İncehesap'tan alınan AOC monitörde ölü piksel çıktı

fieryz

80+ Titanium
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
20,829
En İyi Cevap
29
Reaksiyon skoru
21,065
İki hafta önce İncehesap'tan aldığım monitörün panelinde sorun mevcuttu. Değişim için monitörü İncehesap'a gönderdim ve değişim onaylandı, tarafıma yeni monitör yollandı. Yeni gönderilen monitör ise dün teslim edildi. İlk gün monitörü incelediğimde herhangi bir ölü piksel gözüme çarpmamıştı ancak bugün monitörü tekrardan incelediğimde sağ üst kısımda 1 adet ölü piksel olduğunu fark ettim.

Ölü piksele dair görseller:
1.webp2.webp3.webp4.webp

AOC'un global sitesini incelediğimde bu pikselin ''black full pixel'' olduğu ve 1 adet dahi olsa garanti kapsamına dahil olduğu açıkça belirtilmiş.

AOC'un sitesinde verilen bilgiler:
Ekran görüntüsü 2025-11-21 201802.webp

Ekran görüntüsü 2025-11-21 201807.webp


Monitörün tekrardan değişimi için İncehesap'ın sitesi üzerinden destek talebi oluşturdum, yarın gelecek mesajı merakla bekliyorum. Bu tarz bir sorun başına gelen ve özellikle de AOC marka bir monitörde bu sorunu yaşayan var mı? Sorgusuz değişim yapıyorlar mı, yoksa diretiyorlar mı?

Zaten iki kere üst üste ayıplı mal yollanması kesinlikle kabul edilemez, eğer değişim yapmıyoruz gibi bir cevap alırsam direkt olarak THH'ye başvuracağım. Böyle bir durumda da THH başvurusunun %99.9 lehime sonuçlanacağını düşünüyorum.
 
monitör açıp test edilemeyeceği için kabul edilebilir bir durum aslında, bir defa daha tekrar yolla istersen kabul etmeleri lazım.
Bu beni ilgilendiren bi' durum değil, kanunlar bu tarz bir durumda çoğunlukla tüketiciyi savunur.
monitörün modeli nedir ?
 
Bu beni ilgilendiren bi' durum değil, kanunlar bu tarz bir durumda çoğunlukla tüketiciyi savunur.
ben sana mantığını söylüyorum, 2 kere üst üste denk gelmesi senin şansın. adamın açıp da senin için test edecek hali yok, bunu yapan markalar var ama aoc yapmıyor. tekrar gönder monitörü, kabul ederler zaten.
 
ben sana mantığını söylüyorum, 2 kere üst üste denk gelmesi senin şansın. adamın açıp da senin için test edecek hali yok, bunu yapan markalar var ama aoc yapmıyor. tekrar gönder monitörü, kabul ederler zaten.
Bende sana bu işin kanununu, yolunu, yordamını söylüyorum. Kabul edilemez olan iki kere ayıplı ürün gönderilip değişim yapmamak olur anlatmak istediğimi anladın mı? Tüketiciyi koruma kanununda açıkça belirtiliyor, kusurdan dolayı değiştirilen cihazlarda tekrar kusur oluşursa direkt değişim/iade hakkı yeniden tanınıyor.
 
Kabul edilemez olan iki kere ayıplı ürün gönderilip değişim yapmamak olur anlatmak istediğimi anladın mı?
öyle bir yazmışsın ki sanki sana denk geliyor bu tarz şeyler, 5 defa forumda monitörü ölü pikselli olarak gelen de var.
14 gün hakkın dolmadıysa zaten beğenmemek dahil monitörü iade de edebilirsin. thh ye başvurmana bile gerek kalmaz.
adamın 2. defa kusurlu ürün yollaması onun elinde olan bir durum değil, bizzat sana kullanılmış ölü pikselli monitör yollasa anlayacağız.
efendi gibi eline gelen ürünleri tek tek deneyeceksin yapacak bir şey yok, değişim değil de amacın komple iadeyse orasını bilemiyorum.
 
Son düzenleme:
Abi çok korkuyorum bir gün bana da denk gelcek diye. Senin ölü piksel sanki 2 tane yan yana kesin yolla değişime bence.
 
cok gerginlik var alim gerginligi biraz konu disi ama 4k bandinda dusuk ms monitor onerisi verirmisiniz zaman onemli degil indirime giren birsey oluyorsa onuda onerin lutfen simdiden tesekkurler
 
Adamın konuşma şekline bak. Sanki seçip bilerek ölü pikselli göndermişler. Esnaf olsam dükkanıma almam.
 
Bende sana bu işin kanununu, yolunu, yordamını söylüyorum. Kabul edilemez olan iki kere ayıplı ürün gönderilip değişim yapmamak olur anlatmak istediğimi anladın mı? Tüketiciyi koruma kanununda açıkça belirtiliyor, kusurdan dolayı değiştirilen cihazlarda tekrar kusur oluşursa direkt değişim/iade hakkı yeniden tanınıyor.
adamlardan geri dönüş daha gelmemiş "iade almayacağız değişim yapmayacağız" diyende yok hemen thh ye başvurcam diye havalara girmene düşünmene gerek yok adama mal toptancıdan ya da üreticiden kutuyla geliyor sana satınca kendi kutusuna koyup yolluyor eğer test yapmak için açmış olsa bu mal açılmış diyip yine laf edecektiniz
 
öyle bir yazmışsın ki sanki sana denk geliyor bu tarz şeyler, 5 defa forumda monitörü ölü pikselli olarak gelen de var.
Sadece benim başıma geliyor demedim, öyle bir şey yazımda göremiyorum? Ayrıca biri anlarım, ikiyi de anlarım ancak beş defa aynı satıcıdan ölü pikselli monitör geliyorsa orada şanstan daha fazla şey aramanız gerekir.
14 gün hakkın dolmadıysa zaten beğenmemek dahil monitörü iade de edebilirsin. thh ye başvurmana bile gerek kalmaz.
Sipariş verildiğinden beri 14 gün geçti, yukarıda da belirttiğim gibi "kusurdan dolayı değiştirilen cihazlarda tekrar kusur oluşursa direkt değişim/iade hakkı yeniden tanınıyor." THH'nin belirlediği bir kuraldır bu, ve tüketicinin hakkıdır.
adamın 2. defa kusurlu ürün yollaması onun elinde olan bir durum değil, bizzat sana kullanılmış ölü pikselli monitör yollasa anlayacağız.
efendi gibi eline gelen ürünleri tek tek deneyeceksin yapacak bir şey yok, değişim değil de amacın komple iadeyse orasını bilemiyorum.
Bakın beni de ilgilendiren bir durum da değil tekrardan söylüyorum, ben zaten test etmeden sorun olduğunu anlayamam ve test etmiyorum da demiyorum zaten. Burada varsayım üzerinden konuşuyorum, eğer ki değişim kabul etmezlerse neler yapacağımdan bahsediyorum. Konuyu düzgünce okuyup yorum yapın rica ediyorum, upuzun mesajın bir kısmını alıntılayıp manasız bir paragraf döşemeyin. İncehesap'ın cevabı da zaten daha gelmedi yarın gün içinde cevap verecekler, ona göre konuyu güncelleyeceğim. Ayrıca satıcıyı bu kadar savunma refleksinizi de anlamlandıramıyorum, İncehesap çalışanı mısınız? Günün sonunda sizde ''sıfır'' aldığınız bir ürünün kusursuz bir şekilde teslim edilmesini beklersiniz.
 
Zaten iki kere üst üste ayıplı mal yollanması kesinlikle kabul edilemez, eğer değişim yapmıyoruz gibi bir cevap alırsam direkt olarak THH'ye başvuracağım. Böyle bir durumda da THH başvurusunun %99.9 lehime sonuçlanacağını düşünüyorum.
ben senin bu mesajına tepkimi gösterdim, kabul etmiyorsan bu markadan monitör alma o zaman yani 0 ölü piksel garantili ürün al.
paragraf döşediğim falan da yok, baştan beri aynı şeyi anlatmaya çalışıyorum ama anlamamakta ısrarcısın.
hakkın yok dememi falan bekliyorsun herhalde, ilk mesajımdan beri tekrar geri gönder kabul edilir diyorum. neyi zor bunun?
monitörün temizi gelene kadar hakkın devam ediyor, incehesap değil servise bile gönderebilirsin zaten incehesap çalışanıyım aynen kanka, sen bir okuduğunu anlamaya yönelik kısa testler çöz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,164,634
Mesajlar
10,497,969
Üyeler
184,956
Son üye
goteca
Geri
Top