Sahibinden Param Güvende İade Sistemi

tunazadeeq

80+ Bronze
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
1,555
Reaksiyon skoru
930
Sahibinden param güvende ile ekran kartı satın alırsam ve farklı ürün veya bozuk ürün gelirse istediğim şekilde iade edebiliyor muyum? Satıcının iade onayına ihtiyacım var mı? Satıcı bozuk ürünü yalanlayabilir mi?
 
Sahibinden hakkinda bir satici olarak agir yorum yaparım, ama kesin bana yerim. Aliciysqn endiselenme. Alıyorsun urunu istiyorsan ac, vidaları sok, çişini cal, fanini kir, bir nevi içine yap ekran kartinin. Sonra iade olustur geri yolla. Hicbir sey olmadan paran geri geliyor. Sahibinden param guvende saticiyi koruyan bi yer degil
 
Sahibinden hakkinda bir satici olarak agir yorum yaparım, ama kesin bana yerim. Aliciysqn endiselenme. Alıyorsun urunu istiyorsan ac, vidaları sok, çişini cal, fanini kir, bir nevi içine yap ekran kartinin. Sonra iade olustur geri yolla. Hicbir sey olmadan paran geri geliyor. Sahibinden param guvende saticiyi koruyan bi yer degil
peki adam bana farklı ürün yollasa bunu kanıtlamamı istemiyolar mı direkt iade oluşturup ürünü geri satıcıya mı yolluyorum
 
Sahibinden param güvende ile ekran kartı satın alırsam ve farklı ürün veya bozuk ürün gelirse istediğim şekilde iade edebiliyor muyum? Satıcının iade onayına ihtiyacım var mı? Satıcı bozuk ürünü yalanlayabilir mi?
2 gün koşulsuz iade hakkın var sadece beğenmesen bile iade edersin ama ürün 5000 ise komisyonla sana 5150 ödüyorsun (fiyat değişebilir) iade edince 5000 in gelir 150 gelmez
Ben satıcı olarak bu sistemden baya korkuyorum
 
Direkt iade olustur, istersen urunu alip tas koy kargola paran geri geliyo
Ben ekran ksrti sattığım zamanında, calisiyor furnarj testleri vs yapılmış oyle kargolanmis. Alıcı aldi teslim aldı, 2 saat icinde iade etti. Urun bana geldi bi baktim fanin bağlandığı cipleri kirmis. Direkt aldığı urunu acip faninin kablosunu cikarticam diye çöpleri kırıp oldugu gibi geri kapatip iade etmiş. Sonra yorumları mesajları silmiş. O sahibindeninde ....... hukuki yollara başvurabilirsiniz diyo, alıcı bilgisi istiyorum dava acmak icin, veremiyoruz diyo. Cimere şikayet ettim kaldi oyle.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kral sen ne çekmissin ya bu sistemden
Sonra merak ettim bi sikayetvar mesajları okudum neler var neler. Cimer cevao versin hem alicidan hem direkt sisteme dava acicam
 
Açarken video çekersen daha garanti olur. Bende 400 500tlik ürün harici param güvende ile satış yapmıyorum.
 
Ben ekran ksrti sattığım zamanında, calisiyor furnarj testleri vs yapılmış oyle kargolanmis. Alıcı aldi teslim aldı, 2 saat icinde iade etti. Urun bana geldi bi baktim fanin bağlandığı cipleri kirmis. Direkt aldığı urunu acip faninin kablosunu cikarticam diye çöpleri kırıp oldugu gibi geri kapatip iade etmiş. Sonra yorumları mesajları silmiş. O sahibindeninde ....... hukuki yollara başvurabilirsiniz diyo, alıcı bilgisi istiyorum dava acmak icin, veremiyoruz diyo. Cimere şikayet ettim kaldi oyle.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Sonra merak ettim bi sikayetvar mesajları okudum neler var neler. Cimer cevao versin hem alicidan hem direkt sisteme dava acicam
Yine ben ucuz atlattım ekran ksrti 2200 falan, sikayet varda millet iphone 16 17 falan satmış. Alıcıysan komisyon veriyorsun kafan rahat, satıcıya sictin. Ornegin 2200e çipi kırılıp iade edilen ekran kartından oldu 5000e sattığım 2060i direkt kontrol edip kabul edende oldu
 
Param güvende alıcıysan iyidir ama ürün satacağım zaman asla param güvendeyle satmam.
 
Paran güvende ama mal asla güvende değil bir şey satarken adam istediği parayı versin param güvende ile satmam daha önceden sıkıntı yaşadım ve sahibinden gram ilgilenmiyor adam anakarttan transistör çalmış sahibindenin umrunda değil alıcı tarafından çok iyi keyfi keka alışveris sanki sıfır ürün alıyomuş gibi muamele var ama satıcıyken herhangi bi problemde destek yok komisyon ve kargo parasıda giriyor sana oh mis .
 
Geri
Top