benim kasayı ilk aldığımda bana geldiğinde anakart üzerinde o mandal kilidi kırıktı 2 sene oldu devamm sıkıntı yok, vidayı sağlam attığın zaman hiç bir önemi yok, 2 fanlı ekran kartı da kullandım, 3 fanlı ekran kartı da kullanıyorum şuanda. Hiç bir problemi yok. Gönül rahatlığıyla devammmm