ne zamandır kullanıyorsun hocam bazen panelde çizgiler ve yanma gibi bir problem var mı bir kaç seçenek arasında kaldım aslında linkler aşağıda biride senin önerdiğinhocam gigabyte , dell ve msi oled monitörlerini kullandım renk ve özellik bakımından en memnun olduğum msi oldu .Şuan kullandığım modelide aşağıda linkinden bakabilirsin .
MSI 26.5 MAG 273QP QD-OLED X24, Gaming Monitör, WQHD, 16:9, Flat, QD-OLED, 240Hz, 0.03ms, FreeSync Premium Pro : Amazon.com.tr: Bilgisayar
MSI 26.5 MAG 273QP QD-OLED X24, Gaming Monitör, WQHD, 16:9, Flat, QD-OLED, 240Hz, 0.03ms, FreeSync Premium Pro : Amazon.com.tr: Bilgisayarwww.amazon.com.tr
önerebileceğin monitör var mıo fiyata 27 qhd oled alabilirsin ama almadan bilgin olsun;
woled=gray banding
qd-oled=renkler mor
ayrıca ikisindede 27 qhd de metinler bozuk