Yardım İem Kulaklık Önerisi (Fps+Müzik)

drakathx

80+ Platinum
Katılım
25 Ağustos 2023
Mesajlar
11,364
Reaksiyon skoru
3,124
Bütçe
2499
İlk defa kullancam denemek amaçlı 1-2.5k arası ne alabilirim? Telefonda yada imzamdaki sistemimde kullancam. CS2 ağırlıklı ve müzik ağırlıklı kullancam mümkünse mikrofonlu olsun. Önerileri bekliyorum teşekkürler.
 
İlk defa kullancam denemek amaçlı 1-2.5k arası ne alabilirim? Telefonda yada imzamdaki sistemimde kullancam. CS2 ağırlıklı ve müzik ağırlıklı kullancam mümkünse mikrofonlu olsun. Önerileri bekliyorum teşekkürler.
 
Hocam alt model olarak sende pro nasıl
 
iem alacaksan şunları da alman lazım https://www.akakce.com/type-c-donus...aki-adaptoru-mu7e2zm-a-fiyati,1284197145.html , usb- c - usb-a dönüştürücü.Ben 2 hafta önce hem tangzu waner 2 hem 7hz zero 2 aldım. Oyun içi açık ara zero2 baya fark yaratıyor.Müzik ve basslar için waner kulağa çok daha hoş geliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

iem alacaksan şunları da alman lazım https://www.akakce.com/type-c-donus...aki-adaptoru-mu7e2zm-a-fiyati,1284197145.html , usb- c - usb-a dönüştürücü.Ben 2 hafta önce hem tangzu waner 2 hem 7hz zero 2 aldım. Oyun içi açık ara zero2 baya fark yaratıyor.Müzik ve basslar için waner kulağa çok daha hoş geliyor.
Dediğim jaklı alacaksan geçerli bu arada.
 
iem alacaksan şunları da alman lazım https://www.akakce.com/type-c-donus...aki-adaptoru-mu7e2zm-a-fiyati,1284197145.html , usb- c - usb-a dönüştürücü.Ben 2 hafta önce hem tangzu waner 2 hem 7hz zero 2 aldım. Oyun içi açık ara zero2 baya fark yaratıyor.Müzik ve basslar için waner kulağa çok daha hoş geliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Dediğim jaklı alacaksan geçerli bu arada.
Dönüştürücü şart mı kasamda ve anakartimda jak ve type c girişim mevcut
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam oda iyidir bende var kullanıyorum gayet memnunum ıce rengi çok iyi ama evox bir tık daha iyi
Sizde ne var hocam
 
Dönüştürücü şart mı kasamda ve anakartimda jak ve type c girişim mevcut
Hocam type c girişi varsa usb-c dönüştürücüye gerek yok.Jakla takıp deneyebilirsin ama bazen cızırtı ve dip ses duyma ihtimalin yüksek.apple dac ile birlikte ses daha temiz ve kaliteli geliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam type c girişi varsa usb-c dönüştürücüye gerek yok.Jakla takıp deneyebilirsin ama bazen cızırtı ve dip ses duyma ihtimalin yüksek.apple dac ile birlikte ses daha temiz ve kaliteli geliyor.
amazon depoya sık sık 250 tl civarına düşüyor oradan bakabilirsin.
 
Yada direk uğraşmayıp simgot ew300 mü alsam
 
Dönüştürücü şart mı kasamda ve anakartimda jak ve type c girişim mevcut
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sizde ne var hocam
sense pro var beni dinlersen evox al geç eğer bütçe arttırmak istemezsen sense pro al geç keyfine bak
 
sense pro var beni dinlersen evox al geç eğer bütçe arttırmak istemezsen sense pro al geç keyfine bak
Ya ilk defa denicem f/p deneyip memnun kalırsam üst seviye geçeyim diyorum hiç kullanmadım uyacak mı sevecek miyim emin değilim o yüzden kararsızım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top