Yeni Mouse Alıcam Hangisini Almaylıyım Kafam Karıştı

Katılım
25 Haziran 2026
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
1
Bütçe
3000
arkadaşlar öncelikle merhabalar yeni bir mouse alacağım 2 mouse arasında kaldım birisi mchose a7 v2 ultra+ şarj istasyonlu olan versiyon diğeri ise attack shark x11 ultra x11 ultra donanım olarak daha iyi olsada bu mouse u için duymadım ama diğer mouse modelleri için kronik diyolar bide ekstra dan mchose a7 v2 yi birsinden 2650 tl ye alacağım 2.el ama garanti başlama süresi 3 hafta önce attack shark x11 ultra ise 2894 tl ye geliyor sizce hangisini almam daha mantıklı olur şimdiden değerli görüşleriniz için teşekkür ederim
 


Şu iki ürüne bakabilirsiniz. İhtiyacım olsa şunlardan birini alırdım, ki yakında almayı düşünüyorum. Kullanıcıyı üzmeyecek cinsten.
 
hocam birisi pilli kafama silah dayasanız gene kullanmam a9 da wraith de daha üst modelleri daha uygun ama bilemiyorum pek sevmiyorum kafamında daha çok karışmasını istemiyorum aslında ama görüşünüz için teşekkür ederim.
Bu iki üründen hangisini almalıyım ?
 


Şu iki ürüne bakabilirsiniz. İhtiyacım olsa şunlardan birini alırdım, ki yakında almayı düşünüyorum. Kullanıcıyı üzmeyecek cinsten.
bu mouse kronik
 
Derinlemesine araştırma yapmadım ama arkadaş kronik demiş. Ufaktan gezinince kullanıcı sorunları olduğu belli. Acele etmemekte fayda var. Sizin içinize hangisi siniyorsa onu kullanın. Atk daha mantıklı duruyor. Zaten benim de hoşuma giden o idi.
 

az daha çıkabiliyorsan bu mouse 3239 a mı ne geliyor KARNE10 koduyla. Sunduğu bileşenler güzel hafiflik güzek hissiyatı güzel. supercar redini aldım 2 3 gündür kullanıyorum genel manada memnunum. şarjı yüzde 3-4 civarı gitmiş. Hızlı şarj desteği de var . Aklının bir köşesinde durabilir bu model de.
 
teşekkür ederim değerli görüşün için

az daha çıkabiliyorsan bu mouse 3239 a mı ne geliyor KARNE10 koduyla. Sunduğu bileşenler güzel hafiflik güzek hissiyatı güzel. supercar redini aldım 2 3 gündür kullanıyorum genel manada memnunum. şarjı yüzde 3-4 civarı gitmiş. Hızlı şarj desteği de var . Aklının bir köşesinde durabilir bu model de.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,655
Mesajlar
11,079,501
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top