Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

kral 270k plus için iyi ram dediğin ram kullanılan anakart modeline göre çalışmayabilir işlemci çok yeni pek testi yok patriot ramlerde genel bir sıkıntı var ultra 2 nesil için geçerli bu dediğim 1 nesilde problem yok insanlara ram direkt iyi diye 270k plus için harika demeyelim alırlar testi yok bir şeyi yok sorun olur (ben yaşadım bunu zaten 270k plus viper venom 6000mhz 30cl msi b860 tomahawk) (bana da forumdakiler al rami çok iyi demişti)
Ne sorun yaşadınız
 
kral 270k plus için iyi ram dediğin ram kullanılan anakart modeline göre çalışmayabilir işlemci çok yeni pek testi yok patriot ramlerde genel bir sıkıntı var ultra 2 nesil için geçerli bu dediğim 1 nesilde problem yok insanlara ram direkt iyi diye 270k plus için harika demeyelim alırlar testi yok bir şeyi yok sorun olur (ben yaşadım bunu zaten 270k plus viper venom 6000mhz 30cl msi b860 tomahawk) (bana da forumdakiler al rami çok iyi demişti)
intel xmp 3.0 profili olan rame intel işlemci için iyi denilebilir hocam ben yanlış bir şey söylemedim.
 
GamePower Aero Ultra alınır mı ?
 
Şimdi whatsaptan titanseata yazdım yeni modelimiz dedi bende baktım stok hızlı hızlı düşiyor aldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Titanseat beast modeli ile aynıymış
Hayırlı olsun hocam. İnşallah memnun kalırsınız. Kullanırsanız yorumlarınızı beklerim.
 
TL - SL farkı ne oluyor lian li fanlarda ?
Tl fanlari daha güçlü daha iyi üflüyor
Sl fanlar tamamen daha cok kozmetige dayalı rgb şeritleri daha buyuk tl fanlara gore biraz daha düşük rpm le ufluyorlar
Hatta sl infinity de var onda da ana fan bile rgb oluyor ve ortadaki fanın oldugu kısım aynalı rgb gibi bir sey var tl modellerinde metalik kapak gibi bir sey var ortada fanı tutan yerde
Ben kendim tl modellerini kullanıyorum hocam
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,023
Mesajlar
11,083,449
Üyeler
198,227
Son üye
Yunus24
Geri
Top