Logi g29 mu pxn v10 pro mu.

bişey ima ettinde anlamadım listede neden yok peki :D
Hocam çok giriş seviyesi çünkü bu modeller. Hani diyordu ya arkadaş Çinli köylü fln incelemiş sadece diye. Gerçek Sim sayfaları alıp incelemiyor bile böyle düşük modelleri. PXN'in VD serilerinin incelemeleri çoğu yerde var ama. Yine de OcRacing inceleme yayınlamış V10 Ultra için. Fena olmayan sim racingcilerdendir o da.
 
beyler tüm konuyu okudum aşağı yukarı geçen amazon depodan 9.5k civarına g29 almıştım kötü mü yapmışım daha çok f1 arada forza oynuyorum pxn ile arasında 5-6k lık fark var mıdır
 
beyler tüm konuyu okudum aşağı yukarı geçen amazon depodan 9.5k civarına g29 almıştım kötü mü yapmışım daha çok f1 arada forza oynuyorum pxn ile arasında 5-6k lık fark var mıdır
ciddi oyuncu değilsen hepsi aynı ileri seviye oynamayacaksan
 
Sıfır aldıysan o fiyata bedava ürün gayet güzel diyolar
 
yani çok anlamıyorum direksiyon setlerinden ama 0a yakın duruyor jelatinleri falan üstünde depo muhabbetini okuduysanız iade edilmiş ürünlermiş
9.5 K ya sıfır ayarındaysa alınır hocam hayırlı olsun. Hiç almamış olsaydınız Koray hocam gibi size de DD set önerebilirdik. Ama imkanınız varsa bir Moza R3 yada PXN deneyip aradaki farkları görmenizi dilerdim.
 
9.5 K ya sıfır ayarındaysa alınır hocam hayırlı olsun. Hiç almamış olsaydınız Koray hocam gibi size de DD set önerebilirdik. Ama imkanınız varsa bir Moza R3 yada PXN deneyip aradaki farkları görmenizi dilerdim.
hocam peki sizin önerdiğinizle 5-6klık bir fark var mıdır ?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

hocam peki sizin önerdiğinizle 5-6klık bir fark var mıdır ?
ayrıca sizde senoly isimli arkadaş da farklı fikirlerde olsanız da direksiyondan anlıyorsunuz sanırım bu aldığım direksiyonun sağlamlığından emin olmak için hangi testleri yapmam gerekir
 
F/P olarak çok güzel bir tier list hazırlanmış isteyen bakabilir.


Aaa bu listede G29 ve V10 Pro yok neden acaba :))))
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bu haberi hatırlattı :) Anlayamazsınızzz. Tamam kardeşim virajdan çıkarken en çok sen zevk alıyosun :D

Hocam bende hep size karşı çıkıyorum gibi gözükücekte öyle bir amaçla değilde kendi düşüncelerimle söylicem bunları.

Virajdan çıkarken zevk almak kişiye bağlı. Arabaları yarışları seven sıkı takipçisi olan ve birazda bu anı deneyimlemek isteyen hedefleyen biri değil direksiyon setiyle benim gibi mouseları oynasa bile zevk alır. Bu tamamen kişisel bir şey. Şahsen ben bile his almadan zevk alıyorum hocam. Çünkü hem çok ilgim var hemde yaparken gerçekten zevk alıyorum beni mutlu ediyor. Mesela sizin çok severek yaptığınız bir şeyin bu versiyonu gibi düşünün. Burda tamam ilgi alanı devreye giriyor. Herkes acyi daha çok forza gibi oynuyor trafik modu dümdüz yol. Şahsen bunlar beni tatmin etmiyor. Düz yolda herkes gidiyor. Asıl marifet simülasyon gibi oynamakta. Ben forzayıda çok oynadım o da eğlenceli bir oyun ama ondaki Amaç daha çok eğlenmek. Hatta ac yi ilk oynadığımda abartısız söylüyorum abarth 500 vermişti kariyer modunda ilk virajı bile 30dk alamadım sonra çıktım kapattım oyunu. Ama aslında alamama sebebim fren siz gittiğim içindi. Forza da fren kullanmadan neredeyse her yeri dönüyoruz ya da gazı bırakınca 480den 200 e hemen düşüyor fren yapmasak bile. Çok fazla hızlı hızlanıp yavaşlıyor. Haa tabii arceda oyun bunlar normal ama ben bunlara alıştığım için ac ilk başta aşırı tuhaf geldi. Forza oynarken 400 500 gitmek çok normalmiş gibi geliyordu bir süre sonrada sıkıcı olmuştu o yüzden acye geri döndüm. Değil 200 100 bile aslında virajda vs ya da o tarz durumlarda çok yüksek bir sürat olduğunu anladım. Araba ilk başlarda hiç dönmüyor gibi geliyordu. Nordscheleife de 7.30 8. 30ancak atıyordum ama o virajların tatlılığını o gaz zevkini o dip dibe kovalamacaları ve o viraj çıkışı gaz zevkini aldıktan sonra bırakamadım. Şuanda oynadığım tek oyun o. Arada 30 dk 1 saat girip kafa dağıtıp çıkıyorum. Ekstra çabalamadan 6.50 kere düşürdüm süreyi ki bu yarış içi değer. Neyse çok fazla uzun yazdım okumak isteyen okur. Bunu o zehri o hazzı o zevki almış bilen kişiler daha iyi anlar. Biz esas Amaç olarak eğlenmek değilde o zevki yaşamak için oynuyoruz bizim için zevkli bir şey. Eğlenmede var tabii ama bu zevklerimizden ötürü.

Okumak istemeyene kısa özet:
O zevk tamamen göreceli ve tartışılmaz bir şey. Millet nasıl futbol oynuyor seviyorsa bizde bunları seviyoruz. O kerbden kerbe atlamayı yüksek hızlarda dip dibe rekabetleri o gaz çıkışını o motor gürültüsünü arabaların kendisini şeklini her şeyini seviyoruz ve ilgi duyuyoruz. Sim racing diye bir klasman bu yüzden var. Hatta geçen gt3 yarışında max versyappenin takım arkadaşı sim yarışçısıydı. O da çok yetenekliydi. Yani bu zevkler ve renklere giriyor daha çok.
 
hocam peki sizin önerdiğinizle 5-6klık bir fark var mıdır ?
Hocam direksiyonun hissiyatı ve gerçeğe yakın tepkileri konusunda kesinlikle dişli set ile DD set arasında gece gündüz kadar fark var. Benim önerdiğim V10 Pro DD sete göre çok ucuz olduğu için pedalları bir tık daha giriş seviye konulmuş. Bu tamamen öncelikle alakalı. Giriş seviyesinde ben önceliğin motorun yol hissiyatını vermesi olduğunu söylüyorum. Senoly isimli vatandaş ise herkes sim racing amacıyla bu setleri alıyormuş gibi pedal daha öncelikli diyor. Pedal tabii ki öncelikli ama competitive yarışacak adam için öncelikli. Yarışmacı yarışacak adam da giriş seviyesi ürün almaz diyorum. Bütün sıkıntı burdan kaynaklandı anlamamakta ısrar etti.
 
Hocam direksiyonun hissiyatı ve gerçeğe yakın tepkileri konusunda kesinlikle dişli set ile DD set arasında gece gündüz kadar fark var. Benim önerdiğim V10 Pro DD sete göre çok ucuz olduğu için pedalları bir tık daha giriş seviye konulmuş. Bu tamamen öncelikle alakalı. Giriş seviyesinde ben önceliğin motorun yol hissiyatını vermesi olduğunu söylüyorum. Senoly isimli vatandaş ise herkes sim racing amacıyla bu setleri alıyormuş gibi pedal daha öncelikli diyor. Pedal tabii ki öncelikli ama competitive yarışacak adam için öncelikli. Yarışmacı yarışacak adam da giriş seviyesi ürün almaz diyorum. Bütün sıkıntı burdan kaynaklandı anlamamakta ısrar etti.
anladım hocam peki dediğim gibi bu aldığım direksiyonun sağlam olup olmadığını nasıl daha iyi anlarım veya nelere dikkat etmem gerekir fikriniz var mı acaba ?
 
Hocam bende hep size karşı çıkıyorum gibi gözükücekte öyle bir amaçla değilde kendi düşüncelerimle söylicem bunları.

Virajdan çıkarken zevk almak kişiye bağlı. Arabaları yarışları seven sıkı takipçisi olan ve birazda bu anı deneyimlemek isteyen hedefleyen biri değil direksiyon setiyle benim gibi mouseları oynasa bile zevk alır. Bu tamamen kişisel bir şey. Şahsen ben bile his almadan zevk alıyorum hocam. Çünkü hem çok ilgim var hemde yaparken gerçekten zevk alıyorum beni mutlu ediyor. Mesela sizin çok severek yaptığınız bir şeyin bu versiyonu gibi düşünün. Burda tamam ilgi alanı devreye giriyor. Herkes acyi daha çok forza gibi oynuyor trafik modu dümdüz yol. Şahsen bunlar beni tatmin etmiyor. Düz yolda herkes gidiyor. Asıl marifet simülasyon gibi oynamakta. Ben forzayıda çok oynadım o da eğlenceli bir oyun ama ondaki Amaç daha çok eğlenmek. Hatta ac yi ilk oynadığımda abartısız söylüyorum abarth 500 vermişti kariyer modunda ilk virajı bile 30dk alamadım sonra çıktım kapattım oyunu. Ama aslında alamama sebebim fren siz gittiğim içindi. Forza da fren kullanmadan neredeyse her yeri dönüyoruz ya da gazı bırakınca 480den 200 e hemen düşüyor fren yapmasak bile. Çok fazla hızlı hızlanıp yavaşlıyor. Haa tabii arceda oyun bunlar normal ama ben bunlara alıştığım için ac ilk başta aşırı tuhaf geldi. Forza oynarken 400 500 gitmek çok normalmiş gibi geliyordu bir süre sonrada sıkıcı olmuştu o yüzden acye geri döndüm. Değil 200 100 bile aslında virajda vs ya da o tarz durumlarda çok yüksek bir sürat olduğunu anladım. Araba ilk başlarda hiç dönmüyor gibi geliyordu. Nordscheleife de 7.30 8. 30ancak atıyordum ama o virajların tatlılığını o gaz zevkini o dip dibe kovalamacaları ve o viraj çıkışı gaz zevkini aldıktan sonra bırakamadım. Şuanda oynadığım tek oyun o. Arada 30 dk 1 saat girip kafa dağıtıp çıkıyorum. Ekstra çabalamadan 6.50 kere düşürdüm süreyi ki bu yarış içi değer. Neyse çok fazla uzun yazdım okumak isteyen okur. Bunu o zehri o hazzı o zevki almış bilen kişiler daha iyi anlar. Biz esas Amaç olarak eğlenmek değilde o zevki yaşamak için oynuyoruz bizim için zevkli bir şey. Eğlenmede var tabii ama bu zevklerimizden ötürü.

Okumak istemeyene kısa özet:
O zevk tamamen göreceli ve tartışılmaz bir şey. Millet nasıl futbol oynuyor seviyorsa bizde bunları seviyoruz. O kerbden kerbe atlamayı yüksek hızlarda dip dibe rekabetleri o gaz çıkışını o motor gürültüsünü arabaların kendisini şeklini her şeyini seviyoruz ve ilgi duyuyoruz. Sim racing diye bir klasman bu yüzden var. Hatta geçen gt3 yarışında max versyappenin takım arkadaşı sim yarışçısıydı. O da çok yetenekliydi. Yani bu zevkler ve renklere giriyor daha çok.
Hocam ben sizi anlıyorum merak etmeyin :)) sadece biraz duygusala bağladı ya bizi anlamıyorsunuz fln onunla dalga geçtim :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

anladım hocam peki dediğim gibi bu aldığım direksiyonun sağlam olup olmadığını nasıl daha iyi anlarım veya nelere dikkat etmem gerekir fikriniz var mı acaba ?
O konuya diğer arkadaş bakıyor hocam dişli setler ilgi alanıma girmiyor :)
 
Hocam ben sizi anlıyorum merak etmeyin :)) sadece biraz duygusala bağladı ya bizi anlamıyorsunuz fln onunla dalga geçtim :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


O konuya diğer arkadaş bakıyor hocam dişli setler ilgi alanıma girmiyor :)
:)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,159,719
Mesajlar
10,451,893
Üyeler
184,208
Son üye
meraydın2512
Geri
Top