MONSTER GARANTI SORUNU

gunesh

80+
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
49
Reaksiyon skoru
13
Merhaba garantisi devam eden 2.el monster tulpar cihazımı ekranında ölü piksel olduğu için garantiye gönderdim. Benden önceki sahibi de aynı durumdan dolayı ürünü garantiye göndermiş ve ekranı ücretsiz değiştirmişler (monster çalışanı tarafından değiştirildiği onaylandı) fakat yine ölü piksel çıkmış ve 7 gündür garantide tamir edilmesini beklediğim ürüne yaklaşık 6000tl tamir bedeli çıktı ne gibi bir yol izlemem gerek
 

Ekler

  • IMG_3195.webp
    IMG_3195.webp
    87 KB · Hit: 20
Merhaba garantisi devam eden 2.el monster tulpar cihazımı ekranında ölü piksel olduğu için garantiye gönderdim. Benden önceki sahibi de aynı durumdan dolayı ürünü garantiye göndermiş ve ekranı ücretsiz değiştirmişler (monster çalışanı tarafından değiştirildiği onaylandı) fakat yine ölü piksel çıkmış ve 7 gündür garantide tamir edilmesini beklediğim ürüne yaklaşık 6000tl tamir bedeli çıktı ne gibi bir yol izlemem gerek
red et ucreti abi
 

Garanti Şartları

  1. Garanti Süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
  2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
  3. Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı
  4. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;
    • Sözleşmeden dönme,
    • Satış bedelinden indirim isteme,
    • Ücretsiz onarılmasını isteme,
    • Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, Haklarından birini kullanabilir.
  5. Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satışı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir.Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.
  6. Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkınıkullanması halinde malın;
    • Garanti süresi içerisinde tekrar arızalanması,
    • Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    • Tamirin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir rapor belirlenmesi durumunlarında; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir.Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez.Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
  7. Malın tamir süresi 20 iş gününügeçemez.Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili istasyonuna teslim tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar.Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
  8. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  9. Monster ürünleri blokzinciri işlemleri, kripto para madenciliği veya benzer amaçlara yönelik tasarlanmamış ve üretilmemiştir. Söz konusu işlemlerin yapılması durumunda ürünler garanti kapsamı dışında kalacaktır.
  10. Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
  11. Satıcı tarafından bu Garanti belgesininverilmemesi durumunda, tüketici Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünebaşvurabilir.
  12. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
  13. Ürünün garanti süresince arızalanması sonucu serviste geçen süre garanti süresine eklenir.
  14. Servis süresince veri kaybından servis sorumlu tutulamaz.

Sitelerinde yazan yazı bu buraya göre ücret talep etmemeleri gerekiyor diye düşünüyorum
 
Ara sor neden ücret talep ediliyor diye
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Başka mantikli bir yol yok
 
İletişime geçmeleri için beni arayın seçeneğine tıkladım + olarak böyle bir mail gönderdim
Merhaba,

Garanti kapsamında servise gönderdiğim Tulpar cihazımın ekranında, orta-alt kısımda tek bir ölü piksel olduğu tespit edilmiş ve ekran değişimi için 5.890 TL ücret çıkarılmış.

Bu piksel tam görüntünün dikkat çeken bir noktasında olduğu için kullanım sırasında oldukça rahatsız edici bir durum yaratıyor.

Monster’ın müşteri memnuniyetine verdiği önemi bildiğim için, bu durumun istisnai olarak garanti kapsamında değerlendirilmesini rica ediyorum.

Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Teşekkürler,
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,163,333
Mesajlar
10,485,251
Üyeler
184,772
Son üye
yigithan01
Geri
Top