İtopya Üst Düzey İlgi Maşallah (!)

27. günden bahtsız bedevi bildiriyor hala geri dönüş yok. Daha ürün önerecekler seçeceğim, onaylanacak, kargolanacak ve elime geçecek...
 
Ille de thh ile hakkımızı almaya çalışılması gerek galiba.
 
Ille de thh ile hakkımızı almaya çalışılması gerek galiba.
THH ile de ancak aylarca uğraşıp hakkınızı alıyorsunuz. Karşı tarafa bir yaptırım olmadığı için adamlar bir şey kaybetmiyor. En fazla yapması gerekeni yapıyor..
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
Ölü piksel çıkan philips monitörü ilk seferinde değişmini yapıp ikinci gelmesinde de çıkmasında marka destek sağlamıyor dendi. Şu an thh de gündeme alındı
 
THH ile de ancak aylarca uğraşıp hakkınızı alıyorsunuz. Karşı tarafa bir yaptırım olmadığı için adamlar bir şey kaybetmiyor. En fazla yapması gerekeni yapıyor..
Maalesef.Güncel para iadesi de yapılması gerekiyor.Malum sebepler yüzünden
 
Maalesef.Güncel para iadesi de yapılması gerekiyor.Malum sebepler yüzünden
Güncel para iadesi yapmıyorlar :D 3 yıl önceki parayı öneriyorlar, hemen ödeyebilirlermiş kabul edersem.
 
28. günden bahtsız bedevi bildiriyor hala geri dönüş yok. Daha ürün önerecekler seçeceğim, onaylanacak, kargolanacak ve elime geçecek...
 
Herkese selamlar

2.5 Yıl önce gigabyte g24f2 monitör almıştım hediye olarak. Bu monitörde panelinde renklenme ve ekranın tamamen gitmesi gibi durumlar oluşmaya başladı.
İtopyayı aradım ve durumu belirttim (monitörün 3 yıllık garantisi var)
müşteri hizmetleri "2 yıl sonrasında lojistik destek sağlamıyoruz" gibi cümleler ile karşılık aldım

Servisi aradım kargolamak için "bu marka kargo desteği sunmuyor yurtiçi ile bizzat yollamalı ve gidiş dönüş ücreti siz ödemelisiniz" şeklinde dönüş aldım.
Sinirlendim monitörü 1 ay beklettim kendim servise 17'sinde götürdüm aynı gün değişim/iade kararı çıktı.

Öğlen 12 saatlerinde itopyayı aradım "değişim raporum var kesinlikle iade istemiyorum muadil ya da üst bir ürün istiyorum"" şeklinde konuştum
Bana "mail üzerinden faturanızı ve değişim raporunuzu yollayın işleme" alalım dediler.
Aynı gün dönüş maili aldım "ilgili birime mailiniz yönlendirilme sağlandı" diye

Bugün aradım yani koskoca itopyada 1 haftadır değişim sağlanamayacak kadar stok olamadığını düşünmüyorum açıkcası cevap olarak
"beklemeye devam etmeniz gerekiyor dendi"
10 dakika sonra bir mail geldi "Talebiniz işleme alınmıştır muadil ürün bekliyorsanız beklemeye devam etmelisiniz isterseniz ücret iadesi derhal yapabiliriz" diye.
1 Hafta sonra arayıncamı işleme alıyorsunuz? 2.5 yıl önceki parayı iade etmek daha kolayınıza geliyor tabi. Allah bilir süreç daha ne kadar uzayacak. En ufak dahi bir özelliği alt olursa bende kabul etmeyip sonuna kadar yasal hakkımı kullanacağım. Şimdilik başka bir monitör sipariş verdim (başka siteden) sinirden. Maksat sizi beklememek ve yasal hakkımı sonuna kadar kullanmak
@itopya.com
İtopya'nın zaten indirim ayağına çektiği fiyatlarda İTOPİK bide konusu sabit formda....
 
THH ile de ancak aylarca uğraşıp hakkınızı alıyorsunuz. Karşı tarafa bir yaptırım olmadığı için adamlar bir şey kaybetmiyor. En fazla yapması gerekeni yapıyor..
Kaybediyor aslında ama ısrarla da yapıyorlar. Başka bir markanın servisiyle sorun yaşadık mesela adamlar bozuk olduğu bariz ürüne sorun yok diyip tamir yapmadı. THH ye verdik bir temsilci ürünün bozuk olduğunu teyit etti ve bu basit teyit için 2K gibi bir ücret fatura etti, THH bizi haklı bulduğu için o ücreti de firmaya kitledi. Sonuç olarak THH kararıyla ürünü sıfırıyla değiştirip üstüne süreçte çıkan masrafları ödediler, sorun yok diye ısrar etmeden sorunu bulup tamir etseler 1K tutacaktı belki ama en az 10K lık oldular işin sonunda. Biz de bir daha aşk o firmadan bir şey almayız ek olarak. Amaç neydi şimdi ne kazandılar? Ama yapıyorlar işte…
 
İtopya pişmanlıktır diyebilir miyiz. Kişisel tecrübelerime göre inccehesap vepckolik de öyle. :/
 
Durum nedir merak ettim. Neredeyse bir ay geçmiş son mesajın üzerinden.
Son mesajımdan 1 hafta sonra akşam eve girerken binamın altındaki işyerinde çalışan "adınıza kargo geldi" dedi. Başta anlamadım beklediğim bir kargo yoktu.
Üzerine bir baktım arena bilgisayardan monitör adıma yollanmış eve girdim ve baktım Gigabyte G25F2 24.5" model monitör yollamışlar. Bana herhangi bir seçenek sunulmadı direkt yollamışlar çok komik. 1 aydan fazla bekletmişsin bi sor bu monitör uygun mu para iadesi mi yoksa farklı bir ürün isteğiniz var mı diye.

Çünkü daha önce aynı sorunu başka bir firmada yaşadım, 3 ürün önerdiler istediğimi seçmeme izin verdiler. itopya kendi kaybediyor farkında değil ama böyle youtuberlara para yedirip teknolojiden anlamayanlarla kâr etmeye devam ediyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,161,659
Mesajlar
10,470,516
Üyeler
184,477
Son üye
Sorloth
Geri
Top