kaliteli ve görünüşünün iyi olmasıBu lian li kasaların olayı ne? Neden bu kadar bekleniyor?
Tasarım olarak muhteşemler diyemem. Ergonomik ve kaliteli yapıya sahipler.Bu lian li kasaların olayı ne? Neden bu kadar bekleniyor?
kaliteli ve görünüşünün iyi olması
Lian Li Lancool 207 indirime girecek bu gece, şu an 5700 tl fiyatı var. Sizce kaça düşerse alınır?Tasarım olarak muhteşemler diyemem. Ergonomik ve kaliteli yapıya sahipler.
Arkadaşıma aldırdım 4 ay önce 4k dan almıştı o. Ekranlı versiyonu son zamanlarda 3500 ü görüyor genelde. Sorunsuz kullanıyor. Geçen yıl ilk listelendiği dönem bende almıştım ama ekranı bozuk gelmişti iade etmiştim. İncehesap hiçbir sorun çıkarmamıştı. Kasa yapısı sağlam fanları ve havalandırması da gayet iyi bir kasa.Lian Li Lancool 207 indirime girecek bu gece, şu an 5700 tl fiyatı var. Sizce kaça düşerse alınır?
3 benceLian Li Lancool 207 indirime girecek bu gece, şu an 5700 tl fiyatı var. Sizce kaça düşerse alınır?
Ben de gördüm, bi çılgınlık yapıp 3 dolaylarına indirirlerse alırım. Yoksa bu fiyata daha iyileri var.MSI MAG CORELIQUID A17 MLG EDITION 360mm İşlemci Sıvı Soğutucu indirime girecekmiş. Hangi fiyata düşerse alınır veya gereksiz mi dersiniz?
3 biraz abartı gibi durdu hocamBen de gördüm, bi çılgınlık yapıp 3 dolaylarına indirirlerse alırım. Yoksa bu fiyata daha iyileri var.
Özel seri olması dışında bir cacığı yok ki hocam. Ocypus L36 iyi bundan sanırım. Ben ona göre baz alıyorum artık.3 biraz abartı gibi durdu hocamPiyasayı çok bilmiyorum ama %40-50 yapmazlar sanki.