Neler Yeni

Yardım Amazondan aldığım bilgisayar

kırmızışarapp

80+ Silver
Katılım
18 Şubat 2021
Mesajlar
3,702
Ayıplı mal ise garanti kapsamı fark etmiyor hocam bende 2015 macbook pro vardı ekranın yansıma engelleyici katmanında soyulma oldu 5 sene sonra thh başvurdum kazandım ekran tamamı değişti
Ben farklı bir şey mi söylemişim? Sorunu amazonla çözemez ama şuan. Servisle çözer.
 

YUSUFİ

80+ Bronze
Katılım
21 Temmuz 2022
Mesajlar
507
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
YUSUFİ
Ayıplı mal ise garanti kapsamı fark etmiyor hocam bende 2015 macbook pro vardı ekranın yansıma engelleyici katmanında soyulma oldu 5 sene sonra thh başvurdum kazandım ekran tamamı değişti
Anakartta sıkıntı çıkmıştı değiştirdik dediler değişecek bir şey yok hocam bende direk bilgisayarın değişmesi lazım anakart bütün donanımları etkiliyor çünkü
 

YUSUFİ

80+ Bronze
Katılım
21 Temmuz 2022
Mesajlar
507
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
YUSUFİ
Amazon müşteri hizmetlerine uygulamadan bağlan, "aranmak istiyorum" yerini seç. Ve konuşma başladığında, "xxx tarihinde bu urunu aldim. Amazona güvendigim icin satin aldim. Ama urunu satin aldiktan sonra surekli sorunlar yaşadım. Her seferinde bilgisayarımdaki çalışmalar ve verileri kaybettim. Bu bilgisayari kullandigim her an sanki anidan yine bozulacak ve yine tüm verileri kaybedecegim diye kullaniyorum. Bunu defalarca yaşadım, servise gönderiyorum işlem oluyor, geri geliyor aynı sorun devam ediyor. Anakartı bile değiştirdiler buna rağmen sorunlar devam ediyor. Ben bu ürünün artık ayıplı olduğuna kanaat getirdim, çünkü ürüne herhangi bir hasar vermememe rağmen ürün defalarca işlem gördü ve sorunlar dediğim gibi düzelmedi. Tüketici olarak hakkım olan ürün değişimi, eğer yoksa misli ile değişim istiyorum. Ben amazona güvendiğim için bu ürünü aldım, tüketici hakem heyetleri ile uğraşmak istemiyorum, ancak yardımcı olunmazsa yaşadığım bu durumu tüm sosyal medya ve teknoloji forum sitelerinde yazacağım ayrıca tuketici hakem heyetine başvuracağım" de bakalim nolcak
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ürün hatalıysa, tüketici ürünün "ayıplı oranında indirim kısmi para iadesi, veya üründen vazgeçerek para iadesi(fatura bedeli veya çok fark varsa, güncel bedelin tespit edilerek iadesi, ürün değişimi, eğer ürün stogunda yoksa stoktaki ürünün misli ile yani bir üst olan model ile değişmesini isteyebilir. Bu hakları sadece tuketici belirleyebilir. Bu hakların doğabilmesi için aynı senepten servise 3 kez gonderilmiş olması gerekmekte veya ürünün hatalı olduğunun tespit edilmiş olması gerekiyor
Tüketici hakem heyetine başvurmak için herhangi bir belge gerekiyor mu anakartın değiştiğine dair bir belge yok bende ancak servispoint değiştiğini söylüyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada amazonla konuştuğumda 25 bin TL iade yapabilecegini söylediler thh başvurmayı düşünüyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
910,507
Mesajlar
8,333,850
Üyeler
141,306
Son üye
the Maiwen
Top Bottom