Neler Yeni

Vatandan aldığım sistem kapanıyor ve açılmıyor.

Oneomous

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
6,441
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,486
İsim
Adem
Vatan Bilgisayar'da hazır sistem işletim sistemi ile birlikte alınmaz ise değişim ve iadesi yapılmıyor. Sadece sorunlu bileşenler varsa onlar garantiye gönderiliyor. Diğer hazır sistem sitelerinde durum nasıl bilmiyorum. Arkadaşın dediği gibi ilk 6 ay Doa kapsamındasın. 6 ayda bir ürün 3 kez ve üzeri teknik servise gönderilip sorun tespiti yapılırsa iade hakkın veya muadili( ya da üst segment) bir ürünle değişimini yapabiliyorsun. Çoğu kişi bununla uğraşmak istemez ama böyle bir hakkın var.
6 ayda 3 kez muhabbetini bilmiyorum fakat telefonlarda 2 yıl içerisinde aynı sebepten 3 kere gititği zaman değişim veya iade olduğuda söyleniyordu bizzat yaşadım 3 kere aynı muhabbetten cihaz garantiye gitti son gittiğinde değişim veya iade talep ettim ve verilen cevap ürünün sorununun bunun kapsamında olmadığı söylendi yani ona bel bağlamak saçmalıktan başka bir şey değil
 
Katılım
17 Nisan 2024
Mesajlar
488
Dahası  
Reaksiyon skoru
77
İsim
Genç desem
şöyle ticaret bakanının kanununda mağzadan alımlarda direkt değişim olmuyor ancak 6 ayı geçmemiş her alışverişte DOA kapsamında değpişim hakkı veriyor ama bu kapsamda servise gitmesi gerekiyor , sıfır kapalı kutudan size hatalı ürün satılma olmuş anladığım kadarıyla burdada ordaki çalışanların sorumsuzluğu bunun en kısa yolu tüketici hakem heyeti ama dediğim gibi sorun eğer psu kablosunda ise dediğimi yapabilirsiniz.
Mesaj otomatik birleştirildi:


internet alımlarında direkt iade var zaten sadece ssd anakart termal macun gibi paketi açıldıktan sonra satışa geri alınamayacak şeylerde biraz prosödür uzuyor ancak bunlarda alınabilir sorun olmuyor.
Yok benim demek istediğim şey mağazadan veya internet denemeden yada deneyerek bir ürün alınıyor bozuk çıkıyor yada 1 hafta sonra bozuluyor durduk yere ben Bir şey yapmadan mağdur oluyorum zaten bunun değişim yada tamir edilmesi gerekmez mi
 

burakdiA

80+
Katılım
12 Kasım 2022
Mesajlar
440
6 ayda 3 kez muhabbetini bilmiyorum fakat telefonlarda 2 yıl içerisinde aynı sebepten 3 kere gititği zaman değişim veya iade olduğuda söyleniyordu bizzat yaşadım 3 kere aynı muhabbetten cihaz garantiye gitti son gittiğinde değişim veya iade talep ettim ve verilen cevap ürünün sorununun bunun kapsamında olmadığı söylendi yani ona bel bağlamak saçmalıktan başka bir şey değil
Hocam en son Anakart konusunda yaşadığım problemde bilgili bir çalışan bana böyle söyledi. İlk 6 ay'da 3 kez problem çıkarsa problemlerin aynı mı olması gerekli sanmam. tabii ki buna bel bağlanmaz ama başına gelen kişiler de elbet vardır.
 

Bulut1

80+
Katılım
8 Temmuz 2024
Mesajlar
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Bulut Güzel
Yok benim demek istediğim şey mağazadan veya internet denemeden yada deneyerek bir ürün alınıyor bozuk çıkıyor yada 1 hafta sonra bozuluyor durduk yere ben Bir şey yapmadan mağdur oluyorum zaten bunun değişim yada tamir edilmesi gerekmez mi
Aynılarını söyledim fakat sorumluluk kabul etmiyorlar ne dersen de yok diyorlar ne düşündüğünün önemi yok adamlar her şeye yok diyor
 
Katılım
17 Temmuz 2024
Mesajlar
86
Dahası  
Reaksiyon skoru
33
İsim
stongerdremurr
Merhaba, https://www.vatanbilgisayar.com/intel-i5-12400f-rtx-4060-white-h610m-h-v2-1tb-m-2-ssd-16gb-ram.html
bende bu sistemi almıştım geçenlerde. Hala siparişiniz onaylandı kısmında duruyor, hocam sizinki kaç günde geldi? Ben geçen hafta perşembe günü sipariş etmiştim gece saatlerinde. Yazdığımda ise hala faturalandırma işleminde dediler.

Mesaj otomatik birleştirildi:

Bende topkapıdayım.
bende bbugün sordum hala faturalandırmadda garip
 

SRooX

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
552
Dahası  
Reaksiyon skoru
162
İsim
Selahattin darılmaz
6 ayda 3 kez muhabbetini bilmiyorum fakat telefonlarda 2 yıl içerisinde aynı sebepten 3 kere gititği zaman değişim veya iade olduğuda söyleniyordu bizzat yaşadım 3 kere aynı muhabbetten cihaz garantiye gitti son gittiğinde değişim veya iade talep ettim ve verilen cevap ürünün sorununun bunun kapsamında olmadığı söylendi yani ona bel bağlamak saçmalıktan başka bir şey değil
Yok benim demek istediğim şey mağazadan veya internet denemeden yada deneyerek bir ürün alınıyor bozuk çıkıyor yada 1 hafta sonra bozuluyor durduk yere ben Bir şey yapmadan mağdur oluyorum zaten bunun değişim yada tamir edilmesi gerekmez mi
6 ay dolmadığı için DOA kapsamında tamiri söz edilemez ya 0 ürün verilecek yada bir üst modeli , bel bağlamıyorsun servisler pc tarafında iyiler vektron, segment gibi markalar uğraştırmadan direk değişim veriyor.
 

Oneomous

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
6,441
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,486
İsim
Adem
Hocam en son Anakart konusunda yaşadığım problemde bilgili bir çalışan bana böyle söyledi. İlk 6 ay'da 3 kez problem çıkarsa problemlerin aynı mı olması gerekli sanmam. tabii ki buna bel bağlanmaz ama başına gelen kişiler de elbet vardır.
Evet öyle şeyler var fakat aynı sebepten olsa bile firma sana örnek veriyorum 3kere a sorunu yaşadın fakat a sorununu 3kere yaşayanlarda ürün değişimi yapamıyoruz ürünü tamir edelim mi diye sorarlarsa büyük problem
Mesaj otomatik birleştirildi:

6 ay dolmadığı için DOA kapsamında tamiri söz edilemez ya 0 ürün verilecek yada bir üst modeli , bel bağlamıyorsun servisler pc tarafında iyiler vektron, segment gibi markalar uğraştırmadan direk değişim veriyor.
Bİlgisayara özel değilse bu dediğin şey alakası bile yok daha 5 aylık telefonumu tamir edip yolladı (samsung)
 

SRooX

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
552
Dahası  
Reaksiyon skoru
162
İsim
Selahattin darılmaz
Evet öyle şeyler var fakat aynı sebepten olsa bile firma sana örnek veriyorum 3kere a sorunu yaşadın fakat a sorununu 3kere yaşayanlarda ürün değişimi yapamıyoruz ürünü tamir edelim mi diye sorarlarsa büyük problem
Aynı sorunu 3 kez servis tamir etmez eğer problem yok olarak gönderirse değiştirmez , örnek 2 kez ahizesi bozulan telefon tamir olurp 2 kez geldi 3. gönderiminde ahize tamir edilmez telefonun yenisi verilir. ama 1 kez ahizeden gitti tamir olmadı veya sorun görülmedi dendi geldi sen bunu 2 kez daha gönderip yenisini alamazsın.
 

burakdiA

80+
Katılım
12 Kasım 2022
Mesajlar
440
Evet öyle şeyler var fakat aynı sebepten olsa bile firma sana örnek veriyorum 3kere a sorunu yaşadın fakat a sorununu 3kere yaşayanlarda ürün değişimi yapamıyoruz ürünü tamir edelim mi diye sorarlarsa büyük problem
Bu durumda artık firmanın insiyatifine kalmıyoruz diye biliyorum. Bütün haklar bizim elimize geçiyor. Karşı firmalar genelde birkaç teklif sunuyor. Bunun bazı örneklerini bu forumda ve gerçek hayatta bizzat gördüm.
 

SRooX

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
552
Dahası  
Reaksiyon skoru
162
İsim
Selahattin darılmaz
Evet öyle şeyler var fakat aynı sebepten olsa bile firma sana örnek veriyorum 3kere a sorunu yaşadın fakat a sorununu 3kere yaşayanlarda ürün değişimi yapamıyoruz ürünü tamir edelim mi diye sorarlarsa büyük problem
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bİlgisayara özel değilse bu dediğin şey alakası bile yok daha 5 aylık telefonumu tamir edip yolladı (samsung)
sana vatandan bir forum gelmesi lazım garantiye gönderdiğine dair o forumda müşteri isteği var orada değişim talebi girilmişmi bir bakarmısın veya değişim istedin mi ?
 

Bulut1

80+
Katılım
8 Temmuz 2024
Mesajlar
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Bulut Güzel
mağaza gibi yerlerde parça değişim hakkımız olmuyor maalesef görerek ve isteyerek alınan şeyler iade hakkına girmiyor ancak vatanda 1 sene çalıştım kasalar bazen sorunlu çıkabiliyordu , sistemi başka psu da dene eğer sorun yoksa garantiye gönder ki 6 ayı geçmemiş DOA kapsamında değişim talep et yüksek ihtimalle değişirler.
PSU'yu söküp başka PSU nasıl takacağım ki kasayı bir açtım içerisi ana baba günü kablodan geçilmiyor
 

Oneomous

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
6,441
En İyi Cevap
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,486
İsim
Adem
Aynı sorunu 3 kez servis tamir etmez eğer problem yok olarak gönderirse değiştirmez , örnek 2 kez ahizesi bozulan telefon tamir olurp 2 kez geldi 3. gönderiminde ahize tamir edilmez telefonun yenisi verilir. ama 1 kez ahizeden gitti tamir olmadı veya sorun görülmedi dendi geldi sen bunu 2 kez daha gönderip yenisini alamazsın.
Adamlar sistemi çözmüş yenisini felan verdikleri yok 3 kere telefonun soketinin bozulduğuna dair değişim yapıldı ilk gönderdiğimde soket değiştirildi 2. gönderdiğimde direkt olarak soket ünitesi değiştiridli 3. gönderdiğimde değişim talebime soket problemlerine iade veya yeni telefon olmadığını söylediler bende tamir ettirdim yine soket ünitesini değiştirdiler. Daha sonra cihazı sattım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu durumda artık firmanın insiyatifine kalmıyoruz diye biliyorum. Bütün haklar bizim elimize geçiyor. Karşı firmalar genelde birkaç teklif sunuyor. Bunun bazı örneklerini bu forumda ve gerçek hayatta bizzat gördüm.
Evet örnekleri var fakat benim yaşadığımıda bizzat ben yaşadım :) Eğer sorun büyükse yaparlar ama ufak sorunlarda yapacaklarının garantisinin olmadığını söylüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

sana vatandan bir forum gelmesi lazım garantiye gönderdiğine dair o forumda müşteri isteği var orada değişim talebi girilmişmi bir bakarmısın veya değişim istedin mi ?
Vatandan almadım ben telefonu
Mesaj otomatik birleştirildi:

Belki yardımcı olacak iletişim yeri bulurum diye açmıştım konuyu konunu tarihine ve yaşadığım soruna bakabilrisiniz.
Açtığım konuya bakarsanız değişim yapmalarının zorunlu olduğuna dair yazılar görebilirsiniz fakat ben cihazı satıp s23+ aldım yani telefon az daha elimde patlıyordu :)
 
Son düzenleme:

Bulut1

80+
Katılım
8 Temmuz 2024
Mesajlar
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Bulut Güzel
Arkadaşlar siz siz olun vatan bilgisayardan bir şey almayın. Sorun yaşamazsanız bir şey olmaz fakat sorun yaşadığınız zaman vaktinizi çalıp dururlar.
 
Top Bottom