Kule Tipi Kasama Sığarmı

hocam yazılanları dinleme. macun kalınlık yapmıyor zaten sığarsa sığar sığmazsa sığmaz, macunsuz kullanma yani. muhtemelen sığmaz ama macunsuz montaj yapma. soğutucuyu almadıysan başka bir şey al daha kısa modeller var.
kargoya verildi knk yarın falan gelir iadede sıkıntı olmasın diye macun sürmüoz sığarsa çıkartıp macunu sürüp geri montaj yapcaz 154mm e 154mm sığmazmı ya
 
hocam yazılanları dinleme. macun kalınlık yapmıyor zaten sığarsa sığar sığmazsa sığmaz, macunsuz kullanma yani. muhtemelen sığmaz ama macunsuz montaj yapma. soğutucuyu almadıysan başka bir şey al daha kısa modeller var.
 
Fanı takarken duruma göre 1 tık aşağıya takarsan %90 sığar.
Macunsuz tak bak bakalım cam kapanacak mı kapanırsa hemen macunu sürer yeniden takarsın. Maksat ürün kirlenmesin.

Dikkat etmen gereken şey , bu sadece Intel işlemcilere uyumlu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu tarz durumlar için 1 2mm oynama payı bırakılarak yazabiliyor çoğu yer
 
Fanı takarken duruma göre 1 tık aşağıya takarsan %90 sığar.
Macunsuz tak bak bakalım cam kapanacak mı kapanırsa hemen macunu sürer yeniden takarsın. Maksat ürün kirlenmesin.

Dikkat etmen gereken şey , bu sadece Intel işlemcilere uyumlu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu tarz durumlar için 1 2mm oynama payı bırakılarak yazabiliyor çoğu yer
soket LGA1700 işlemci i3-12100f
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Fanı takarken duruma göre 1 tık aşağıya takarsan %90 sığar.
Macunsuz tak bak bakalım cam kapanacak mı kapanırsa hemen macunu sürer yeniden takarsın. Maksat ürün kirlenmesin.

Dikkat etmen gereken şey , bu sadece Intel işlemcilere uyumlu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu tarz durumlar için 1 2mm oynama payı bırakılarak yazabiliyor çoğu yer
1 tık aşağa derken nasıl yani h610m k-d4 anakart var
 
soket LGA1700 işlemci i3-12100f
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


1 tık aşağa derken nasıl yani h610m k-d4 anakart var
fanları telle oturtuyorsun , yüksekliğini ayarlayabiliyorsun . takınca mantığını anlarsın
 
sığarmı diyosun yani ben takmıcam bilgisayarcı takcak bu arada ne diyim takmadan
bir şey demene gerek yok o işini biliyor ayarlar, önce bi macunsuz taktır istiyorsan maksat cam kapanıyor mu ona baksın.
Kapanıyorsa macun sürüp takması 1 dakika.

Çok fazla para istiyorsa youtube'dan video izleyerekte takabilirsin o kadar zor değil
 
bir şey demene gerek yok o işini biliyor ayarlar, önce bi macunsuz taktır istiyorsan maksat cam kapanıyor mu ona baksın.
Kapanıyorsa macun sürüp takması 1 dakika.

Çok fazla para istiyorsa youtube'dan video izleyerekte takabilirsin o kadar zor değil
750 istiyo kasa temizliği ekran kartı temizliği macun değişimi kule tipi montajı total
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bir şey demene gerek yok o işini biliyor ayarlar, önce bi macunsuz taktır istiyorsan maksat cam kapanıyor mu ona baksın.
Kapanıyorsa macun sürüp takması 1 dakika.

Çok fazla para istiyorsa youtube'dan video izleyerekte takabilirsin o kadar zor değil
ilk bi macunsuz denetiyim o zaman sonra ona göre
 
750 istiyo kasa temizliği ekran kartı temizliği macun değişimi kule tipi montajı total
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ilk bi macunsuz denetiyim o zaman sonra ona göre
temizliği yaparken başında dur sakın bırakıp gitme.
ekran kartı garantisi varsa açtırma , açılan ekran kartları değer kaybeder (termal macun yenileyecekse ekran kartının)

Yine sen bilirsin istiyorsan al termal macunu internetten kendin yap , süreceği termal macun ne kadar kaliteli acaba. Veya termal macunun varsa götür onu sürsün
 
garanti bittide thh kararı var ayıpsız misli ile değişim diye onu uygulamalarını bekliyorum macun değişsem sıkıntı olurmu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top