geçenler de hepsiburada resmi satıcıdan almıştım ölü piksel ışık sızması olduğu için değişim için gönderdim en geç perşembe gününe kadar cevap verecekler bana, monitör iyi güzel yani ben beğenmiştim büyüklüğü olsun vs teknoloji şans işi daha kötü de gelebilir bana gelecek olan ürün daha iyide, ben sadece fiyatı ucuz gördüğüm için konuyu açayım dedim. Alanlara hayırlı olsun şimdiden.
(Satıcı Beta Plus Teknoloji bilginiz olsun)
(Satıcı Beta Plus Teknoloji bilginiz olsun)