Tershaneye Girilir mi?

Cheazy

80+ Silver
Katılım
28 Aralık 2024
Mesajlar
2,179
Reaksiyon skoru
785
Su an pompacilik yapiyorum maasim 40 bin tl 2. ayim doldu. 3 vardiya gidiyom 8-4 4-12 12-8 her gun yoruluyom , haftada 1 gun random izin, 1 bucuk ayda bi eskiden yeniye 3 gun iznim var. Yks ye girdim, aciktan gelirse 2 yillik bolum okuyacagim, hem askerlik uzasin hemde diplomam olsun diye.

Gelmezse de aciktan bi uni daha da geciktirmeden askerligimi aradan cikarmak istiyorum. Askerlige ya da uniye gidene kadarda biriktirdigim parayla eski bi araba almak istiyorum.

Pompacilikta maas 40
Yemek yok
yol 10 dakka yurume
is 8 saat
mola yok
vardiya 3 vardiya
zaman gecirmelik is
acik cikmiyor bende fazla ama bu ay 200₺ acigim cikti cebimden koydum, kasa acigi cikarsa sana giriyo

Tershanede maas gunlum yomyeden hesaplaniyor 1700₺ pazarlari gitmezsen 43.2 gidersen 51
yemek var
is 10 saat 8-5 tek vardiya mesai olursa 2 saat 8-7 2.500₺ ( saatligin 400₺ mesai demek ayda guzel para yapiyo su aralar cok mesai var deniliyor)
elimde meslegim olur
mola da var
serviste var
acik kacik derdin yok isini yap parani al

isimi seviyor muyum seviyorum ama vardiya hayatimi karartiyor, herkes sabah calisirken 4-12 gitmek vs, onu gectim bu tershane olayi kafama cok girdi, arkadasim calisiyor babamin sirketi diyo gel aldirayim seni diyo, bi arkadas daha var sen gelirsen vende gelirim diyo, maasi alir orayla anlasir izin gunumde evraklari tamamlar giderim, askere gidene kadar, aciktan gelirse o sure zarfinda zaten calisirim, sizlerin tavsilereri nelerdir? Orada yorulcam evet ama is basit diyor, servis yurume isi biraz can alici kismi isin ama burda da giris cikista yuruyorum ac calistigim gunler oluyor gunde yogun olmadigi zaman 10-15 bin adim yogunlukta 20 binleri devirdigim gunler oluyor. Sizin dusunceleriniz nelerdir?
 
Su an pompacilik yapiyorum maasim 40 bin tl 2. ayim doldu. 3 vardiya gidiyom 8-4 4-12 12-8 her gun yoruluyom , haftada 1 gun random izin, 1 bucuk ayda bi eskiden yeniye 3 gun iznim var. Yks ye girdim, aciktan gelirse 2 yillik bolum okuyacagim, hem askerlik uzasin hemde diplomam olsun diye.

Gelmezse de aciktan bi uni daha da geciktirmeden askerligimi aradan cikarmak istiyorum. Askerlige ya da uniye gidene kadarda biriktirdigim parayla eski bi araba almak istiyorum.

Pompacilikta maas 40
Yemek yok
yol 10 dakka yurume
is 8 saat
mola yok
vardiya 3 vardiya
zaman gecirmelik is
acik cikmiyor bende fazla ama bu ay 200₺ acigim cikti cebimden koydum, kasa acigi cikarsa sana giriyo

Tershanede maas gunlum yomyeden hesaplaniyor 1700₺ pazarlari gitmezsen 43.2 gidersen 51
yemek var
is 10 saat 8-5 tek vardiya mesai olursa 2 saat 8-7 2.500₺ ( saatligin 400₺ mesai demek ayda guzel para yapiyo su aralar cok mesai var deniliyor)
elimde meslegim olur
mola da var
serviste var
acik kacik derdin yok isini yap parani al

isimi seviyor muyum seviyorum ama vardiya hayatimi karartiyor, herkes sabah calisirken 4-12 gitmek vs, onu gectim bu tershane olayi kafama cok girdi, arkadasim calisiyor babamin sirketi diyo gel aldirayim seni diyo, bi arkadas daha var sen gelirsen vende gelirim diyo, maasi alir orayla anlasir izin gunumde evraklari tamamlar giderim, askere gidene kadar, aciktan gelirse o sure zarfinda zaten calisirim, sizlerin tavsilereri nelerdir? Orada yorulcam evet ama is basit diyor, servis yurume isi biraz can alici kismi isin ama burda da giris cikista yuruyorum ac calistigim gunler oluyor gunde yogun olmadigi zaman 10-15 bin adim yogunlukta 20 binleri devirdigim gunler oluyor. Sizin dusunceleriniz nelerdir?
tersane biraz ağır olur ama kafama yattı diyorsan gir dene biraz. Bir şey kaybetmezsin, hatta deneyim olur.
 
tersane biraz ağır olur ama kafama yattı diyorsan gir dene biraz. Bir şey kaybetmezsin, hatta deneyim olur.
ben kolay kolay isten sıkılan bir insan degilim hocam, yaptigim is aldigim paraya gore azsa ulan bu kadar vakitimi kaybetmeme degmez gozuyle bakiyorum. Bu zamana kadar cok depo fabrika yerlerde yomyeciydim. Pompacilikta da total 3 ay burda da devamli olarak tam 48. gunum. Evimin yani falan eyvallahta 40 ta bi yerde gozume az gelmeye basladi, arkadasim is kolay diyor serviste var zaten kafami kurcaliyor bi istisare yapip maastan sonra bakcam yoluma
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,196
Mesajlar
11,085,194
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top