Darboğaz 5070 Ti ve Ryzen 7 7800x3d

Daha detaya inceksem normalde oyun ilk olarak işlemciye gelir işlemci burada kordineyi sağlar ve ekran karatına gönderir diyelim 1 saniyede 100 işlem yaptı ekran kartına gönderdi eğer ekran kartın çok güçlüyse 5090 varsayalım 1080p de bu 100 işi 1 saniyede yapması gerektiği için ama iş yükü az geldiği için %50 de çalışır diyelim 4k ya aldın işlemcinin işleyeceği şey az çok aynıdır ama bu sefer o 100 iş ekran kartına geldiğinde bu sefer ekran akrtı derki ben bu 100 parçayı 1 saniyede işleyebilmem için(4k lık bir parça geliyor artık çünkü) %100 kullanmam lazım ve bam darboğaz olmaz. Hatta burada %95 en safe noktadır drop yememen için şimdi anlamışsınıdır herhalde.
Baba ben çok kısa özetledim dediğin doğru arkada bir arkadaşa daha yardım ediyorum o yüzden kısaca özeltedim arkadaşın anlayabileceği şekilde
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,174
Mesajlar
11,085,041
Üyeler
198,254
Son üye
eko62
   
Geri
Top