Hyperx Cloud 3s Wirelless Beğenmedim ve İade

Lahana11

80+ Bronze
Katılım
11 Ağustos 2025
Mesajlar
716
Reaksiyon skoru
224
arkadaşlar kulaklığı 3 gündür kullanıyorum uygulamasını ve güncelleştirmelerini yaptım ama kulaklık hiç tatmin etmedi.Cs2 için almıştım ne ses kasabiliyorum ne de sesler net geliyor.Boğukluk sanki apartman boşluğunda bağırırsınız ya onun gibi bi boğuk bi sesi var.Bu kulaklığı amazondan aldım haliyle iadesi kolay oluyormuş iade edip 3-4k arası cs2 için hangi kulaklığı önerirsiniz kumaş ped olursa çok sevinirim.
 
onda da fiyatını haketmediğine dair çok yorum gördüm kullandınız mı ? memnunmusunuz

Kullanan arkadaşlarım var hepsi çok memnun hem size herhalde ayıplı mal gelmiş III S için bende kullanıyorum hiç sizin dediğiniz sorunları yaşamadım.
 
Benim de bugün deneyimleme şansım oldu. Robotik bir ses geliyor. Ayak seslerinde bir farklılık yok. DTS kurup seçtim yine bir farklılık yok. Herhangi bir ayar mı yapılmalı halen anlayamadım.
 
Benim de bugün deneyimleme şansım oldu. Robotik bir ses geliyor. Ayak seslerinde bir farklılık yok. DTS kurup seçtim yine bir farklılık yok. Herhangi bir ayar mı yapılmalı halen anlayamadım.
aynen çok boğuk bi sesi var bundan önce havit fuxi h7 kullandım o bile daha iyi ses kasma konusunda o kadar söyleyeyim
 
Benim de bugün deneyimleme şansım oldu. Robotik bir ses geliyor. Ayak seslerinde bir farklılık yok. DTS kurup seçtim yine bir farklılık yok. Herhangi bir ayar mı yapılmalı halen anlayamadım.
dolby kullanmanız lazım şahsen kullandığım en iyi kulaklık cs de en iyi ses bunda kasılıyor çoğu pro oyuncu zaten bunu kullanıyor
 
arkadaşlar kulaklığı 3 gündür kullanıyorum uygulamasını ve güncelleştirmelerini yaptım ama kulaklık hiç tatmin etmedi.Cs2 için almıştım ne ses kasabiliyorum ne de sesler net geliyor.Boğukluk sanki apartman boşluğunda bağırırsınız ya onun gibi bi boğuk bi sesi var.Bu kulaklığı amazondan aldım haliyle iadesi kolay oluyormuş iade edip 3-4k arası cs2 için hangi kulaklığı önerirsiniz kumaş ped olursa çok sevinirim.
çoğu kulaklık geçişinde o boğuk ses hissi oluyor sonra geçiyor aslında genelde
 
dolby kullanmanız lazım şahsen kullandığım en iyi kulaklık cs de en iyi ses bunda kasılıyor çoğu pro oyuncu zaten bunu kullanıyor
600tl kral memnun değilim hiç iade talebi açtım
 
600tl kral memnun değilim hiç iade talebi açtım
biraz araştırırsan bedavaya indirme yolları vardır da sen bilirsin dediğim gibi ayar yapmadan zaten sevmezsin düzgün ayarlar mükemmel kulaklık
 
arkadaşlar kulaklığı 3 gündür kullanıyorum uygulamasını ve güncelleştirmelerini yaptım ama kulaklık hiç tatmin etmedi.Cs2 için almıştım ne ses kasabiliyorum ne de sesler net geliyor.Boğukluk sanki apartman boşluğunda bağırırsınız ya onun gibi bi boğuk bi sesi var.Bu kulaklığı amazondan aldım haliyle iadesi kolay oluyormuş iade edip 3-4k arası cs2 için hangi kulaklığı önerirsiniz kumaş ped olursa çok sevinirim.
bende hyperx claud 3 vireless s kullanıyorum on numara mazeme kalitesi + ses kalitesi var, sen ne istiyon ne arıyon
 
bende hyperx claud 3 vireless s kullanıyorum on numara mazeme kalitesi + ses kalitesi var, sen ne istiyon ne arıyon
Dediğim gibi kullandığım havit kulaklık bile daha iyi ses kasma konusunda ben vu kulaklığı cs2 için aldım ve ne yaptıysam tatmin etmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

biraz araştırırsan bedavaya indirme yolları vardır da sen bilirsin dediğim gibi ayar yapmadan zaten sevmezsin düzgün ayarlar mükemmel kulaklık
Kardeşim kulaklık dediğin takarsın dongleyi uygulanmasından gerekli şeyleri açarsın,kapatırsın yok bunu indir yok şunu yap gereksiz şeyler.5k para vermişim indirmediğim, yapmadığım ayar kalmadı sinir oldum firma bunu düşünüp gerekli ayarları uygulamasında yer verip uğraştırmasın yani
 
Son düzenleme:
Dediğim gibi kullandığım havit kulaklık bile daha iyi ses kasma konusunda ben vu kulaklığı cs2 için aldım ve ne yaptıysam tatmin etmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kardeşim kulaklık dediğin takarsın dongleyi uygulanmasından gerekli şeyleri açarsın,kapatırsın yok bunu indir yok şunu yap gereksiz şeyler.5k para vermişim indirmediğim, yapmadığım ayar kalmadı sinir oldum firma bunu düşünüp gerekli ayarları uygulamasında yer verip uğraştırmasın yani
sen ona alıştığın için olabilir iade edebiliyosan on numara
 
Geri
Top