kullandım hayatımın en kotu 2 3 yılıydı5 5600 ile kullanıyorum![]()
Deme be reis 5600 ile mutluyum aslında.5600x ile kullandım hayatımın en kotu 2 3 yılıydı