1 Ayda Tıp Kazanabilir Miyim ( 1 Ay Sonra Güncelleme Yapacağım Beklemede Kalın)

Güzel dostum öncelikle merhaba. Bu yıl kazanmazsın seneye kazanırsın, onlar çok mühim değil. Seçtiğin alan çok mühim. Tıp not için, para için girilecek alan değil fakat senin yaşlarda bunu anlamak zor. Anladığını zannedersinde, bazı şeyler farklıdır. Sürekli eğitim alman gereken bir alan. Üstüne 6 yıl + uzmanlık 3 desen 9 yıl kafadan gidiyor. Ve bu çalışma ile gene hayat konforun olmayacak. Git bi 10 saat acilde dur mesela. Kahveyi ana besin kaynağı yapan bir meslek nöbetlerle. İnsan sevmeden yapılacak alan değil, insan sevmekte bizim ülkemizde artık çok zor. Çok daha sorunlu şeylerde anlatırımda, yani bi hevesin varsada hepten kırmakta istemem. O doktorlara saygı duyulması durumu artık azaldı, hastaneler ticarethaneye dönmüş durumda maalesef. Gerçekten bazı doktorlar var Allah onlardan razı olsunda, yani sayı olarak azaldılar bayağı.
Tavsiyelerin için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hangi kafayla bunu yükselttim ya bide takip ediyormusum zırt birt bildirim geliyor
Seneye sınav açıklandığı zaman bir daha yükselt seneye sonucumu da atıyım bu sefer çalışcam ama hem @Shix2x de farkı görmüş olur
 
Tavsiyelerin için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Seneye sınav açıklandığı zaman bir daha yükselt seneye sonucumu da atıyım bu sefer çalışcam ama hem @Shix2x de farkı görmüş olur
tamam knaka haber edersin olur mu? neyi kanıtlamaya calısıoyrsun atlas tamam brom en zeki sensin? calısmadan yapabiliyosun brom tıp kazanmada başarılar calısmadan bu netler geliyosa sana istanbul uni haccettepe unide başarılar brom <3
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tavsiyelerin için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Seneye sınav açıklandığı zaman bir daha yükselt seneye sonucumu da atıyım bu sefer çalışcam ama hem @Shix2x de farkı görmüş olur
peki calısmadan uniden mezun olma gelir mi hocam? en serisinden ondan istriyoruz <3
 
tamam knaka haber edersin olur mu? neyi kanıtlamaya calısıoyrsun atlas tamam brom en zeki sensin? calısmadan yapabiliyosun brom tıp kazanmada başarılar calısmadan bu netler geliyosa sana istanbul uni haccettepe unide başarılar brom <3
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


peki calısmadan uniden mezun olma gelir mi hocam? en serisinden ondan istriyoruz <3
Ben öyle bir şey iddia etmedim sadece bir konu açtım öylesine şansımı denedim olmayacağını anladım olay bu neden bu kadar kastınız anlamadım ki ben çok zekiyim vs demedim çalışmadan bu neti yaptığımı söyledim inanmadı bir arkadaş ona kendimi açıkladım yani ne sizin derdiniz
 
Tavsiyelerin için teşekkür ederim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Seneye sınav açıklandığı zaman bir daha yükselt seneye sonucumu da atıyım bu sefer çalışcam ama hem @Shix2x de farkı görmüş olur
Sen zaten calisarak bu sonucu elde ettiğini biliyorsun, çalışmadığın hâlde bu sonucu elde ediyorsan çalışarak ilk 100 bursunu bile alman lazim senin .d 1 ayda sadece deneme+analiz basaydin tıp kazanirdin hani bu kadar zekisin ya. Hala ego kasiyorsun eline kitap almamis 2 3 tane eleman da inanmis sana.
 
Son düzenleme:
Abi len keşke bırakmasaydın 70K dan 120K ya düşmüşsün arpaya giderken buğdaydan olmuşsub
 
Sen zaten calisarak bu sonucu elde ettiğini biliyorsun, çalışmadığın hâlde bu sonucu elde ediyorsan çalışarak ilk 100 bursunu bile alman lazim senin .d 1 ayda sadece deneme+analiz basaydin tıp kazanirdin hani bu kadar zekisin ya. Hala ego kasiyorsun eline kitap almamis 2 3 tane eleman da inanmis sana.
Ben sana laf anlatmaya çalışmayacağım artık lütfen yazma
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Abi len keşke bırakmasaydın 70K dan 120K ya düşmüşsün arpaya giderken buğdaydan olmuşsub
70k gelse de mezuna bırakacaktım o yüzden sınav anında sallayasım geldi zaten ciddi girmemiştim her türlü mezun kafasındaydım o yüzden sıkıntı yok
 
Ben sana laf anlatmaya çalışmayacağım artık lütfen yazma
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


70k gelse de mezuna bırakacaktım o yüzden sınav anında sallayasım geldi zaten ciddi girmemiştim her türlü mezun kafasındaydım o yüzden sıkıntı yok
Usta deme öyle mezuna bırak bırak neye yarar sen tercih yapıp yerleşene kadar ben kendi ilçemde myo bitirip dgs girdim şimdi yks24 de EA 509K yapmış ben şimdi geçen sene 76K ile kapatan anadolu ing işletme yazacağım sınavda sadece tyt Türkçe matematik çözerek
 
Usta deme öyle mezuna bırak bırak neye yarar sen tercih yapıp yerleşene kadar ben kendi ilçemde myo bitirip dgs girdim şimdi yks24 de EA 509K yapmış ben şimdi geçen sene 76K ile kapatan anadolu ing işletme yazacağım sınavda sadece tyt Türkçe matematik çözerek
Yolun açık olsun reis istediğin yere gelirsin umarım
 
Ben öyle bir şey iddia etmedim sadece bir konu açtım öylesine şansımı denedim olmayacağını anladım olay bu neden bu kadar kastınız anlamadım ki ben çok zekiyim vs demedim çalışmadan bu neti yaptığımı söyledim inanmadı bir arkadaş ona kendimi açıkladım yani ne sizin derdiniz
bana ordan touch blue al gel olur mu brom?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,238,074
Mesajlar
11,261,533
Üyeler
202,490
Son üye
Azt06
Geri
Top