Garanti kapsami dahilinde ucretsiz ekipman temin etmek.

Armi3067

Cezalı
80+ Silver
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
2,570
Reaksiyon skoru
999
Selamlar forum bugun size yasadigim bir olayi, daha once yasadigim bir olay ile beraber orneklendirerek anlatacagim. Aranizda bunu bilen var ama bir cok kullanici bunu bilmiyor veya ugrasmiyor. Hatta zamaninda da arkadasim garanti ile bir cok kez ugrasip surekli servise git gel yapiyordu istanbulun bir ucundan diger ucuna, neyse daha fazla uzatmadan konuya gececegim.

Gorsel kismina da ekledigim gibi daha 1 senelik Logitech G305 Wireless faremin G logosunda ufak bir asinma vardi ve bu fareyi kullanan diger arkadaslarimda boyle bir sorun yoktu, turkiyede ki servisler veya satin aldigim yerle gorusmek yerine Logitech Support ile iletisime gecerek derdimi anlattim. Bakin sadece Logoda ufak bir asinma var, fare kusursuz calisiyor, support ile iletisime gectikten sonra ayni bu gorsel ile derdimi anlattim urun faturasi ve seri numarasi paylastiktan sonra beni 1 gun beklettiler ve suan yeni bir fare gonderiyorlar, bu durumu satin aldigim yerle gorussem beni servise yonlendirecek oraya git veya kargo ile urunu gonder sadece kapaktaki asinma icin 1 hafta urun serviste sira beklesin sonra kapak degissin bana kargo ile geri gelsin derken ugrasa DEGMEZ.

Daha once de ayni olay HyperX Cloud II kulakligimda basima geldi. Kulakligi aldiktan 6-7 ay sonra baska bir ayni kulakliga sahip arkadasim bana bedava kulaklik alabilecegimi soyledi bende nasil dedim. HP uretimi olan Cloud II'lerde kafa bandi kisminda kablonun girisinde, ufak, sac teli kadar kilcal cizik veya catlak oldugunu soyledi bir baktim benimkinde de vardi 6-7 ay nasil fark etmemisim anlamadim ve bu git gide buyuyormus (Evet, fotograflardaki buyumus hali o catlak sac telinden inceydi.) HyperX Supporta durumu anlattim dedim boyle boyle arastirdim bu gitgide buyuyormus aldigimda fark etmedim ama kronikmis vesaire derken ayni yine bu gorsel ile faturami gonderdim ve bana sifir kulaklik gonderdiler, yine aldigim yer + servisle ugrassam bunun o ufacik plastigini degistirmeden kullanici hatasi derler ayni kulakligimi geri gonderirler buyuk ihtimal ve bu surede de 1 hafta kulakliksiz kalirdim.

Hatta bana bu kronik sorunu soyleyen arkadasim bu metod ile 2 kere kulaklik gondertti, kendi kullandigi ile beraber 3 tane Cloud II'si vardi nedeni ise ilk gonderdikleri sifir Cloud II'de de ayni kronik hata vardi ama en son gonderdiklerinde yoktu eger onda da olsaydi muhtemel bedava kulaklik almaya devam edicekti garantiden.

Kisacasi demek istedigim MARKA urununuz varsa ve ufak tefek problemler cikmaya basladiysa direk o markanin supportu ile iletisime gecin, faturanizi ve teyit amacli size yazdiklari birkac rastgele sayi ile (ORN.: 123129031) bunu kagida yazip urunun yanina koyun ve fotografini atin gibi 10-15 dakikada halledebileceginiz isteklerde bulunuyorlar daha sonrasinda musteri memnuniyeti ve garanti kapsaminda oldugu icin urunler hemen yurt disindan yenisini gonderiyorlar. Boylelikle isterseniz yedekte bulundurursunuz, isterseniz satarsiniz. Ben yedekte tutuyorum sifir gonderdikleri HyperX kulakligi (Yeni gelende o gorseldeki gibi kablonun girdigi kisimda catlak veya kirik yok, olsaydi bir tane daha gondertirdim bende :D) , bu fare gelince de yedekte tutarim. (Bunun ekstra olarak musteri memnuniyetinden ziyade de urunler yurt disinda bedava oldugu icin bizim ulkeye nazaran zaten bir kaybimiz olmaz deyipte gonderiyor olabilirler, bu benim dusuncem.)

Bilgilendirme amacli acilmis bir konudur, servislerle ugrasmaya degmez, marka aliyorsak bir bildigimiz varki aliyoruz, marka zaten kendisi basli basina musterinin arkasinda duruyor, bizim servisler veya satin aldigimiz yerler, burada ugrastiriyor bizi.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2025-07-24 at 10.48.35.webp
    WhatsApp Image 2025-07-24 at 10.48.35.webp
    55.9 KB · Hit: 54
  • WhatsApp Image 2025-07-25 at 13.23.42.webp
    WhatsApp Image 2025-07-25 at 13.23.42.webp
    86.2 KB · Hit: 55
  • WhatsApp Image 2025-07-25 at 13.41.28.webp
    WhatsApp Image 2025-07-25 at 13.41.28.webp
    129 KB · Hit: 51
Size yeni ürün yollarken eskisini geri almıyorlar mı?
 
Selamlar forum bugun size yasadigim bir olayi, daha once yasadigim bir olay ile beraber orneklendirerek anlatacagim. Aranizda bunu bilen var ama bir cok kullanici bunu bilmiyor veya ugrasmiyor. Hatta zamaninda da arkadasim garanti ile bir cok kez ugrasip surekli servise git gel yapiyordu istanbulun bir ucundan diger ucuna, neyse daha fazla uzatmadan konuya gececegim.

Gorsel kismina da ekledigim gibi daha 1 senelik Logitech G305 Wireless faremin G logosunda ufak bir asinma vardi ve bu fareyi kullanan diger arkadaslarimda boyle bir sorun yoktu, turkiyede ki servisler veya satin aldigim yerle gorusmek yerine Logitech Support ile iletisime gecerek derdimi anlattim. Bakin sadece Logoda ufak bir asinma var, fare kusursuz calisiyor, support ile iletisime gectikten sonra ayni bu gorsel ile derdimi anlattim urun faturasi ve seri numarasi paylastiktan sonra beni 1 gun beklettiler ve suan yeni bir fare gonderiyorlar, bu durumu satin aldigim yerle gorussem beni servise yonlendirecek oraya git veya kargo ile urunu gonder sadece kapaktaki asinma icin 1 hafta urun serviste sira beklesin sonra kapak degissin bana kargo ile geri gelsin derken ugrasa DEGMEZ.

Daha once de ayni olay HyperX Cloud II kulakligimda basima geldi. Kulakligi aldiktan 6-7 ay sonra baska bir ayni kulakliga sahip arkadasim bana bedava kulaklik alabilecegimi soyledi bende nasil dedim. HP uretimi olan Cloud II'lerde kafa bandi kisminda kablonun girisinde, ufak, sac teli kadar kilcal cizik veya catlak oldugunu soyledi bir baktim benimkinde de vardi 6-7 ay nasil fark etmemisim anlamadim ve bu git gide buyuyormus (Evet, fotograflardaki buyumus hali o catlak sac telinden inceydi.) HyperX Supporta durumu anlattim dedim boyle boyle arastirdim bu gitgide buyuyormus aldigimda fark etmedim ama kronikmis vesaire derken ayni yine bu gorsel ile faturami gonderdim ve bana sifir kulaklik gonderdiler, yine aldigim yer + servisle ugrassam bunun o ufacik plastigini degistirmeden kullanici hatasi derler ayni kulakligimi geri gonderirler buyuk ihtimal ve bu surede de 1 hafta kulakliksiz kalirdim.

Hatta bana bu kronik sorunu soyleyen arkadasim bu metod ile 2 kere kulaklik gondertti, kendi kullandigi ile beraber 3 tane Cloud II'si vardi nedeni ise ilk gonderdikleri sifir Cloud II'de de ayni kronik hata vardi ama en son gonderdiklerinde yoktu eger onda da olsaydi muhtemel bedava kulaklik almaya devam edicekti garantiden.

Kisacasi demek istedigim MARKA urununuz varsa ve ufak tefek problemler cikmaya basladiysa direk o markanin supportu ile iletisime gecin, faturanizi ve teyit amacli size yazdiklari birkac rastgele sayi ile (ORN.: 123129031) bunu kagida yazip urunun yanina koyun ve fotografini atin gibi 10-15 dakikada halledebileceginiz isteklerde bulunuyorlar daha sonrasinda musteri memnuniyeti ve garanti kapsaminda oldugu icin urunler hemen yurt disindan yenisini gonderiyorlar. Boylelikle isterseniz yedekte bulundurursunuz, isterseniz satarsiniz. Ben yedekte tutuyorum sifir gonderdikleri HyperX kulakligi (Yeni gelende o gorseldeki gibi kablonun girdigi kisimda catlak veya kirik yok, olsaydi bir tane daha gondertirdim bende :D) , bu fare gelince de yedekte tutarim. (Bunun ekstra olarak musteri memnuniyetinden ziyade de urunler yurt disinda bedava oldugu icin bizim ulkeye nazaran zaten bir kaybimiz olmaz deyipte gonderiyor olabilirler, bu benim dusuncem.)

Bilgilendirme amacli acilmis bir konudur, servislerle ugrasmaya degmez, marka aliyorsak bir bildigimiz varki aliyoruz, marka zaten kendisi basli basina musterinin arkasinda duruyor, bizim servisler veya satin aldigimiz yerler, burada ugrastiriyor bizi.
Aferin kardeşim, bizim çakal millete anlat bu olayları ki bi de bu büyük firmalar Türkiye'yi karalisteye alsın, bi onlar eksikti :) Tilkiler, çakallar kurnazlık yapıp bedava ürün için mail yağdırıcak bu sefer gerçekten sorun yaşayanı da kaale almicak bu firmalar :ROFLMAO:
 
Selamlar forum bugun size yasadigim bir olayi, daha once yasadigim bir olay ile beraber orneklendirerek anlatacagim. Aranizda bunu bilen var ama bir cok kullanici bunu bilmiyor veya ugrasmiyor. Hatta zamaninda da arkadasim garanti ile bir cok kez ugrasip surekli servise git gel yapiyordu istanbulun bir ucundan diger ucuna, neyse daha fazla uzatmadan konuya gececegim.

Gorsel kismina da ekledigim gibi daha 1 senelik Logitech G305 Wireless faremin G logosunda ufak bir asinma vardi ve bu fareyi kullanan diger arkadaslarimda boyle bir sorun yoktu, turkiyede ki servisler veya satin aldigim yerle gorusmek yerine Logitech Support ile iletisime gecerek derdimi anlattim. Bakin sadece Logoda ufak bir asinma var, fare kusursuz calisiyor, support ile iletisime gectikten sonra ayni bu gorsel ile derdimi anlattim urun faturasi ve seri numarasi paylastiktan sonra beni 1 gun beklettiler ve suan yeni bir fare gonderiyorlar, bu durumu satin aldigim yerle gorussem beni servise yonlendirecek oraya git veya kargo ile urunu gonder sadece kapaktaki asinma icin 1 hafta urun serviste sira beklesin sonra kapak degissin bana kargo ile geri gelsin derken ugrasa DEGMEZ.

Daha once de ayni olay HyperX Cloud II kulakligimda basima geldi. Kulakligi aldiktan 6-7 ay sonra baska bir ayni kulakliga sahip arkadasim bana bedava kulaklik alabilecegimi soyledi bende nasil dedim. HP uretimi olan Cloud II'lerde kafa bandi kisminda kablonun girisinde, ufak, sac teli kadar kilcal cizik veya catlak oldugunu soyledi bir baktim benimkinde de vardi 6-7 ay nasil fark etmemisim anlamadim ve bu git gide buyuyormus (Evet, fotograflardaki buyumus hali o catlak sac telinden inceydi.) HyperX Supporta durumu anlattim dedim boyle boyle arastirdim bu gitgide buyuyormus aldigimda fark etmedim ama kronikmis vesaire derken ayni yine bu gorsel ile faturami gonderdim ve bana sifir kulaklik gonderdiler, yine aldigim yer + servisle ugrassam bunun o ufacik plastigini degistirmeden kullanici hatasi derler ayni kulakligimi geri gonderirler buyuk ihtimal ve bu surede de 1 hafta kulakliksiz kalirdim.

Hatta bana bu kronik sorunu soyleyen arkadasim bu metod ile 2 kere kulaklik gondertti, kendi kullandigi ile beraber 3 tane Cloud II'si vardi nedeni ise ilk gonderdikleri sifir Cloud II'de de ayni kronik hata vardi ama en son gonderdiklerinde yoktu eger onda da olsaydi muhtemel bedava kulaklik almaya devam edicekti garantiden.

Kisacasi demek istedigim MARKA urununuz varsa ve ufak tefek problemler cikmaya basladiysa direk o markanin supportu ile iletisime gecin, faturanizi ve teyit amacli size yazdiklari birkac rastgele sayi ile (ORN.: 123129031) bunu kagida yazip urunun yanina koyun ve fotografini atin gibi 10-15 dakikada halledebileceginiz isteklerde bulunuyorlar daha sonrasinda musteri memnuniyeti ve garanti kapsaminda oldugu icin urunler hemen yurt disindan yenisini gonderiyorlar. Boylelikle isterseniz yedekte bulundurursunuz, isterseniz satarsiniz. Ben yedekte tutuyorum sifir gonderdikleri HyperX kulakligi (Yeni gelende o gorseldeki gibi kablonun girdigi kisimda catlak veya kirik yok, olsaydi bir tane daha gondertirdim bende :D) , bu fare gelince de yedekte tutarim. (Bunun ekstra olarak musteri memnuniyetinden ziyade de urunler yurt disinda bedava oldugu icin bizim ulkeye nazaran zaten bir kaybimiz olmaz deyipte gonderiyor olabilirler, bu benim dusuncem.)

Bilgilendirme amacli acilmis bir konudur, servislerle ugrasmaya degmez, marka aliyorsak bir bildigimiz varki aliyoruz, marka zaten kendisi basli basina musterinin arkasinda duruyor, bizim servisler veya satin aldigimiz yerler, burada ugrastiriyor bizi.
Yani sırf logo içinde suportta yazmasinn :)
 
Size yeni ürün yollarken eskisini geri almıyorlar mı?
Hocam kulaklik kanit olsun diye ikisini yan yana koyarak gorselini bu yuzden yukledim. Soyle bir durum var gelen mailde yeni urun elinize ulastiktan sonra eski urunu en yakin kuresel geri donusturme noktasina birakiniz diyor ama ben birakmiyorum cunku urunler calisiyor sadece kozmetik hasarlilar. Bu mesaji gondermek zorundalar galiba, Hp'de gondermisti kulaklik icin, Logi'de gonderdi. Pakette yola cikmis, ups kargo takip mailide gelmis hatta 1 saat once.
 

Ekler

  • Screenshot (19)_LI.webp
    Screenshot (19)_LI.webp
    52 KB · Hit: 32
Hocam kulaklik kanit olsun diye ikisini yan yana koyarak gorselini bu yuzden yukledim. Soyle bir durum var gelen mailde yeni urun elinize ulastiktan sonra eski urunu en yakin kuresel geri donusturme noktasina birakiniz diyor ama ben birakmiyorum cunku urunler calisiyor sadece kozmetik hasarlilar. Bu mesaji gondermek zorundalar galiba, Hp'de gondermisti kulaklik icin, Logi'de gonderdi. Pakette yola cikmis, ups kargo takip mailide gelmis hatta 1 saat once.
Kanka ben yazdıklarından yola çıkarak şunu anlıyorum ki sen o kulaklığın eski olanını da kenarda tutacaksın :D
 
Kanka ben yazdıklarından yola çıkarak şunu anlıyorum ki sen o kulaklığın eski olanını da kenarda tutacaksın :D
Eski olani mikrofon olarak kullaniyorum, IEM kulaklik var hocam hatta bu yaz aylarinda 2 kulaklik takmak biraz kafayi pisiriyor ama iadere ediyoruz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yani sırf logo içinde suportta yazmasinn :)
Arkadasim yaz dedi Logitech urun gonderiyor dedi, oda zamaninda kulaklik icin yazmisti 2-3 tane kulaklik gondermislerdi dedim neden yazmiyim.
 
Eski olani mikrofon olarak kullaniyorum, IEM kulaklik var hocam hatta bu yaz aylarinda 2 kulaklik takmak biraz kafayi pisiriyor ama iadere ediyoruz.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Arkadasim yaz dedi Logitech urun gonderiyor dedi, oda zamaninda kulaklik icin yazmisti 2-3 tane kulaklik gondermislerdi dedim neden yazmiyim.
Dostum sorun olur vs eyw ama sırf logo için yazmak neyse sana başarılar hayatinda
 
Aferin kardeşim, bizim çakal millete anlat bu olayları ki bi de bu büyük firmalar Türkiye'yi karalisteye alsın, bi onlar eksikti :) Tilkiler, çakallar kurnazlık yapıp bedava ürün için mail yağdırıcak bu sefer gerçekten sorun yaşayanı da kaale almicak bu firmalar :ROFLMAO:
Firmalar sandiginiz kadar slak degil hocam, support ekibi ile konusurken onlar gerekli asamalardan geciriyor sizi onlari buraya detayli olark yazmadim merak etmeyiniz :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Dostum sorun olur vs eyw ama sırf logo için yazmak neyse sana başarılar hayatinda
Adamlar sirf logo icin fare gonderiyor hocam, bunu bana degil onlara soyleyin o zaman. Fare gondermesinler bende yazmiyim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sonucta para veriyoruz, SteelSeries Rival 3 Wireless kullandim 3 sene kozmetiginde bir gram degisme olmadi o uzun kullanmadan kaynakli yuzeyin asinip yaglanma efekti dedigimiz parlama durumu dahi olmadi, logosu sapasaglam ustunde vs. 1 senelik farede logo gidiyorsa bunun yuzeyide asinir, baska sorunu da cikar ki. Bu farede kronik switch sorunu da varmis zamaninda bu forumda bahsi geciyordu, sag ve sol dedigimiz ana switclerin omru cok kisa ve bozuluyormus, basmama durumu yapiyormus bunu da goz onunde bulundurarak kendimi emniyete almis oldum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Burda ama ac gozluluk ve sirf logo icin yeni fare almak degil ve bunu firmada bilir yeni urun gondermez bir kapak icin, en kotu o arka pil kapagindan goturur veya yerel servise yonlendirir.
 
Son düzenleme:
Firmalar sandiginiz kadar slak degil hocam, support ekibi ile konusurken onlar gerekli asamalardan geciriyor sizi onlari buraya detayli olark yazmadim merak etmeyiniz :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Adamlar sirf logo icin fare gonderiyor hocam, bunu bana degil onlara soyleyin o zaman. Fare gondermesinler bende yazmiyim.
Dediklerimi anlama sorunun var sanırım.. diyorumki mousende donanımsal veya yazılımsal sorun yoksa sırf logo için niye yazarsinki firmaya bedavaya mouse veriyor diye su istimal edilmez sorun olursa evet firma elinden geleni yapıyor bende zamanında destek aldım her 2 firmadan.
 
Firmalar sandiginiz kadar slak degil hocam, support ekibi ile konusurken onlar gerekli asamalardan geciriyor sizi onlari buraya detayli olark yazmadim merak etmeyiniz :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Adamlar sirf logo icin fare gonderiyor hocam, bunu bana degil onlara soyleyin o zaman. Fare gondermesinler bende yazmiyim.
Olay salaklık değil ki, spam halinde mail gidince sıkılır adamlar, bezerler bizimle uğraşmaktan 😅 işin geyiğindeyim ben tabi, sen insanlara yardımcı olmak amaçlı yazıyosun :) ama iyi niyet suistimal etmekte bizim üzerimize yok onu da demeden geçmiyim.
 
Dediklerimi anlama sorunun var sanırım.. diyorumki mousende donanımsal veya yazılımsal sorun yoksa sırf logo için niye yazarsinki firmaya bedavaya mouse veriyor diye su istimal edilmez sorun olursa evet firma elinden geleni yapıyor bende zamanında destek aldım her 2 firmadan.
Arkadasim tavsiye verdi hocam diyorum bende yaz dedi, belki fare gonderirler dedi. Bende yazdim ve cidden gonderiyorlar bu Logitech ile ilk gorusmem sonucta. %100 fare gondericeklerinden emin olup yazmadim bende.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Olay salaklık değil ki, spam halinde mail gidince sıkılır adamlar, bezerler bizimle uğraşmaktan 😅 işin geyiğindeyim ben tabi, sen insanlara yardımcı olmak amaçlı yazıyosun :)
Anladim hocam ve dedidigm gibi daha detayina inmedigim bir kac prosedurden geciriyorlar sizi mesajlasirken vs. ama dediginiz gibi de spam olma durumu var orasi ayri.
 
Geri
Top