Öneri Vatan Tarafından Mağdur Edildim

Atiq

80+
Katılım
30 Mayıs 2025
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
3
Merhaba yaşadığım mağduriyeti sizle paylaşmak istiyorum ki başkalarının da başına gelmesin. Vatandan 2023 kasım ayında aldığım steelseries aerox 5 destiny edition wireless farem şarjı eskisi kadar iyi gitmediği için garantiye gönderdim ve iade değişim kararı çıktı. Ürünü yenisini almak için mağazaya gittim beni müşteri hizmetlerine yönlendirdiler. Bana bir kağıt imzalattırdılar ve bununla gidip aynı ürünü alabilirsin dediler. Ben sınırlı üretim olduğunu bildiğimden zaten aynısının olmayacağını biliyordum ve gidip düz olanının aldım ve kasaya gittim. Kasadaki bayan bana bu ürünün aynı olmadığını ve 3 bin şira fiyat farkı çıktığını söyledi. Ben durumu izah etmeye çalıştım ama hiç bir şekilde anlamadılar. Bende konuyu tüketici hakem heyetine götürdüm. Kesin olarak haklı olduğumu biliyordum ve daha önce bunun gibi 2 3 ayrı başvurumu kazanmıştım ama bilin bakalım ne oldu. Karar vermeye yer olmadığına karar vermişler nedeni ise ben zaten ürünü kendi rızam ile iade etmişim. İmzaladığım kağıt bir iade karşılığı verilen bir kuponmuş. Aynı renkten ürün olsa herhangi bir problem olmayacak ama işte bunlar koca şirket biz müşterilerimizi daha iyi nasıl soyarız diye oturup kafa patlatmışlar. Ben zavallı tek tüketici ne yapacaksam. Türkiye'de tüketici tamamen tek başına. Bir sıkıntısı olduğu zaman aylarca karar verilecek de hakkımı alacağım diye uğraşıyor parasıyla rezil oluyor. Bir defa daha bana neden yerli mağazalardan ve fiziki mağazalardan alışveriş yapılmayacağını hatırlatmış oldu bu olay. Bir daha da vatanı herhangi bir şekilde tercih etmeme artık bu son oldu.
 
"3 bin lira fiyat farkı çıktığını".... 2023 dolar kurunu ve 2025 dolar kurunu düşününce, pek dolandırma olayı göremedim açıkcası.

"Vatan Tarafından Dolandırıldım" haksız bir başlık olmuş sanırım.​

 
"3 bin lira fiyat farkı çıktığını".... 2023 dolar kurunu ve 2025 dolar kurunu düşününce, pek dolandırma olayı göremedim açıkcası.

"Vatan Tarafından Dolandırıldım" haksız bir başlık olmuş sanırım.​


Sorun tam olarak bu, para iadesi fatura üzerinden yapılıyor. Para iadesi müşteri rızasıyla yapılmalı ve zorunlu olan ürün değişimi ve bir üst model olmalı.
 

Sorun tam olarak bu, para iadesi fatura üzerinden yapılıyor. Para iadesi müşteri rızasıyla yapılmalı ve zorunlu olan ürün değişimi ve bir üst model olmalı.
Para biriminin değeri hergün USD ve Euro karşısında eriyen bir ülkede, bir üst model vermek mi? Komik olma lütfen.
 
Vatan'ın avukatı bu başlığa dava açmayı düşünebilir mi biilmiyorum doğrusu., Başlık çok ciddi suçlama içeriyor çünkü.
 
Merhaba yaşadığım mağduriyeti sizle paylaşmak istiyorum ki başkalarının da başına gelmesin. Vatandan 2023 kasım ayında aldığım steelseries aerox 5 destiny edition wireless farem şarjı eskisi kadar iyi gitmediği için garantiye gönderdim ve iade değişim kararı çıktı. Ürünü yenisini almak için mağazaya gittim beni müşteri hizmetlerine yönlendirdiler. Bana bir kağıt imzalattırdılar ve bununla gidip aynı ürünü alabilirsin dediler. Ben sınırlı üretim olduğunu bildiğimden zaten aynısının olmayacağını biliyordum ve gidip düz olanının aldım ve kasaya gittim. Kasadaki bayan bana bu ürünün aynı olmadığını ve 3 bin şira fiyat farkı çıktığını söyledi. Ben durumu izah etmeye çalıştım ama hiç bir şekilde anlamadılar. Bende konuyu tüketici hakem heyetine götürdüm. Kesin olarak haklı olduğumu biliyordum ve daha önce bunun gibi 2 3 ayrı başvurumu kazanmıştım ama bilin bakalım ne oldu. Karar vermeye yer olmadığına karar vermişler nedeni ise ben zaten ürünü kendi rızam ile iade etmişim. İmzaladığım kağıt bir iade karşılığı verilen bir kuponmuş. Aynı renkten ürün olsa herhangi bir problem olmayacak ama işte bunlar koca şirket biz müşterilerimizi daha iyi nasıl soyarız diye oturup kafa patlatmışlar. Ben zavallı tek tüketici ne yapacaksam. Türkiye'de tüketici tamamen tek başına. Bir sıkıntısı olduğu zaman aylarca karar verilecek de hakkımı alacağım diye uğraşıyor parasıyla rezil oluyor. Bir defa daha bana neden yerli mağazalardan ve fiziki mağazalardan alışveriş yapılmayacağını hatırlatmış oldu bu olay. Bir daha da vatanı herhangi bir şekilde tercih etmeme artık bu son oldu.
Aynı ürüne niye 3000 tl fiyat farkı çıkıyor , o nasıl saçmalıkmış
 
"3 bin lira fiyat farkı çıktığını".... 2023 dolar kurunu ve 2025 dolar kurunu düşününce, pek dolandırma olayı göremedim açıkcası.

"Vatan Tarafından Dolandırıldım" haksız bir başlık olmuş sanırım.​

umarım ciddi değildir
 
"3 bin lira fiyat farkı çıktığını".... 2023 dolar kurunu ve 2025 dolar kurunu düşününce, pek dolandırma olayı göremedim açıkcası.

"Vatan Tarafından Dolandırıldım" haksız bir başlık olmuş sanırım.​

Aynı ürünle değişim yapamıyorum birde dolar kuruyla bakınca bir haksızlık göremedim diyorsun. Adamlar ellerinde aynı ürün olmadığı zaman misli ile ile değişim yapmamak için tüketicini hakkını kısıtlayıcı bir işlem yapıyor. Yani sen gidip de hakkını arayamıyorsun. Sen sanıyorsun ki gideceğim ürünümü kasadan alıp çıkacağım ama olan ne aynı ürün için senden fiyat farkı talep ediliyor neymiş rengi farklı imiş
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Vatan'ın avukatı bu başlığa dava açmayı düşünebilir mi biilmiyorum doğrusu., Başlık çok ciddi suçlama içeriyor çünkü.
Doğru haklısın tck daki dolandırma suçunun maddi unsurlarını içermiyor bu olay. Ancak halk arasındaki dolandırmanın kullanım şekline uyuyor tam olarak. Zaten mağdur edildim bir de bu rezil işlerle uğraşmak istemem.
 
Elimizden yazmaktan başka bir şey gelmiyorsa, dağıllalım derim. Herkese iyi akşamlar.
 
imzaladığın şeyin şartlarını bilmen gerekiyordu üstad valla amazondan alırım ne alırsam veya gaminggen iade vs sıkıntı olmuyor ince hesapta iyi gibi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Tive
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,158,068
Mesajlar
10,437,384
Üyeler
183,943
Son üye
Emirhanx016
Geri
Top