Araç Süpürgesi 300 TL

Çok ses yapmıyorsa serinleme niyetine almaya düşündüm bi ara jdjkdkd
 
Fiyatı ucuz diye paranızı çöpe atmanıza gerek yok.
 
Biz sözde 15 binlik ürün aldık O bile çekimi çok kötüyken bununla beraber temizlik yapmak neredeyse imkansız ama yaz aylarında mangalları üflemek için iyi bir ürün bence
 
18K pa lıklar nasıl? Şarj durumu , kullanım alanı olarak felan yorumlar mısın?
18k pa güzel çekiyor ama sarj 10dk gidiyor ben mangal ve kasa için kullanıyorum araba temizleme için yine yetersiz arabayı çekerken evden eski model bir süpürgeyi 3 lü ile uzatıp alıyorum içini ama iş görüyor o.
 
Ben aldım beyler çekim gücü 0 ve korkunç sesli.
 
Bende aldım az önce geldi aşırı sesli üstüne bir de sipariş ettiğim marka değil hasuba diye bi marka geldi. Ortalık iyice karışık ne alakaysa.
 
18k pa güzel çekiyor ama sarj 10dk gidiyor ben mangal ve kasa için kullanıyorum araba temizleme için yine yetersiz arabayı çekerken evden eski model bir süpürgeyi 3 lü ile uzatıp alıyorum içini ama iş görüyor o.
20000PA 7800mAh var bende en güçlü kademede 18dk çalıştı.
 
Aldım bakalım en kötü iade alırlar hrlde begenmezsem

Tutsu makinesi fln olarak denerim en kotu
 
Geri
Top