Neler Yeni

Garaj Online anakart iadesi kabul edilmedi

Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
117
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
Doğukan Gündoğdu
Öncelikle merhaba. Garaj Online üzerinden birkaç ürün satın aldım. Aldığım ürünlerden bir tanesi BIOSTAR B650MP-E Pro idi. Bu ürün elime ulaştı ekran kartı hariç tamamı sıfır olan ürünlerimin montajını gerçekleştirdim. Montaj sonrası ürün DRAM ışığı yakıp hiçbir şekilde görüntü vermedi. Tüm ürünleri ayrı bir bilgisayar da denedim ve sorunun direkt olarak anakarttan olduğunu anladım. Müşteri hizmetleri ile konuştum ve ürünün ayıplı ürün olduğunu söyledim. Değişim ve iade hakkımın olduğunu söylediler ve ürünümü değişim değil direkt olarak iadesini istedim çünkü o süreci beklemeyip direkt MSI markasının anakartını sipariş verecektim ki öyle de yaptım. Bana Yurtiçi Kargo'suna ait kod verdiler o kod ile şubeye ürünü eksiksiz bir şekilde kargoladım. İşte tam olarak sorun burada başlıyor. Kargo firmasından çalışan eleman ürünü hiçbir şekilde Yurtiçi Kargo poşetine koymadan direkt üzerinden bant geçip arabaya vermiş. Ben o çalışana elektronik ürün olduğunu ve ikinci el olmadığını iade edileceğini kırılabilir etiketini koymalarını istememe rağmen bana tamam deyip ürünü direkt kendi kutusunda bantlamış yollamış.

Ürün ellerine gittiğinde ürünün gerçekten bir arızası olduğunu bana söylediler fakat bir de ne göreyim N11 sitesinde iaden onaylanmadı diye bir yazı var. Direkt olarak kendilerine ulaştım. Temel bey oranın depo çalışanı o kişi ile görüşmem sonrasında üründe ki olan arızanın düzeltildiğini fakat ürünün her yerine bant vurulduğundan tekrar satışa uygun değil diye iadenin kabul olmadığını kargo da oluşan her şeyin sorumluluğunun bana ait olduğunu kargocuya verdikten sonra başında neden durmadığımı söyledi. 😁 ciddi anlamda krize girdiğim bir andı. Kendisine kargonun araca yüklenmesine kadar başında durmayı geçip isterseniz şubenize kadar araç ile gideyim malum tekme atıyorlar önlerim beyefendi maaşımı da verecek misiniz diye alaylı bir şekilde karşı tarafa konuştum. Ne söylediysem ne dediysem hiçbir şekilde o kargocunun kargo poşetine değil de direkt olarak kutusuna bant vurmasından ötürü ürünüm onaylanmadı. Ve bana onarım görmüş bir ürünü geri yolladılar ekstra olarak da halen tarafıma fatura kesimi yapmadılar N11 de ve Gmail üzerinden bir fatura bana yollanılmadı. İşin özü bu durum sonucunda elimde 2 tane anakart bulunmuş oldu. Hakkımı tüketici haklarında aradım ki eminim bu sürecin onaylanması 2 ayı bulacaktır. Siz siz olun bu firmadan uzak durun Vatan Bilgisayar ofisine gittim ve oradaki çalışan ile görüştüm o kutuya kargocular tekme atıyor veyahut kargoda iken üstüne bir şey koymalarından ötürü ezik büzük hal alıyor bu senin suçun değil kargo firmasının suçudur dediler. Ekstra olarak üründe senin yaptığın bir durum yoksa üretici tarafından kutu isteyip onun üzerine yeni bir seri numarası basabildiklerini söylediler. Ben bu bilgileri de aldıktan sonra direkt hakkımı aramaya başladım. Bana ayıplı bir ürün geldi bunu kendileri kabul ettiler ama kutusunda oluşan hasar yüzünden ücretimi iade etmediler sonuç açıklandığında buraya dönüş yapacağım.
 

Ekler

  • WhatsApp Görsel 2024-08-12 saat 14.31.04_eeb34890.jpg
    WhatsApp Görsel 2024-08-12 saat 14.31.04_eeb34890.jpg
    73.5 KB · Hit: 26
  • WhatsApp Görsel 2024-08-12 saat 14.31.04_0ccbbb88.jpg
    WhatsApp Görsel 2024-08-12 saat 14.31.04_0ccbbb88.jpg
    106.5 KB · Hit: 23
  • WhatsApp Görsel 2024-08-12 saat 14.31.04_e74754d4.jpg
    WhatsApp Görsel 2024-08-12 saat 14.31.04_e74754d4.jpg
    208.4 KB · Hit: 24

Gurkanpiro

80+ Bronze
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
1,807
Dahası  
Reaksiyon skoru
439
İsim
Gurkan
Öncelikle merhaba. Garaj Online üzerinden birkaç ürün satın aldım. Aldığım ürünlerden bir tanesi BIOSTAR B650MP-E Pro idi. Bu ürün elime ulaştı ekran kartı hariç tamamı sıfır olan ürünlerimin montajını gerçekleştirdim. Montaj sonrası ürün DRAM ışığı yakıp hiçbir şekilde görüntü vermedi. Tüm ürünleri ayrı bir bilgisayar da denedim ve sorunun direkt olarak anakarttan olduğunu anladım. Müşteri hizmetleri ile konuştum ve ürünün ayıplı ürün olduğunu söyledim. Değişim ve iade hakkımın olduğunu söylediler ve ürünümü değişim değil direkt olarak iadesini istedim çünkü o süreci beklemeyip direkt MSI markasının anakartını sipariş verecektim ki öyle de yaptım. Bana Yurtiçi Kargo'suna ait kod verdiler o kod ile şubeye ürünü eksiksiz bir şekilde kargoladım. İşte tam olarak sorun burada başlıyor. Kargo firmasından çalışan eleman ürünü hiçbir şekilde Yurtiçi Kargo poşetine koymadan direkt üzerinden bant geçip arabaya vermiş. Ben o çalışana elektronik ürün olduğunu ve ikinci el olmadığını iade edileceğini kırılabilir etiketini koymalarını istememe rağmen bana tamam deyip ürünü direkt kendi kutusunda bantlamış yollamış.

Ürün ellerine gittiğinde ürünün gerçekten bir arızası olduğunu bana söylediler fakat bir de ne göreyim N11 sitesinde iaden onaylanmadı diye bir yazı var. Direkt olarak kendilerine ulaştım. Temel bey oranın depo çalışanı o kişi ile görüşmem sonrasında üründe ki olan arızanın düzeltildiğini fakat ürünün her yerine bant vurulduğundan tekrar satışa uygun değil diye iadenin kabul olmadığını kargo da oluşan her şeyin sorumluluğunun bana ait olduğunu kargocuya verdikten sonra başında neden durmadığımı söyledi. 😁 ciddi anlamda krize girdiğim bir andı. Kendisine kargonun araca yüklenmesine kadar başında durmayı geçip isterseniz şubenize kadar araç ile gideyim malum tekme atıyorlar önlerim beyefendi maaşımı da verecek misiniz diye alaylı bir şekilde karşı tarafa konuştum. Ne söylediysem ne dediysem hiçbir şekilde o kargocunun kargo poşetine değil de direkt olarak kutusuna bant vurmasından ötürü ürünüm onaylanmadı. Ve bana onarım görmüş bir ürünü geri yolladılar ekstra olarak da halen tarafıma fatura kesimi yapmadılar N11 de ve Gmail üzerinden bir fatura bana yollanılmadı. İşin özü bu durum sonucunda elimde 2 tane anakart bulunmuş oldu. Hakkımı tüketici haklarında aradım ki eminim bu sürecin onaylanması 2 ayı bulacaktır. Siz siz olun bu firmadan uzak durun Vatan Bilgisayar ofisine gittim ve oradaki çalışan ile görüştüm o kutuya kargocular tekme atıyor veyahut kargoda iken üstüne bir şey koymalarından ötürü ezik büzük hal alıyor bu senin suçun değil kargo firmasının suçudur dediler. Ekstra olarak üründe senin yaptığın bir durum yoksa üretici tarafından kutu isteyip onun üzerine yeni bir seri numarası basabildiklerini söylediler. Ben bu bilgileri de aldıktan sonra direkt hakkımı aramaya başladım. Bana ayıplı bir ürün geldi bunu kendileri kabul ettiler ama kutusunda oluşan hasar yüzünden ücretimi iade etmediler sonuç açıklandığında buraya dönüş yapacağım.
hocam az ozetlesenıze
 
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
117
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
Doğukan Gündoğdu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
hocam az ozetlesenıze
Yaşadığım sorunu yazdım efendim. Ürün arızalı DRAM ışığı yakıyordu iade hakkımı kullandım. Kargo firması ürünü Yurtiçi Kargosuna ait olan poşetin içine koyması ve bantlaması gerekirken, direkt olarak kutunun kendisini bantladığı için iademi kabul etmeyip ürünü onarıp bana geri yolladılar. Kargo da oluşan her sorunun bana ait olduğunu söylediler ezilse de büzülse de tek sorumlusu benmişim.
 

Gurkanpiro

80+ Bronze
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
1,807
Dahası  
Reaksiyon skoru
439
İsim
Gurkan
Yaşadığım sorunu yazdım efendim. Ürün arızalı DRAM ışığı yakıyordu iade hakkımı kullandım. Kargo firması ürünü Yurtiçi Kargosuna ait olan poşetin içine koyması ve bantlaması gerekirken, direkt olarak kutunun kendisini bantladığı için iademi kabul etmeyip ürünü onarıp bana geri yolladılar. Kargo da oluşan her sorunun bana ait olduğunu söylediler ezilse de büzülse de tek sorumlusu benmişim.
thhye basvurun hocam 14 gun gecmedıyse kosulsuz ıade hakkınız var sanırım
 
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
117
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
Doğukan Gündoğdu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Hocam ürünü 29 Temmuz da sipariş verdim ürün bana 1 Ağustos da geldi ben ürünü 2 veya 3 Ağustos da geri iade ettim ürün 2 3 gün onlara gitme süresi 2 3 de bana geri yollamaları sonucu bugün başvurdum sonuç ne olur diye konu açmak istedim. Ekstra olarak da insanlar bilinçlensin onca alışverişim oldu kutudan dolayı iade almayan tek firma gördüm oda Garaj Online :ROFLMAO:
 

Gurkanpiro

80+ Bronze
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
1,807
Dahası  
Reaksiyon skoru
439
İsim
Gurkan
Hocam ürünü 29 Temmuz da sipariş verdim ürün bana 1 Ağustos da geldi ben ürünü 2 veya 3 Ağustos da geri iade ettim ürün 2 3 gün onlara gitme süresi 2 3 de bana geri yollamaları sonucu bugün başvurdum sonuç ne olur diye konu açmak istedim. Ekstra olarak da insanlar bilinçlensin onca alışverişim oldu kutudan dolayı iade almayan tek firma gördüm oda Garaj Online :ROFLMAO:
thhye basvurun yada basvuracagınızı soyleyın
 
Katılım
8 Mayıs 2022
Mesajlar
312
Dahası  
Reaksiyon skoru
138
İsim
crazy
Öncelikle merhaba. Garaj Online üzerinden birkaç ürün satın aldım. Aldığım ürünlerden bir tanesi BIOSTAR B650MP-E Pro idi. Bu ürün elime ulaştı ekran kartı hariç tamamı sıfır olan ürünlerimin montajını gerçekleştirdim. Montaj sonrası ürün DRAM ışığı yakıp hiçbir şekilde görüntü vermedi. Tüm ürünleri ayrı bir bilgisayar da denedim ve sorunun direkt olarak anakarttan olduğunu anladım. Müşteri hizmetleri ile konuştum ve ürünün ayıplı ürün olduğunu söyledim. Değişim ve iade hakkımın olduğunu söylediler ve ürünümü değişim değil direkt olarak iadesini istedim çünkü o süreci beklemeyip direkt MSI markasının anakartını sipariş verecektim ki öyle de yaptım. Bana Yurtiçi Kargo'suna ait kod verdiler o kod ile şubeye ürünü eksiksiz bir şekilde kargoladım. İşte tam olarak sorun burada başlıyor. Kargo firmasından çalışan eleman ürünü hiçbir şekilde Yurtiçi Kargo poşetine koymadan direkt üzerinden bant geçip arabaya vermiş. Ben o çalışana elektronik ürün olduğunu ve ikinci el olmadığını iade edileceğini kırılabilir etiketini koymalarını istememe rağmen bana tamam deyip ürünü direkt kendi kutusunda bantlamış yollamış.

Ürün ellerine gittiğinde ürünün gerçekten bir arızası olduğunu bana söylediler fakat bir de ne göreyim N11 sitesinde iaden onaylanmadı diye bir yazı var. Direkt olarak kendilerine ulaştım. Temel bey oranın depo çalışanı o kişi ile görüşmem sonrasında üründe ki olan arızanın düzeltildiğini fakat ürünün her yerine bant vurulduğundan tekrar satışa uygun değil diye iadenin kabul olmadığını kargo da oluşan her şeyin sorumluluğunun bana ait olduğunu kargocuya verdikten sonra başında neden durmadığımı söyledi. 😁 ciddi anlamda krize girdiğim bir andı. Kendisine kargonun araca yüklenmesine kadar başında durmayı geçip isterseniz şubenize kadar araç ile gideyim malum tekme atıyorlar önlerim beyefendi maaşımı da verecek misiniz diye alaylı bir şekilde karşı tarafa konuştum. Ne söylediysem ne dediysem hiçbir şekilde o kargocunun kargo poşetine değil de direkt olarak kutusuna bant vurmasından ötürü ürünüm onaylanmadı. Ve bana onarım görmüş bir ürünü geri yolladılar ekstra olarak da halen tarafıma fatura kesimi yapmadılar N11 de ve Gmail üzerinden bir fatura bana yollanılmadı. İşin özü bu durum sonucunda elimde 2 tane anakart bulunmuş oldu. Hakkımı tüketici haklarında aradım ki eminim bu sürecin onaylanması 2 ayı bulacaktır. Siz siz olun bu firmadan uzak durun Vatan Bilgisayar ofisine gittim ve oradaki çalışan ile görüştüm o kutuya kargocular tekme atıyor veyahut kargoda iken üstüne bir şey koymalarından ötürü ezik büzük hal alıyor bu senin suçun değil kargo firmasının suçudur dediler. Ekstra olarak üründe senin yaptığın bir durum yoksa üretici tarafından kutu isteyip onun üzerine yeni bir seri numarası basabildiklerini söylediler. Ben bu bilgileri de aldıktan sonra direkt hakkımı aramaya başladım. Bana ayıplı bir ürün geldi bunu kendileri kabul ettiler ama kutusunda oluşan hasar yüzünden ücretimi iade etmediler sonuç açıklandığında buraya dönüş yapacağım.
ürün size nası geldi ki, eğer balona sarıp yolladılarsa yada kutuya koyup yolladılarsa aynı şekilde verilmesi gerekli, kargolar zaten ürün büyükse poşete koymaz, yani kendi hatanız kaynaklı olmuş, onlarda bu bahaneyi iyi şekilde değerlendirmiş ki haklılar, şimdi ürün başkasına satılsa kutudaki bantlar iade olduğunu belli eder
 

hopecrash

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
860
tamamen kendi hatanız. ürünü sadece kendi kutusuyla göndermeniz çıplak göndermenizle neredeyse aynı şey.
 

Bünyamina

80+ Gold
Katılım
6 Şubat 2022
Mesajlar
8,049
Yani düzgünce ayrıyeten kutuya koyup göndersen iyi olmaz mı ? Ben her ne olursa olsun ayrı bir karton kutuya koyup gönderirim. Dağın başında olmadığımız için kutuya ulaşmak oldukça kolay aslında. Adamlar o kutuyu da poşete ister koysun ister koymasın ürün iyi bir şekilde ulaşmış olur.
 
Son düzenleme:

epalo

80+
Katılım
26 Nisan 2020
Mesajlar
290
Dahası  
Reaksiyon skoru
116
İsim
Durmuş T.
Ürünün arızası neymiş düzeltmişler dediğiniz.
 

EmirhanBayramFK

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2022
Mesajlar
1,315
Dahası  
Reaksiyon skoru
619
İsim
Emirhan Bayram
İlgilendiği Kategoriler
Yurt İçi Alışverişler-E-Ticaret-Pazaryerleri-Tüketici Hakem Heyetleri-Donanım/Yazılım
Elektronik ürün satışı yapıyoruz. Ve gerçekten o ürünlerin kutularına fantezi uygular gibi bant sarmaları yok mu her bu şekilde iade geldiğinde bir güzel kayıyorum iade alan şubelere. Ve evet bant'dan dolayı iade maalesef onaylanmamaktadır. Sebebi ise iadenin sağlam gitmesinde müşteri iade gönderirken sorumludur. Ürün ikinci el statüsüne girmesinden kaynaklı tekrar satışa uygun değildir. Arıza/Kusur istisnadır. Tüketici Hakem heyeti seni haklı bulacağına ne yazık ki eminim dostum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Fatura tutarından iade alacağını unutma ne kadar zaman geçerse bu olaydan o kadar zarara uğrayabilirsin. Yeniden almak istersen.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Öncelikle merhaba. Garaj Online üzerinden birkaç ürün satın aldım. Aldığım ürünlerden bir tanesi BIOSTAR B650MP-E Pro idi. Bu ürün elime ulaştı ekran kartı hariç tamamı sıfır olan ürünlerimin montajını gerçekleştirdim. Montaj sonrası ürün DRAM ışığı yakıp hiçbir şekilde görüntü vermedi. Tüm ürünleri ayrı bir bilgisayar da denedim ve sorunun direkt olarak anakarttan olduğunu anladım. Müşteri hizmetleri ile konuştum ve ürünün ayıplı ürün olduğunu söyledim. Değişim ve iade hakkımın olduğunu söylediler ve ürünümü değişim değil direkt olarak iadesini istedim çünkü o süreci beklemeyip direkt MSI markasının anakartını sipariş verecektim ki öyle de yaptım. Bana Yurtiçi Kargo'suna ait kod verdiler o kod ile şubeye ürünü eksiksiz bir şekilde kargoladım. İşte tam olarak sorun burada başlıyor. Kargo firmasından çalışan eleman ürünü hiçbir şekilde Yurtiçi Kargo poşetine koymadan direkt üzerinden bant geçip arabaya vermiş. Ben o çalışana elektronik ürün olduğunu ve ikinci el olmadığını iade edileceğini kırılabilir etiketini koymalarını istememe rağmen bana tamam deyip ürünü direkt kendi kutusunda bantlamış yollamış.

Ürün ellerine gittiğinde ürünün gerçekten bir arızası olduğunu bana söylediler fakat bir de ne göreyim N11 sitesinde iaden onaylanmadı diye bir yazı var. Direkt olarak kendilerine ulaştım. Temel bey oranın depo çalışanı o kişi ile görüşmem sonrasında üründe ki olan arızanın düzeltildiğini fakat ürünün her yerine bant vurulduğundan tekrar satışa uygun değil diye iadenin kabul olmadığını kargo da oluşan her şeyin sorumluluğunun bana ait olduğunu kargocuya verdikten sonra başında neden durmadığımı söyledi. 😁 ciddi anlamda krize girdiğim bir andı. Kendisine kargonun araca yüklenmesine kadar başında durmayı geçip isterseniz şubenize kadar araç ile gideyim malum tekme atıyorlar önlerim beyefendi maaşımı da verecek misiniz diye alaylı bir şekilde karşı tarafa konuştum. Ne söylediysem ne dediysem hiçbir şekilde o kargocunun kargo poşetine değil de direkt olarak kutusuna bant vurmasından ötürü ürünüm onaylanmadı. Ve bana onarım görmüş bir ürünü geri yolladılar ekstra olarak da halen tarafıma fatura kesimi yapmadılar N11 de ve Gmail üzerinden bir fatura bana yollanılmadı. İşin özü bu durum sonucunda elimde 2 tane anakart bulunmuş oldu. Hakkımı tüketici haklarında aradım ki eminim bu sürecin onaylanması 2 ayı bulacaktır. Siz siz olun bu firmadan uzak durun Vatan Bilgisayar ofisine gittim ve oradaki çalışan ile görüştüm o kutuya kargocular tekme atıyor veyahut kargoda iken üstüne bir şey koymalarından ötürü ezik büzük hal alıyor bu senin suçun değil kargo firmasının suçudur dediler. Ekstra olarak üründe senin yaptığın bir durum yoksa üretici tarafından kutu isteyip onun üzerine yeni bir seri numarası basabildiklerini söylediler. Ben bu bilgileri de aldıktan sonra direkt hakkımı aramaya başladım. Bana ayıplı bir ürün geldi bunu kendileri kabul ettiler ama kutusunda oluşan hasar yüzünden ücretimi iade etmediler sonuç açıklandığında buraya dönüş yapacağım.
 
Katılım
14 Mayıs 2022
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
Abdullah Kemal Güzel
bios flashback yap veya anlamıyorsan servispointi ara senin ürüne bakıyorlar mı diye sor. bakmıyorlarsa yetkili servisi neresiyle faturayla birlikte gönder.
 
Top Bottom