İki hafta önce İncehesap'tan aldığım monitörün panelinde sorun mevcuttu. Değişim için monitörü İncehesap'a gönderdim ve değişim onaylandı, tarafıma yeni monitör yollandı. Yeni gönderilen monitör ise dün teslim edildi. İlk gün monitörü incelediğimde herhangi bir ölü piksel gözüme çarpmamıştı ancak bugün monitörü tekrardan incelediğimde sağ üst kısımda 1 adet ölü piksel olduğunu fark ettim.
Ölü piksele dair görseller:




AOC'un global sitesini incelediğimde bu pikselin ''black full pixel'' olduğu ve 1 adet dahi olsa garanti kapsamına dahil olduğu açıkça belirtilmiş.
AOC'un sitesinde verilen bilgiler:
Monitörün tekrardan değişimi için İncehesap'ın sitesi üzerinden destek talebi oluşturdum, yarın gelecek mesajı merakla bekliyorum. Bu tarz bir sorun başına gelen ve özellikle de AOC marka bir monitörde bu sorunu yaşayan var mı? Sorgusuz değişim yapıyorlar mı, yoksa diretiyorlar mı?
Zaten iki kere üst üste ayıplı mal yollanması kesinlikle kabul edilemez, eğer değişim yapmıyoruz gibi bir cevap alırsam direkt olarak THH'ye başvuracağım. Böyle bir durumda da THH başvurusunun %99.9 lehime sonuçlanacağını düşünüyorum.
Ölü piksele dair görseller:




AOC'un global sitesini incelediğimde bu pikselin ''black full pixel'' olduğu ve 1 adet dahi olsa garanti kapsamına dahil olduğu açıkça belirtilmiş.
AOC'un sitesinde verilen bilgiler:
Monitörün tekrardan değişimi için İncehesap'ın sitesi üzerinden destek talebi oluşturdum, yarın gelecek mesajı merakla bekliyorum. Bu tarz bir sorun başına gelen ve özellikle de AOC marka bir monitörde bu sorunu yaşayan var mı? Sorgusuz değişim yapıyorlar mı, yoksa diretiyorlar mı?
Zaten iki kere üst üste ayıplı mal yollanması kesinlikle kabul edilemez, eğer değişim yapmıyoruz gibi bir cevap alırsam direkt olarak THH'ye başvuracağım. Böyle bir durumda da THH başvurusunun %99.9 lehime sonuçlanacağını düşünüyorum.