- Katılım
- 27 Mart 2020
- Mesajlar
- 2,570
- Reaksiyon skoru
- 999
Selamlar forum bugun size yasadigim bir olayi, daha once yasadigim bir olay ile beraber orneklendirerek anlatacagim. Aranizda bunu bilen var ama bir cok kullanici bunu bilmiyor veya ugrasmiyor. Hatta zamaninda da arkadasim garanti ile bir cok kez ugrasip surekli servise git gel yapiyordu istanbulun bir ucundan diger ucuna, neyse daha fazla uzatmadan konuya gececegim.
Gorsel kismina da ekledigim gibi daha 1 senelik Logitech G305 Wireless faremin G logosunda ufak bir asinma vardi ve bu fareyi kullanan diger arkadaslarimda boyle bir sorun yoktu, turkiyede ki servisler veya satin aldigim yerle gorusmek yerine Logitech Support ile iletisime gecerek derdimi anlattim. Bakin sadece Logoda ufak bir asinma var, fare kusursuz calisiyor, support ile iletisime gectikten sonra ayni bu gorsel ile derdimi anlattim urun faturasi ve seri numarasi paylastiktan sonra beni 1 gun beklettiler ve suan yeni bir fare gonderiyorlar, bu durumu satin aldigim yerle gorussem beni servise yonlendirecek oraya git veya kargo ile urunu gonder sadece kapaktaki asinma icin 1 hafta urun serviste sira beklesin sonra kapak degissin bana kargo ile geri gelsin derken ugrasa DEGMEZ.
Daha once de ayni olay HyperX Cloud II kulakligimda basima geldi. Kulakligi aldiktan 6-7 ay sonra baska bir ayni kulakliga sahip arkadasim bana bedava kulaklik alabilecegimi soyledi bende nasil dedim. HP uretimi olan Cloud II'lerde kafa bandi kisminda kablonun girisinde, ufak, sac teli kadar kilcal cizik veya catlak oldugunu soyledi bir baktim benimkinde de vardi 6-7 ay nasil fark etmemisim anlamadim ve bu git gide buyuyormus (Evet, fotograflardaki buyumus hali o catlak sac telinden inceydi.) HyperX Supporta durumu anlattim dedim boyle boyle arastirdim bu gitgide buyuyormus aldigimda fark etmedim ama kronikmis vesaire derken ayni yine bu gorsel ile faturami gonderdim ve bana sifir kulaklik gonderdiler, yine aldigim yer + servisle ugrassam bunun o ufacik plastigini degistirmeden kullanici hatasi derler ayni kulakligimi geri gonderirler buyuk ihtimal ve bu surede de 1 hafta kulakliksiz kalirdim.
Hatta bana bu kronik sorunu soyleyen arkadasim bu metod ile 2 kere kulaklik gondertti, kendi kullandigi ile beraber 3 tane Cloud II'si vardi nedeni ise ilk gonderdikleri sifir Cloud II'de de ayni kronik hata vardi ama en son gonderdiklerinde yoktu eger onda da olsaydi muhtemel bedava kulaklik almaya devam edicekti garantiden.
Kisacasi demek istedigim MARKA urununuz varsa ve ufak tefek problemler cikmaya basladiysa direk o markanin supportu ile iletisime gecin, faturanizi ve teyit amacli size yazdiklari birkac rastgele sayi ile (ORN.: 123129031) bunu kagida yazip urunun yanina koyun ve fotografini atin gibi 10-15 dakikada halledebileceginiz isteklerde bulunuyorlar daha sonrasinda musteri memnuniyeti ve garanti kapsaminda oldugu icin urunler hemen yurt disindan yenisini gonderiyorlar. Boylelikle isterseniz yedekte bulundurursunuz, isterseniz satarsiniz. Ben yedekte tutuyorum sifir gonderdikleri HyperX kulakligi (Yeni gelende o gorseldeki gibi kablonun girdigi kisimda catlak veya kirik yok, olsaydi bir tane daha gondertirdim bende
) , bu fare gelince de yedekte tutarim. (Bunun ekstra olarak musteri memnuniyetinden ziyade de urunler yurt disinda bedava oldugu icin bizim ulkeye nazaran zaten bir kaybimiz olmaz deyipte gonderiyor olabilirler, bu benim dusuncem.)
Bilgilendirme amacli acilmis bir konudur, servislerle ugrasmaya degmez, marka aliyorsak bir bildigimiz varki aliyoruz, marka zaten kendisi basli basina musterinin arkasinda duruyor, bizim servisler veya satin aldigimiz yerler, burada ugrastiriyor bizi.
Gorsel kismina da ekledigim gibi daha 1 senelik Logitech G305 Wireless faremin G logosunda ufak bir asinma vardi ve bu fareyi kullanan diger arkadaslarimda boyle bir sorun yoktu, turkiyede ki servisler veya satin aldigim yerle gorusmek yerine Logitech Support ile iletisime gecerek derdimi anlattim. Bakin sadece Logoda ufak bir asinma var, fare kusursuz calisiyor, support ile iletisime gectikten sonra ayni bu gorsel ile derdimi anlattim urun faturasi ve seri numarasi paylastiktan sonra beni 1 gun beklettiler ve suan yeni bir fare gonderiyorlar, bu durumu satin aldigim yerle gorussem beni servise yonlendirecek oraya git veya kargo ile urunu gonder sadece kapaktaki asinma icin 1 hafta urun serviste sira beklesin sonra kapak degissin bana kargo ile geri gelsin derken ugrasa DEGMEZ.
Daha once de ayni olay HyperX Cloud II kulakligimda basima geldi. Kulakligi aldiktan 6-7 ay sonra baska bir ayni kulakliga sahip arkadasim bana bedava kulaklik alabilecegimi soyledi bende nasil dedim. HP uretimi olan Cloud II'lerde kafa bandi kisminda kablonun girisinde, ufak, sac teli kadar kilcal cizik veya catlak oldugunu soyledi bir baktim benimkinde de vardi 6-7 ay nasil fark etmemisim anlamadim ve bu git gide buyuyormus (Evet, fotograflardaki buyumus hali o catlak sac telinden inceydi.) HyperX Supporta durumu anlattim dedim boyle boyle arastirdim bu gitgide buyuyormus aldigimda fark etmedim ama kronikmis vesaire derken ayni yine bu gorsel ile faturami gonderdim ve bana sifir kulaklik gonderdiler, yine aldigim yer + servisle ugrassam bunun o ufacik plastigini degistirmeden kullanici hatasi derler ayni kulakligimi geri gonderirler buyuk ihtimal ve bu surede de 1 hafta kulakliksiz kalirdim.
Hatta bana bu kronik sorunu soyleyen arkadasim bu metod ile 2 kere kulaklik gondertti, kendi kullandigi ile beraber 3 tane Cloud II'si vardi nedeni ise ilk gonderdikleri sifir Cloud II'de de ayni kronik hata vardi ama en son gonderdiklerinde yoktu eger onda da olsaydi muhtemel bedava kulaklik almaya devam edicekti garantiden.
Kisacasi demek istedigim MARKA urununuz varsa ve ufak tefek problemler cikmaya basladiysa direk o markanin supportu ile iletisime gecin, faturanizi ve teyit amacli size yazdiklari birkac rastgele sayi ile (ORN.: 123129031) bunu kagida yazip urunun yanina koyun ve fotografini atin gibi 10-15 dakikada halledebileceginiz isteklerde bulunuyorlar daha sonrasinda musteri memnuniyeti ve garanti kapsaminda oldugu icin urunler hemen yurt disindan yenisini gonderiyorlar. Boylelikle isterseniz yedekte bulundurursunuz, isterseniz satarsiniz. Ben yedekte tutuyorum sifir gonderdikleri HyperX kulakligi (Yeni gelende o gorseldeki gibi kablonun girdigi kisimda catlak veya kirik yok, olsaydi bir tane daha gondertirdim bende

Bilgilendirme amacli acilmis bir konudur, servislerle ugrasmaya degmez, marka aliyorsak bir bildigimiz varki aliyoruz, marka zaten kendisi basli basina musterinin arkasinda duruyor, bizim servisler veya satin aldigimiz yerler, burada ugrastiriyor bizi.