🔥İndirim Gigabyte 27" Mo27u2 4k OLED Peşin Fiyatına 3-6-9 Taksit 33.315 ₺

Hocam hatırlarsanız geçen sizin amazon başlığından almıştım bende. Kullandıkça gözüm alışıyor ve oled farkını hissediyorum. Şu an oldukça memnunum. Özellikle tepkiselliğinden ve renklerin canlılığından dolayı. İmkanı olan geçmeli oled'e bence. Kullanım zevkini arttırıyor. Fiyat olarakta bu model kendi sınıfında rakipsiz bence şu an :)
Hocam bende 2k var 4k daha inanılmaz ppi farkından dolayı ona rağmen oled bambaşka bir diablo 4 god of war oynayın 😀
 
Çok iyi bir monitör kesinlikle alınır. Amazonda da aynı fiyata gelmiş oradan alın
 
Hocam bende 2k var 4k daha inanılmaz ppi farkından dolayı ona rağmen oled bambaşka bir diablo 4 god of war oynayın 😀

God of war oynuyorum hocam. Değişimi asıl oyunda hissettim. Netlik, renkler, akıcılık asıl farkları oluşturuyor. Size de nasip olur umarım 4k monitör :)
 
Tayfun askerdeydi dönmedi mi bu adam hala yav. Tayfun hocam seriden yardım burdaysan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bende 2k var 4k daha inanılmaz ppi farkından dolayı ona rağmen oled bambaşka bir diablo 4 god of war oynayın 😀
17 bine mi almıştın hocam sen 2k olanı
 
Tayfun askerdeydi dönmedi mi bu adam hala yav. Tayfun hocam seriden yardım burdaysan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


17 bine mi almıştın hocam sen 2k olanı
Evet
 
Arkadaşlar ekran kartım 9070xt 9800x3d de işlemcim.Biryerde gördüm dp2.1 olursa 4k 240hz veriyormuş.Benimkiler uyumlu mu? acaba?
 
Arkadaşlar ekran kartım 9070xt 9800x3d de işlemcim.Biryerde gördüm dp2.1 olursa 4k 240hz veriyormuş.Benimkiler uyumlu mu? acaba?
Hurafe o, bende bu monitörün 32 olanını aldım, DP 1.4 te 4k 240Hz veriyor. DP 2.1 8k gibi çılgın çözünürlükler için lazım.
+ HDMI 2.1 var monitörde.
 
Hurafe o, bende bu monitörün 32 olanını aldım, DP 1.4 te 4k 240Hz veriyor. DP 2.1 8k gibi çılgın çözünürlükler için lazım.
+ HDMI 2.1 var monitörde.
anladım ben 1080p ips monitör kullanıyorum eğer geçersem oha lan bune iyiki geçmişim fln dermiyim hocam ona göre almayı planlıyorum
 
anladım ben 1080p ips monitör kullanıyorum eğer geçersem oha lan bune iyiki geçmişim fln dermiyim hocam ona göre almayı planlıyorum
kesinlikle dersin video izlerken bile ppi değerinden dolayı hayranlık duyacaksınız.
 
anladım ben 1080p ips monitör kullanıyorum eğer geçersem oha lan bune iyiki geçmişim fln dermiyim hocam ona göre almayı planlıyorum
IPS ten OLED e geçenler için "WOW etkisi" terimini en çok bu durumda kullanıyorlar, gerçekten de öyle :D . Yakınında teknoloji mağzası varsa git gör derim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,012
Mesajlar
11,083,352
Üyeler
198,226
Son üye
ozzietmp
Geri
Top