THH ile de ancak aylarca uğraşıp hakkınızı alıyorsunuz. Karşı tarafa bir yaptırım olmadığı için adamlar bir şey kaybetmiyor. En fazla yapması gerekeni yapıyor..Ille de thh ile hakkımızı almaya çalışılması gerek galiba.
Ölü piksel çıkan philips monitörü ilk seferinde değişmini yapıp ikinci gelmesinde de çıkmasında marka destek sağlamıyor dendi. Şu an thh de gündeme alındıHerkese selamlar
2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım
Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.
Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye
Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
Maalesef.Güncel para iadesi de yapılması gerekiyor.Malum sebepler yüzündenTHH ile de ancak aylarca uğraşıp hakkınızı alıyorsunuz. Karşı tarafa bir yaptırım olmadığı için adamlar bir şey kaybetmiyor. En fazla yapması gerekeni yapıyor..
İtopya'nın zaten indirim ayağına çektiği fiyatlarda İTOPİK bide konusu sabit formda....Herkese selamlar
2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım
Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.
Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye
Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
Kaybediyor aslında ama ısrarla da yapıyorlar. Başka bir markanın servisiyle sorun yaşadık mesela adamlar bozuk olduğu bariz ürüne sorun yok diyip tamir yapmadı. THH ye verdik bir temsilci ürünün bozuk olduğunu teyit etti ve bu basit teyit için 2K gibi bir ücret fatura etti, THH bizi haklı bulduğu için o ücreti de firmaya kitledi. Sonuç olarak THH kararıyla ürünü sıfırıyla değiştirip üstüne süreçte çıkan masrafları ödediler, sorun yok diye ısrar etmeden sorunu bulup tamir etseler 1K tutacaktı belki ama en az 10K lık oldular işin sonunda. Biz de bir daha aşk o firmadan bir şey almayız ek olarak. Amaç neydi şimdi ne kazandılar? Ama yapıyorlar işte…THH ile de ancak aylarca uğraşıp hakkınızı alıyorsunuz. Karşı tarafa bir yaptırım olmadığı için adamlar bir şey kaybetmiyor. En fazla yapması gerekeni yapıyor..
Son mesajımdan 1 hafta sonra akşam eve girerken binamın altındaki işyerinde çalışan "adınıza kargo geldi" dedi. Başta anlamadım beklediğim bir kargo yoktu.Durum nedir merak ettim. Neredeyse bir ay geçmiş son mesajın üzerinden.