Garanti kapsami dahilinde ucretsiz ekipman temin etmek.

Arkadasim tavsiye verdi hocam diyorum bende yaz dedi, belki fare gonderirler dedi. Bende yazdim ve cidden gonderiyorlar bu Logitech ile ilk gorusmem sonucta. %100 fare gondericeklerinden emin olup yazmadim bende.
arkadaşın herşeye hakim sanada anlatmış sende sanki hiçbirşey bilmiyormuş gibi davranıyorsun şuan :D konunda neyse uzatmıyacağım.
 
Benim razer kulaklığımda cızırtı sıkıntısı var ve bazen soldan ses gelmiyor ne yapmalıyım? Garantisi bitti ama 2-3 ay önce ücret falan ile tamir mi ederler
 
turco yine şaşırtmıyor
Hocam hatta sey yapacagim, yeni gelen fareye bu eski kapagi takacagim. Sonra mail aticam yeni gelen urun kusurlu diye o zaman bir tane daha gonderiyorlar. En azindan bu attiginiz mesaja laik bir davranis olur o zaman, bosuna yazmamis olursunuz, hayal kirikligina ugratmicam hocam sizi daha cok sasirticam.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Benim razer kulaklığımda cızırtı sıkıntısı var ve bazen soldan ses gelmiyor ne yapmalıyım? Garantisi bitti ama 2-3 ay önce ücret falan ile tamir mi ederler
Hocam kablosu kirilmistir o yuzden yapabilir, direk baglanti noktalarindan elleyince ses geliyorsa ve duzeliyorsa yapilir, herhangi bir elektrikci de halleder ama kablonun ortalarinda sorun var kimse ugrasmaz, yapilmaz da yani zor.
 
Son düzenleme:
Türkiye'de ki saçma garanti raporlarına istinaden güzel bir konu olmuş. Bizim ülkemizde sanki kendi malıymış gibi garanti servisleri uyuzluk yapabiliyor buna istinaden farklı bir yol olduğunu anlatmanız güzel olmuş. Bu konuda insanımızın bunu haksız şekilde kullanacağından şüphe duyup eleştirenler var ama sırf bu şekilde kullanacaklar diye de böyle bir alternatifi saklamak garantiden canı yananlar için saçma olur. Güzel konu teşekkürler.
 
Türkiye'de ki saçma garanti raporlarına istinaden güzel bir konu olmuş. Bizim ülkemizde sanki kendi malıymış gibi garanti servisleri uyuzluk yapabiliyor buna istinaden farklı bir yol olduğunu anlatmanız güzel olmuş. Bu konuda insanımızın bunu haksız şekilde kullanacağından şüphe duyup eleştirenler var ama sırf bu şekilde kullanacaklar diye de böyle bir alternatifi saklamak garantiden canı yananlar için saçma olur. Güzel konu teşekkürler.
Dedigim gibi hocam zaten supportlarda once bot daha sonra insan ile konusma gerceklestiriyorsunuz ve insan asamasina gelen kadar bot sizi bir guzel susuyor zaten ve servislerde dediginiz gibi bazi durumlarda cekilecek gibi degil, memnun kaldigim tek servis MSI'in turkiyede ki calistigi servis zamaninda anakartimi satmistim ve alici calismiyor diye geri gonderdi bedne para iadesi yaptim, elime anakart bir ulasti pinleri yamultmustu, garantisinin bitmesine 5 gun kala gittim servise hemen duzeltip test ettiler ve ayni gun icerisinde baan geri verdiler karti. Mesela pin yamulmasi kullanici hatali bir sorun ozellikle garantisinin bitmesine 5 gun kalmis bir urun icin ama gayet iyilerdi :D
 
başlık da bile art niyet var kanka ne amaçla yazdığın belli. nasıl daha iyi destek alınabilir değil de iyi niyet nasıl süistimal edilir rehberi yazmışsın.
Dogru hocam"bugun firmalari nasil dolandiriyoruz" seklinde baslik atmaliyim.
 
Dedigim gibi hocam zaten supportlarda once bot daha sonra insan ile konusma gerceklestiriyorsunuz ve insan asamasina gelen kadar bot sizi bir guzel susuyor zaten ve servislerde dediginiz gibi bazi durumlarda cekilecek gibi degil, memnun kaldigim tek servis MSI'in turkiyede ki calistigi servis zamaninda anakartimi satmistim ve alici calismiyor diye geri gonderdi bedne para iadesi yaptim, elime anakart bir ulasti pinleri yamultmustu, garantisinin bitmesine 5 gun kala gittim servise hemen duzeltip test ettiler ve ayni gun icerisinde baan geri verdiler karti. Mesela pin yamulmasi kullanici hatali bir sorun ozellikle garantisinin bitmesine 5 gun kalmis bir urun icin ama gayet iyilerdi :D
Kesinlikle hocam. İnternette bile garanti ile sorun yaşamış insanların bir sürü konuları var ve bu da bir seçenek. Msi garantiye gelecek olursak baya şanslıymışsınız, bizim ülkemizde kullanıcı hatası demeye bayılırlar :D
 
Kesinlikle hocam. İnternette bile garanti ile sorun yaşamış insanların bir sürü konuları var ve bu da bir seçenek. Msi garantiye gelecek olursak baya şanslıymışsınız, bizim ülkemizde kullanıcı hatası demeye bayılırlar :D
Bende o yuzden direkt olarak ulkede ki support ile ugrasmaktansa artik direkt olarak firmalar ile iletisime geciyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kesinlikle hocam. İnternette bile garanti ile sorun yaşamış insanların bir sürü konuları var ve bu da bir seçenek. Msi garantiye gelecek olursak baya şanslıymışsınız, bizim ülkemizde kullanıcı hatası demeye bayılırlar :D
Konuda da bahsettim hatta arkadasim logitech faresi icin 1 hafta servise git gel yaptip istanbulun bir ucundan diger ucuna, direk kendiniz goturdugunuz aman servise urunu siraya almiyorlar hemen isleme basliyorlar ama ayni gun icerisinde cozulmezse urun yine serviste kaliyor, kargo hem sureci uzatiyor hem de urunun serviste siraya girmesini saglayarak kargo disi servis sureside uzuyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Firmalar sandiginiz kadar slak degil hocam, support ekibi ile konusurken onlar gerekli asamalardan geciriyor sizi onlari buraya detayli olark yazmadim merak etmeyiniz :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Adamlar sirf logo icin fare gonderiyor hocam, bunu bana degil onlara soyleyin o zaman. Fare gondermesinler bende yazmiyim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sonucta para veriyoruz, SteelSeries Rival 3 Wireless kullandim 3 sene kozmetiginde bir gram degisme olmadi o uzun kullanmadan kaynakli yuzeyin asinip yaglanma efekti dedigimiz parlama durumu dahi olmadi, logosu sapasaglam ustunde vs. 1 senelik farede logo gidiyorsa bunun yuzeyide asinir, baska sorunu da cikar ki. Bu farede kronik switch sorunu da varmis zamaninda bu forumda bahsi geciyordu, sag ve sol dedigimiz ana switclerin omru cok kisa ve bozuluyormus, basmama durumu yapiyormus bunu da goz onunde bulundurarak kendimi emniyete almis oldum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Burda ama ac gozluluk ve sirf logo icin yeni fare almak degil ve bunu firmada bilir yeni urun gondermez bir kapak icin, en kotu o arka pil kapagindan goturur veya yerel servise yonlendirir.
Ve burada da dedigim gibi SS Rival 3 Wireless faremde 3 senede olmayan sorun bu farede olduysa ve kronik problemli diye memelendiyse, bende isimi emniyete aldim bu sekilde bir yol izledim. Ama bizim halkimiz icin bunlar ters bir sey oldu mu hemen yenisini aliyorlar galiba ben oyle gozlemledim, bilincli tuketicilik yok.
 
Bende o yuzden direkt olarak ulkede ki support ile ugrasmaktansa artik direkt olarak firmalar ile iletisime geciyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Konuda da bahsettim hatta arkadasim logitech faresi icin 1 hafta servise git gel yaptip istanbulun bir ucundan diger ucuna, direk kendiniz goturdugunuz aman servise urunu siraya almiyorlar hemen isleme basliyorlar ama ayni gun icerisinde cozulmezse urun yine serviste kaliyor, kargo hem sureci uzatiyor hem de urunun serviste siraya girmesini saglayarak kargo disi servis sureside uzuyor.
Garantiyle sorununu çözemeyenler için direkt firmayla iletişime geçmek çoğu kişinin aklına gelmiyor. Zaten firmalar ***** değil ilettiğiniz bilgileri inceleyip ona istinaden ürün yolluyorlar. İlk yorumda da dediğim gibi farklı bir alternatif ve tüketici olarak böyle alternatiflerin olması güzel, para kolay kazanılmıyor sonuçta.
 
Geri
Top