Neler Yeni

Çözüldü✓ İTOPYA'DAN ALDIĞIM SORUNLU SİSTEM

Katılım
11 Temmuz 2024
Mesajlar
23
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Ramazan Çalışkan
İtopyadan kendim sistem topladım ve montajını onların yapmasını istedim. 20.07.2024te teslim aldım cumartesi günü ve dün pazar günü kurulumu yaptım ve denedim. HDMI ile monitörüme bağladım, ekran kartında bulunan hdmi girişinden. No Signal ekranı geldi. Sonrasında belki monitörde sıkıntı vardır diye televizyonuma bağladım ve yine sinyal yok yazısı geldi. Acaba kabloda mı sorun var diye düşündüm başka hdmi kablom vardı denedim yine sinyal yok. Anakarttaki hdmi yuvasından deniyim dedim ve çalıştı ekran geldi. Ama ekran kartına bağladığım da görüntü yok. İtopyayı aradım durumu anlattım servise gönderin dediler. 20 gün servis 3-5 gün 2 kere git gel belkide 1 aydan fazla süre pc bende olmayacak. Daha yeni aldım bu sistemi saçmalık değil mi? 1 ay kullanamacağım şeye bu kadar büyük para ödedim. İade istiyorum dedim. Montaj sistem olduğu için olmaz dediler sonra durumu başka bir temsilciye anlattım mağazaya gelmemi istedi tekirdağdayım ben çok uzak değil ama yinede sorun benden kaynaklı değil ben müşteriyim onların benim peşimde koşması gerekirken ben paramın peşinde koşuyorum resmen. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
 
Son düzenleme:

xenk2626

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
4,103
Dahası  
Reaksiyon skoru
917
İsim
Kadir Efe Ulusoy
şikayet vara başvur onlar çoğu sorunu 1 haftada hallediyorlar sen genede itopya ile iletişime geç
 
Katılım
22 Temmuz 2024
Mesajlar
37
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Kaan Kaygısuz
İnternetten yapılan alışverişlerinizde hiç bir gerekçe belirtmeksizin 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Gerekirse Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Taksit yaptırdınız mı bilmiyorum ama yaptırdıysanız bu süre 7 güne düşüyor olabilir.
 
Katılım
11 Temmuz 2024
Mesajlar
23
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Ramazan Çalışkan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
İnternetten yapılan alışverişlerinizde hiç bir gerekçe belirtmeksizin 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Gerekirse Tüketici Hakem Heyetine başvurun. Taksit yaptırdınız mı bilmiyorum ama yaptırdıysanız bu süre 7 güne düşüyor olabilir.
Dediğin hak olmasına rağmen iade etmeyeceklerini söylediler. Kendi tarafımda yapabileceğim diğer işlemleri yapmam gerekiyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

şikayet vara başvur onlar çoğu sorunu 1 haftada hallediyorlar sen genede itopya ile iletişime geç
Az önce şikayet vara başvuruyu yaptım. iade etmek niye bu kadar zor geldi ki anlamadım yani. Müşteriye sorunlu bir mal satılmış ve servise göndermek onu daha çok mağdur duruma düşürüyor. Niye çözmek varken zora gitmek istediler gerçekten anlayamadım. Ben bu sistemi 5 ay yada 1 yıldır kullanıyor olsam ve yeni arıza yapmış olsa ve bana deselerki servise gönderin tamam ama daha 2 gün oldu teslim alalı hatta dün pazardı o yüzden müşteri hizmetlerini arayamadım. 1 gün oluyor teslim alalı daha jelatinlerini bile sökmedim. Sistemin parasını veriyorum bir haftada bana ulaşıyor, sistem sorunlu çıkıyor ve servise göndermem gerekiyor 1 ayda orda bu ne saçma iş. Masaüstü sistemden soğutur insanı.
 

xenk2626

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2024
Mesajlar
4,103
Dahası  
Reaksiyon skoru
917
İsim
Kadir Efe Ulusoy
itopya bu kargoları sorunlu olabiliyor gamegarajda aynı şekilde kargolarını yeterli korumayla sarmıyorlar kargo anlaşmaları markalar anamında uygun değil kargolar atılıp tutuluyor
 
Katılım
11 Temmuz 2024
Mesajlar
23
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Ramazan Çalışkan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
itopya bu kargoları sorunlu olabiliyor gamegarajda aynı şekilde kargolarını yeterli korumayla sarmıyorlar kargo anlaşmaları markalar anamında uygun değil kargolar atılıp tutuluyor
Bir İtopya müşteri temsilcisi net bir dille iade olmayacağını ve servise göndermem gerektiğini söyledi. Bu konuda kanun varken nasıl bu kadar net olabiliyorlar. Bunu yaşayıp olumlu sonuç alan biri yok mu acaba?
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
1,183
Dahası  
Reaksiyon skoru
569
İsim
can
kesinlikle iade almak zorundalar biraz şamar istiyorlar anlaşılan, yeni iade kanuna göre 14günlük sorgusuz sualsiz(keyfi iadelerin alsatçıların önüne geçmek için) iade hakkı kalktı evet bunu herkes biliyor fakat ayıplı mal olma durumunda 14günlük sorgusuz sualsiz iadeniz devam ediyor itopyayı arayın ayıplı mal bu servisle uğraşamam iade kodu gönderin yoksa mahkemeye vericem diyin sert yapın
 
Katılım
11 Temmuz 2024
Mesajlar
23
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Ramazan Çalışkan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
kesinlikle iade almak zorundalar biraz şamar istiyorlar anlaşılan, yeni iade kanuna göre 14günlük sorgusuz sualsiz(keyfi iadelerin alsatçıların önüne geçmek için) iade hakkı kalktı evet bunu herkes biliyor fakat ayıplı mal olma durumunda 14günlük sorgusuz sualsiz iadeniz devam ediyor itopyayı arayın ayıplı mal bu servisle uğraşamam iade kodu gönderin yoksa mahkemeye vericem diyin sert yapın

İADE/DEĞİŞİM BİLGİLENDİRME FORMU


  • 14 gün cayma hakkınız içerisinde tekli ürün değişim/iade talepleriniz ile ilgili firmamıza incelenmek üzere gönderim yapacağınız ürünü orijinal paketi ile beraber paketin içerisine faturanızın bir nüshası, faturanız mail adresinize henüz iletilmediyse tarafınıza iletilen sevk irsaliyesi ile üründeki şikâyeti belirtilen bir kâğıt düzenleyip içerisine ekleyerek, Yurtiçi kargo firması ile ''958788976'' koduyla tarafımıza gönderim sağlayabilirsiniz. İade koşullarına uygun görüldüğü takdir de incelenmesi tamamlanıp tarafınıza bilgilendirmesi yapılacaktır.


  • Cayma hakkı süresi içerisinde gönderdiğiniz ürünler fabrikasyon arızalı bir şekilde tarafınıza ulaştıysa direkt olarak yetkili servisine gönderilir ve kendilerinden çıkacak olan karar uygulanmaktadır. Ürünler tarafınıza distribütör firmalarından kapalı kutu olarak alınıp gönderilmektedir. Kutu içeriği açılıp test edilme imkanı tekli ürünlerde bulunmadığı için süreç bu şekilde ilerleyebilmektedir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra tarafınıza bilgisi ilgili birimlerimizce aktarılacaktır.


  • Hazır sistem veya montajı istenen ürünlerimizde satın alım gerçekleştirmeden önce onayladığınız mesafeli satış sözleşmemiz gereği iade/değişim yapılmamaktadır. Bu ürünlerde arızalı bileşen tespit edilir ve markanın yetkili servisine yönlendirilir. Markanın gerçekleştireceği onarım/değişim vb işlemlerden sonra ürün tarafınıza geri gönderilmektedir.


  • Değişim/İade prosedürlerimiz ürün tarafımıza ulaşıp 3 ila 5 iş günü içerisinde sisteme girişi sağlandıktan sonra müşteri sırası ve kampanya yoğunluklarına bağlı olarak toplam 20 iş günü sürebilmektedir. Bu süreç içerisinde fatura isim soy isminiz veya sipariş numaranız ile birlikte [email protected] adresimizden bilgi alabilirsiniz.


  • Mağaza satışlarında herhangi bir ürün iadesi yapılmamaktadır. Arızalı ürün direkt olarak yetkili servisine yönlendirilir ve kendilerinden çıkacak olan karar uygulanmaktadır. (Mağaza satışı olan monitör ölü piksel durumlarında satın alım yaptığınız andan itibaren 3 iş günü içerisinde mağazamızın inisiyatifinde ve stoğuna bağlı olarak konuyu mağazamız ile görüşmeniz gerekmektedir)

    Bana bu maili gönderdiler. Bu sistemi benim hiç kullanmadığım konusunu anlamıyorlar galiba. Henüz hiç kullanamadağım şey için niye 20 gün servis kararını bekliyim. Ne kadar saçma bir düzen bu.
 

exa_tr

80+
Katılım
28 Haziran 2022
Mesajlar
150
Dahası  
Reaksiyon skoru
37
İsim
Sedat Eren
Dediğin hak olmasına rağmen iade etmeyeceklerini söylediler. Kendi tarafımda yapabileceğim diğer işlemleri yapmam gerekiyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Az önce şikayet vara başvuruyu yaptım. iade etmek niye bu kadar zor geldi ki anlamadım yani. Müşteriye sorunlu bir mal satılmış ve servise göndermek onu daha çok mağdur duruma düşürüyor. Niye çözmek varken zora gitmek istediler gerçekten anlayamadım. Ben bu sistemi 5 ay yada 1 yıldır kullanıyor olsam ve yeni arıza yapmış olsa ve bana deselerki servise gönderin tamam ama daha 2 gün oldu teslim alalı hatta dün pazardı o yüzden müşteri hizmetlerini arayamadım. 1 gün oluyor teslim alalı daha jelatinlerini bile sökmedim. Sistemin parasını veriyorum bir haftada bana ulaşıyor, sistem sorunlu çıkıyor ve servise göndermem gerekiyor 1 ayda orda bu ne saçma iş. Masaüstü sistemden soğutur insanı.
kusurlu ürün satıldıysa yasal olarak iade hakkın doğar diye biliyorum
 
Top Bottom