''I apologise for the content of the photo! I know it’s very strange.'
fotoğrafın tuhaf olması gerektiğini doğrudan söylüyorsun ve o da tuhaf bir fotoğraf...
zaten sebepsiz demiyorum da şimdi mesela yorumları okuyorum kenan ve arda sıradan oyuncular tarzı yorumlar bile var. bence suç büyük oranda montella'da...