Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

patriot türkiyedede çok satan bir marka modüllerde hynix intel için bence harika ramler ama amdde sorun çıkar mı bilmiyorum ama hynix modüller çok daha rahat mhz düşürülüyor diye biliyorum expo profili yok manuel ayar yapmanız lazım 6200 6400 düşürülür diye tahmin ediyorum.
1000098571.webp

Tavsiye ve bilgiler için teşekkür ederim. Yapıştırdım gitti.
 
Lexar Thor LD5U16G60C38LG-RGD 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL38 aldım da iyi mi yaptım bilmiyorum. CL 38 olması sıkıntı mı?

İşlemci de Ryzen 5 7500F alacaktım, aynı fiyata görünce Ryzen 5 7600 aldım, bir de segotep soğutucu.
gecikme değeri fazla yüksek. eğer içindeki çip kaliteliyse belki manual overclock ile 6000 mhz cl30 çalışabilir.
 
Kaçırmayın. Şu ana kadarki en düşük fiyatında. Pivotlu. 300 Hz, MSI.
1782503592558.webp
 
SteelSeries Arctis Nova 1 White alınır mı sesi iyi mi mikrofonu iyi mi 2.549
 
kral 270k plus için iyi ram dediğin ram kullanılan anakart modeline göre çalışmayabilir işlemci çok yeni pek testi yok patriot ramlerde genel bir sıkıntı var ultra 2 nesil için geçerli bu dediğim 1 nesilde problem yok insanlara ram direkt iyi diye 270k plus için harika demeyelim alırlar testi yok bir şeyi yok sorun olur (ben yaşadım bunu zaten 270k plus viper venom 6000mhz 30cl msi b860 tomahawk) (bana da forumdakiler al rami çok iyi demişti)
 
Geri
Top