MigrosNet REZİLLİĞİ!!!

enefti

80+
Katılım
20 Ekim 2022
Mesajlar
344
Reaksiyon skoru
125
6 -7 ay önce Migros Net'e kurulum yaptırmıştım kurulumu ücretsiz diye. Bu firmaya 3 ay dayanabildim çoğu kez internet kesiliyordu ve PİNG sorunları çıkıyordu, birde Migros'a gidip fiş alıp interneti yükleme de cabası sanki orta çağda yaşıyoruz online ödemesi bile yoktu. Migros Net'ten başka bir firmaya geçiş yaptım ve bana 6-7 ay sonra (yani bugün) SMS ile 860 TL borcumun olduğunu çıkarmışlar. Bu borcu geçiş yaptıktan 14 gün sonra çıkarmışlar ve ben Migros Net'i başka firmaya geçiş yapacağım için xdsl numaramı istiyorum diyerek aramıştım ve bana hiçbir şekilde yine böyle bir borç çıkarılabileceğinden bahsetmediler. SMS i görünce yanlışlık vardır diyerek faturanın içeriğine girip baktım ve "Kurulum Hizmet Bedeli" olarak faturayı gördüm ve şok oldum. Ben bu firmaya geçiş yapmadan önce müşteri hizmetlerine sormuştum. Ücretsiz kurulum yapıyorsunuz ama herhangi bir şekilde bir şartı var mı bunun atıyorum 1 yıl bizden hizmet almalısınız yoksa ücret yansıtılır 1 yıldan önce çıkarsanız vs. diye. Müşteri hizmetleri " Hayır istediğiniz zaman aboneliğinizi iptal edebilir başka bir firmaya geçiş yapabilirsiniz bir sıkıntı olmaz" tarzı cevap vermişti. Zaten sayfalarında hiçbir yerde abonelik iptalinde veya başka bir firmaya geçişte kurulum ücreti talep edilir ibaresi vs. de göremedim.

Migros Net kurulumu yaptırmış ve başka firmaya geçmiş arkadaşlar gidip faturalarınıza bir bakın size de aynı şekilde fatura çıkarmış olabilirler hiç haberiniz bile olmaz. Bu sorunu benden başka yaşayan var mı?


Güncelleme: Migros Net tarafından arandım ve faturanın yanlış oluşturulduğu ve silineceği söylendi. 24 saat içerisinde silineceği hafta sonu araya girdiği için Pazartesi gününe kalabileceğini söyledi temsilci. Pazartesi günü tekrardan güncelleme yaparım.
 
Son düzenleme:
imzaladığınız abonelik sözleşmesine bakın illaki vardır böyle bir madde
 
imzaladığınız abonelik sözleşmesine bakın illaki vardır böyle bir madde
Bir şey imzalamadım ki hocam. Direkt telefon üzerinden yapıldı tüm işlemler. Onaylıyor musunuz dedi onaylıyorum dedim bitti. Bana herhangi bir şekilde ücret çıkarılabileceği tarzda bir şey söylemediler.
 
Telefon kayıtları duruyorsa ve bundan bahsetmedilerse BELKİ THH ile haklı çıkarsınız ama onlar bir yolunu bulmuştur muhtemelen.
 
Telefon kayıtları duruyorsa ve bundan bahsetmedilerse BELKİ THH ile haklı çıkarsınız ama onlar bir yolunu bulmuştur muhtemelen.
Birde şimdi bile kurulum ücreti 750 TL olarak belirlemişler. Bana haber vermeden hiç bilgilendirmeden fatura oluşturdukları için sanırım üstüne ek ücretler binmiş. Şikayet edebildiğim her yere şikayet edeceğim.
 
Artık yapılabilecek pek bir şey kaldığını sanmıyorum. Bundan sonra bu tarz firmalara güvenmemek en iyisi. Migros gibi bir marketin elektronik işine girmesi zaten baştan şüpheliydi amaçları sadece ürünü satıp parayı almak. Servis ya da destek kısmı umurlarında bile değil. Netspeed ya da Netgsm gibi daha güvenilir alternatiflere yönelmekte fayda var.
 
Fiyatlarımıza %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranında değişiklik yapılması durumunda Migros İnternet, vergi farkını müşteriye yansıtma hakkını saklı tutar. • Paket taahhütsüz olarak sunulmakta olup sadece yeni başvuru yapmış olan Migros İnternet müşterileri için geçerlidir. • Migros İnternet ön ödemeli ve TL yüklemeli hizmettir. • Abone, 100Mbps’e kadar altyapının destekleyeceği en yüksek hızı kullanacak olup, bu hız bağlanılan yere göre değişiklik gösterebilecektir. • Migros İnternet, internet hizmetini Türk Telekomünikasyon A.Ş. altyapısı üzerinden sunacaktır. • Paket kapsamında yeni bağlantılarda evde kurulum ücreti peşin 750 TL bir defaya mahsus ilk ödemede Alfa İletşim Hizmetleri Pazarlama Tic. A.Ş. tarafından faturalanacaktır. • Farklı Operatörden geçiş yapıldığı takdirde Evde Kurulum Ücreti (ÜCRETSİZ) alınmayacaktır. • Adsl, Vdsl ve Ankastreye Kadar Fiber Altyapısında (FTTB) vdsl modem kullanılması gerekmektedir. Modem satışı opsiyonel olup standart VDSL modem için 960 TL dir. Vdsl modem satın alındıktan sonra müşteriye ait olacaktır. • Türk Telekom ‘Eve Kadar Fiber’ (FTTH) altyapısındaki müşteriler için aylık 70 TL modem kira bedeli tarifeye dahildir. Abonelik iptal durumunda modemin Alfa İletişim’e 15 gün içinde eksiksiz bir şekilde gönderilmesi (kargo ücret abone tarafından karşılanmalı) gerekmektedir. Farklı cihaz iade edilmesi, eksik parça bulunması veya arızalı cihaz iade edilmesi durumunda cihaz bedeli müşteriye yansıtılacaktır. 01.03.2025 tarihinden itibaren fiber altyapı kapsamında kullanmakta olduğunuz modemin rayiç bedeli 2.400 TL; ONT cihaz rayiç bedeli ise 2.000 TL olarak güncellenmiştir. Herhangi bir nedenle aboneliğin sonlanması durumunda iade edilmeyen modem ve ONT cihaz için iptal tarihindeki güncel rayiç bedel tarafınıza faturalandırılacaktır. • Diğer Ücretler: İnternet Nakil Ücreti: 600 TL, Hat Dondurma: 200,00 TL dir. • Alfa İletişim, tarife ve kampanyalardaki değişiklik hakkını saklı tutar. bak adamlar yazmış oraya
 
Elinizde sözleşme varsa; dikkatlice okuyun.
O kurulum dediği şey yeni abonelikte kur+akt. dur.
Sözleşme okumadan E-devlet'ten direkt onay verirken dikkat etmek lazım.
Sıkça sorulanlar kısmına göz atın

1748552093445.webp

1748552138642.webp

https://migrosinternet.alfailetisim.com.tr/sikcasorulansorular
 
6 -7 ay önce Migros Net'e kurulum yaptırmıştım kurulumu ücretsiz diye. Bu firmaya 3 ay dayanabildim çoğu kez internet kesiliyordu ve PİNG sorunları çıkıyordu, birde Migros'a gidip fiş alıp interneti yükleme de cabası sanki orta çağda yaşıyoruz online ödemesi bile yoktu. Migros Net'ten başka bir firmaya geçiş yaptım ve bana 6-7 ay sonra (yani bugün) SMS ile 860 TL borcumun olduğunu çıkarmışlar. Bu borcu geçiş yaptıktan 14 gün sonra çıkarmışlar ve ben Migros Net'i başka firmaya geçiş yapacağım için xdsl numaramı istiyorum diyerek aramıştım ve bana hiçbir şekilde yine böyle bir borç çıkarılabileceğinden bahsetmediler. SMS i görünce yanlışlık vardır diyerek faturanın içeriğine girip baktım ve "Kurulum Hizmet Bedeli" olarak faturayı gördüm ve şok oldum. Ben bu firmaya geçiş yapmadan önce müşteri hizmetlerine sormuştum. Ücretsiz kurulum yapıyorsunuz ama herhangi bir şekilde bir şartı var mı bunun atıyorum 1 yıl bizden hizmet almalısınız yoksa ücret yansıtılır 1 yıldan önce çıkarsanız vs. diye. Müşteri hizmetleri " Hayır istediğiniz zaman aboneliğinizi iptal edebilir başka bir firmaya geçiş yapabilirsiniz bir sıkıntı olmaz" tarzı cevap vermişti. Zaten sayfalarında hiçbir yerde abonelik iptalinde veya başka bir firmaya geçişte kurulum ücreti talep edilir ibaresi vs. de göremedim.

Migros Net kurulumu yaptırmış ve başka firmaya geçmiş arkadaşlar gidip faturalarınıza bir bakın size de aynı şekilde fatura çıkarmış olabilirler hiç haberiniz bile olmaz. Bu sorunu benden başka yaşayan var mı?
Hocam bir sözleşme belgeniz vs varmı buyuk bir firma sonuçta böyle birsey yapmazlar illaki sözleşmede vardır
 
Artık yapılabilecek pek bir şey kaldığını sanmıyorum. Bundan sonra bu tarz firmalara güvenmemek en iyisi. Migros gibi bir marketin elektronik işine girmesi zaten baştan şüpheliydi amaçları sadece ürünü satıp parayı almak. Servis ya da destek kısmı umurlarında bile değil. Netspeed ya da Netgsm gibi daha güvenilir alternatiflere yönelmekte fayda var.
Netgsm kullanıyorum bunlardan da memnun değilim. Ve bu Migros Net kurulum yaparken ne yaptılarsa Xdsl numaralarını TürkNet geçiş için onaylayamıyor. Yeniden kurulum yapılması gerekiyor. Her firmaya bu Xdsl numarası ile geçiş yapamıyormuşum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Elinizde sözleşme varsa; dikkatlice okuyun.
O kurulum dediği şey yeni abonelikte kur+akt. dur.
Sözleşme okumadan E-devlet'ten direkt onay verirken dikkat etmek lazım.
Sıkça sorulanlar kısmına göz atın

Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
https://migrosinternet.alfailetisim.com.tr/sikcasorulansorular
Hocam bu şu an var ben yaptığımda reklamlarında kurulum ücreti yok deniliyordu. Ve herhangi bir ücret yansıtılmamıştı faturaya da.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bir sözleşme belgeniz vs varmı buyuk bir firma sonuçta böyle birsey yapmazlar illaki sözleşmede vardır
Hocam 6-7 ay oldu dijital olarak gönderdilerse bile silmişimdir. Ama benim tüm her şeyim telefon konuşması üzerinden yapıldı. E devletten de onay verdim işlemler bitti.
 
Netgsm kullanıyorum bunlardan da memnun değilim. Ve bu Migros Net kurulum yaparken ne yaptılarsa Xdsl numaralarını TürkNet geçiş için onaylayamıyor. Yeniden kurulum yapılması gerekiyor. Her firmaya bu Xdsl numarası ile geçiş yapamıyormuşum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam bu şu an var ben yaptığımda reklamlarında kurulum ücreti yok deniliyordu. Ve herhangi bir ücret yansıtılmamıştı faturaya da.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam 6-7 ay oldu dijital olarak gönderdilerse bile silmişimdir. Ama benim tüm her şeyim telefon konuşması üzerinden yapıldı. E devletten de onay verdim işlemler bitti.
Vallahi belge yoksa sıkıntı bana kalırsa o para cok zora sormayacaksa ödeyin gecin.
 
Fiyatlarımıza %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranında değişiklik yapılması durumunda Migros İnternet, vergi farkını müşteriye yansıtma hakkını saklı tutar. • Paket taahhütsüz olarak sunulmakta olup sadece yeni başvuru yapmış olan Migros İnternet müşterileri için geçerlidir. • Migros İnternet ön ödemeli ve TL yüklemeli hizmettir. • Abone, 100Mbps’e kadar altyapının destekleyeceği en yüksek hızı kullanacak olup, bu hız bağlanılan yere göre değişiklik gösterebilecektir. • Migros İnternet, internet hizmetini Türk Telekomünikasyon A.Ş. altyapısı üzerinden sunacaktır. • Paket kapsamında yeni bağlantılarda evde kurulum ücreti peşin 750 TL bir defaya mahsus ilk ödemede Alfa İletşim Hizmetleri Pazarlama Tic. A.Ş. tarafından faturalanacaktır. • Farklı Operatörden geçiş yapıldığı takdirde Evde Kurulum Ücreti (ÜCRETSİZ) alınmayacaktır. • Adsl, Vdsl ve Ankastreye Kadar Fiber Altyapısında (FTTB) vdsl modem kullanılması gerekmektedir. Modem satışı opsiyonel olup standart VDSL modem için 960 TL dir. Vdsl modem satın alındıktan sonra müşteriye ait olacaktır. • Türk Telekom ‘Eve Kadar Fiber’ (FTTH) altyapısındaki müşteriler için aylık 70 TL modem kira bedeli tarifeye dahildir. Abonelik iptal durumunda modemin Alfa İletişim’e 15 gün içinde eksiksiz bir şekilde gönderilmesi (kargo ücret abone tarafından karşılanmalı) gerekmektedir. Farklı cihaz iade edilmesi, eksik parça bulunması veya arızalı cihaz iade edilmesi durumunda cihaz bedeli müşteriye yansıtılacaktır. 01.03.2025 tarihinden itibaren fiber altyapı kapsamında kullanmakta olduğunuz modemin rayiç bedeli 2.400 TL; ONT cihaz rayiç bedeli ise 2.000 TL olarak güncellenmiştir. Herhangi bir nedenle aboneliğin sonlanması durumunda iade edilmeyen modem ve ONT cihaz için iptal tarihindeki güncel rayiç bedel tarafınıza faturalandırılacaktır. • Diğer Ücretler: İnternet Nakil Ücreti: 600 TL, Hat Dondurma: 200,00 TL dir. • Alfa İletişim, tarife ve kampanyalardaki değişiklik hakkını saklı tutar. bak adamlar yazmış oraya
Hocam ben 2024 aralık ayında yaptım. Şu an ki sözleşme beni bağlamaz. Ben 6-7 ay önce kurulum yaptırdım ve her yerde kurulum ücretsiz yazıyordu zaten ücretsiz kurulum var diye bu firmaya bulaştım yoksa bulaşır mıydım böyle bir firmaya.
 
Yeni abonelikte belirli bir süre abonelik devam etmediği sürece, bedava kur+akt. zor. Kurtarmaz.
Kurdan yırtsanız bile akt. mecbur alınır. Tt'ye ödenecek. Bazı firmalar geçişte bile akt. ücreti almaya başladılar.
Başka forumda; Migrosnet konusunda yazmıştım. Biraz şüpheli gelmişti.
 
Geri
Top