Lahana11
80+ Bronze
- Katılım
- 11 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 715
- Reaksiyon skoru
- 224
arkadaşlar kulaklığı 3 gündür kullanıyorum uygulamasını ve güncelleştirmelerini yaptım ama kulaklık hiç tatmin etmedi.Cs2 için almıştım ne ses kasabiliyorum ne de sesler net geliyor.Boğukluk sanki apartman boşluğunda bağırırsınız ya onun gibi bi boğuk bi sesi var.Bu kulaklığı amazondan aldım haliyle iadesi kolay oluyormuş iade edip 3-4k arası cs2 için hangi kulaklığı önerirsiniz kumaş ped olursa çok sevinirim.