Ekran Kartı Mandalı Kirildi

vizqaz

80+
Katılım
16 Mayıs 2026
Mesajlar
18
Reaksiyon skoru
4
Ekran kartı mandalı çıktı ama ben şimdi geri taktım problem olurmu eski kadar degil
 
Mandal şu ekran kartını soktugumuz yerdekiyse benim komple kırık. Vidalqrlq ve ekran karti tutacagi ile sebitledim. Oyle kullaniyom
 
Vidayı sağlam atarsan bir şey olmaz.
 
bilgisayarciya götürdüm dedi çok zorlamissin kartı hadi bakacaz artik
 
benim kasayı ilk aldığımda bana geldiğinde anakart üzerinde o mandal kilidi kırıktı 2 sene oldu :D devamm sıkıntı yok, vidayı sağlam attığın zaman hiç bir önemi yok, 2 fanlı ekran kartı da kullandım, 3 fanlı ekran kartı da kullanıyorum şuanda. Hiç bir problemi yok. Gönül rahatlığıyla devammmm
 
Geri
Top